› SSC › Allmänt snack › Träffar › Inbjudan till Landskamp mellan SSC & IDCN @ Emmaboda SS
- Detta ämne har 108 svar, 11,946 deltagare, och uppdaterades senast för 13 år, 10 månader sedan av
Zetterlund.
-
FörfattareInlägg
-
7 maj, 2011 kl. 21:49 #223280
Janne248
Deltagare7 mot 1, hur är det med Norrmännen lämnar de i Walk-Over redan?
7 maj, 2011 kl. 21:52 #223333Zetterlund
Deltagare7 mot 1, hur är det med Norrmännen lämnar de i Walk-Over redan?
Jag är hyfsat säker på att de kommer iaf bli 5 st :p men vi får se.. annars får jag helt enkelt öppna för fler platser åt ssc.. :confused:
8 maj, 2011 kl. 09:09 #223277Subarumicke
DeltagareJag är bortrest (semester) just då men jag kan ju skicka ner bilen,med annan förare ?
Funkar det?
Jimmy på JRM får väl ratta snikbilen 😉
10 maj, 2011 kl. 21:41 #223334Zetterlund
DeltagareJag är bortrest (semester) just då men jag kan ju skicka ner bilen,med annan förare ?
Funkar det?
Det ska vi att kunna ordna Micke! Ska jag sätta upp din bil på listan med gästförare?
11 maj, 2011 kl. 15:13 #223376XDrive
DeltagareHade vart kul som fan att köra, fast snabb kanske man inte hade varit… :p Men det är till att hämta ett par andra fyrkrafsare den helgen 😉
15 maj, 2011 kl. 15:16 #223330Zetterlund
DeltagareJag har idag gått igenom mina konton för att börja sätta ihop en startlista…
Och kommit fram till att ingen av dem som skrivit upp sig på listan har betalat !!!
Börjar det inte komma in betalningar under den här veckan börjar jag bli orolig över att vi kanske måste ställa in.Betalnings info finns i detta inlägg: [post=613641]Andra inlägget i tråden.[/post]
Och i skrivande stund så har jag följande antal intresserade uppskrivna:
från SSC 8 st som vill köra + 3 st på reserv.
från IDCN 1 st som vill köra + 3 st på reserv.så det verkar som du har stor press på dig Eirikoo för att sätta bästa tiden om du vill att Norrmänen ska ta hem det här
Jag sitter och funderar över om det ska finnas 3 st premier att vinna oxå
… Snabbaste Norrman, Snabbaste Svensk och ”dagens snigel” (eller liknande värdig titel)
Bara för att öka intresset lite 😉15 maj, 2011 kl. 16:08 #223314kamikaze
DeltagareMig och Carl kan du stryka från listan, motorras på Mantorp denna helgen så vi kan inte köra tyvärr:(
15 maj, 2011 kl. 16:15 #223329Zetterlund
DeltagareMig och Carl kan du stryka från listan, motorras på Mantorp denna helgen så vi kan inte köra tyvärr:(
- challe @ SSC
- kamikaze @ SSC
Strukna från listan…
Tråkigt att höra grabbar.. Hoppas ni får fart på bilen snart igen..
16 maj, 2011 kl. 11:07 #223316Just try
DeltagareHej.
Angående att det är så få/ingen som betalt ännu kanske beror på att många tänker som jag gör. = Att man väntar lite med att betala tills listan på deltagare är nära att vara full. Detta pga av att inte behöva skicka pengar fram och tillbaka.
En ide nu när intresset framför allt från norrmänen är minst sagt svalt kan ju vara att ändra träffen till en mer vanlig SS träff. Min känsla är att det kommer rasla till i listan då. Viktigast är ju dock att vi får åka ss och inte farten på bilarna eller hur? Gör om listan med dom platserna dom finns tillgängliga, skriv upp oss som redan sagt att vi är klara och låt sen resten av platserna gå till dom som skriver upp sig först oberoende av vilken sida av sundet vi bor på.
// Magnus
16 maj, 2011 kl. 11:57 #223358Steewe
Deltagare…oberoende av vilken sida av sundet vi bor på.
Finns det ett sund mellan Sverige och Norge. 😉
Jag är intresserad av körning jag med, men eftersom bilen är till salu vet jag inte om jag har kvar bilen…
21 maj, 2011 kl. 13:10 #223328Zetterlund
DeltagareNu snart börjar det bli dags. Bara 42 dagar kvar 🙂
Självklart får vem som helst i klubben skriva upp sig på körning, även om det nu inte blir så många landsmänn till mig som kommer… Vet att listan nog kommer få fler namn från IDCN, tyvärr inte så många som jag hoppats på, pga andra bankörningar här i Norge som krockar i datum.
Så från idag så är det först till kvarn på resterade platser!
Viktigt att veta!
Ja har beslutat att ha körningen även om vi inte blir 20 startande = Mer körtid! … 😀 Men då kommer det kosta beroende på hur många som kör. :p22 maj, 2011 kl. 13:05 #223283arellano
DeltagareSätt upp mig som reserv/aktiv.
Åker inte under 1.30 i konståkning.22 maj, 2011 kl. 17:37 #223336Zetterlund
DeltagareOhh Jag e mega sugen med min bettan, men jag tror inte jag har nån chans att slå norrmännen :D:D
BecciiD ? Ska jag sätta upp dig på listan? Finns platser kvar om du vill köra 🙂
Jag är bortrest (semester) just då men jag kan ju skicka ner bilen,med annan förare ?
Funkar det?
Skulle Jimmy komma ner med ditt monster eller? Så ja vet om ja ska sätta upp ”Känd från bilsport bilen” på listan :p
Jag är intresserad av körning jag med, men eftersom bilen är till salu vet jag inte om jag har kvar bilen…
Steewe? Jag hänger upp ditt namn på ordinarie listan 😉 Om nu bilen blir såld så kör du väl med Magnus/JustTry’s bil? 😎
22 maj, 2011 kl. 17:54 #223337Zetterlund
DeltagareTog i dag bort den så kallade ”Reservlistan”
Så nu väntar jag bara på besked från ”reservfolket” om de oxå ska köra, så jag kan ta bort det fina lilla (r):et som står efter namnet :p
Upp å hoppa nu alla som inte anmält sig. Finns platser kvar fortfarande!
23 maj, 2011 kl. 12:29 #223359Steewe
DeltagareSteewe? Jag hänger upp ditt namn på ordinarie listan 😉 Om nu bilen blir såld så kör du väl med Magnus/JustTry’s bil? 😎
Japp, jag kommer! Har jag bilen kvar kör jag min, annars kör jag nog Magnus bil ett par vändor ja. 🙂
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.