SSC Allmänt snack Träffar Inbjudan till Landskamp mellan SSC & IDCN @ Emmaboda SS

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 109 totalt)
  • Författare
    Andersson
    Deltagare

Jag anmäler mitt intresse att försvara de svenska färgerna.
      Hörde jag grillning 😉

Davve
      Deltagare

Klart man ska vara med. Dock som reserv i första hand eftersom bilen måste blir klar först. Men detta är ju en bra anledning till att den ska vara klar 😉

”Listan ska jag försöka hålla uppdaterad i andra inlägget” // Zetterlund

Zetterlund
        Deltagare

Bra Andersson!
          Grillning blir ett måste Norrmännen får juh inte bli utan vildsvin heller :p

Forskar boende under veckan.. 🙂

Blackwidow
          Deltagare

Jag e sugen om det finns platser kvar??

MVH

Just try
            Deltagare

Detta låter hur kul som helst! Självklart så ställer jag upp och försvarar både klubbens och Sveriges färger!

Lite nervöst kommer det dock bli då bilen är uppdaterad en hel del under vintern och detta troligen blir första SS körningen i år.
              Men vad tusan den/jag har ju bara blivit snabbare varje år så får hoppas att den trenden håller i sig.

Mvh Magnus

Zetterlund
              Deltagare

Jag e sugen om det finns platser kvar??

MVH

Jo då det finns platser kvar 😉 Skriver upp dig på listan.. Vi behöver bli 20 körande så :p

Detta låter hur kul som helst! Självklart så ställer jag upp och försvarar både klubbens och Sveriges färger!

Lite nervöst kommer det dock bli då bilen är uppdaterad en hel del under vintern och detta troligen blir första SS körningen i år.
                Men vad tusan den/jag har ju bara blivit snabbare varje år så får hoppas att den trenden håller i sig.

Mvh Magnus

Bra där Magnus!! Sätter upp dig på listan oxå 😀 Hoppas på riktigt bra tider från dig.. :p

Zetterlund
                Deltagare

Nu har jag uppdaterat dessa tre inlägg med mer info..

Betalnings info.

Deltagar listan.

Baninfo.

minid
                  Deltagare

Nu skulle man haft Imprezan kvar.. 😀

Markus
                    Deltagare

Nu skulle man haft Imprezan kvar.. 😀

Man ska alltid ha en Impreza kvar! 😉

Missar tyvärr det här eventet 🙁 Har lovat bort mig på bröllop… men inte bokstavligen kan tilläggas, såvida inte jag och och subban ska förlova oss snart 😀

mikke
                      Deltagare

Låter grymt kul! Jag hinner nog med både detta och big 4, dock får det bli reservlistan med tanke på att inte bilen är ihop än :/

BecciiD
                        Deltagare

Ohh Jag e mega sugen med min bettan, men jag tror inte jag har nån chans att slå norrmännen :D:D

challe
                          Deltagare

Äh va fan, det här vill man ju inte missa. Får försöka ta det lungt på Maiden :rolleyes:
                            Det är trots allt så vansinnigt kul på Emmaboda 😀

Sätt upp mig o Tobias på reservlistan så länge om det skulle komma några snabbare…..

Zetterlund
                            Deltagare

Låter grymt kul! Jag hinner nog med både detta och big 4, dock får det bli reservlistan med tanke på att inte bilen är ihop än :/

Bra! Bara se till att få ihop bilen nu då 😀

Ohh Jag e mega sugen med min bettan, men jag tror inte jag har nån chans att slå norrmännen :D:D

Spelar ingen roll om du tror att du kan eller inte kan. Det viktigaste är deltagandet och att man har kul

Äh va fan, det här vill man ju inte missa. Får försöka ta det lungt på Maiden :rolleyes:
                              Det är trots allt så vansinnigt kul på Emmaboda 😀

Sätt upp mig o Tobias på reservlistan så länge om det skulle komma några snabbare…..

NI två ska inte vara på reservlistan!! Så länge ni vill köra, så ska ni vara på stora listan

challe
                              Deltagare

NI två ska inte vara på reservlistan!! Så länge ni vill köra, så ska ni vara på stora listan

Ok sätt upp oss där då 🙂

Zetterlund
                                Deltagare

ok sätt upp oss där då 🙂

done!!

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 109 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.