› SSC › Allmänt snack › Träffar › Inbjudan till Landskamp mellan SSC & IDCN @ Emmaboda SS
- Detta ämne har 108 svar, 11,946 deltagare, och uppdaterades senast för 13 år, 10 månader sedan av
Zetterlund.
-
FörfattareInlägg
-
28 maj, 2011 kl. 20:16 #223292
GT99
DeltagareFår nog sätta upp mig som reserv tills jag vet när jag får nästa reg besiktning.
Men vore tråkigt att missa detta.29 maj, 2011 kl. 08:57 #223300Blackwidow
DeltagareJag behöver oxå clearingnummer för att betala in.
29 maj, 2011 kl. 12:56 #223317Just try
DeltagareBetald och klar!
30 maj, 2011 kl. 09:29 #223378BecciiD
DeltagareBecciiD ? Ska jag sätta upp dig på listan? Finns platser kvar om du vill köra 🙂
Skulle Jimmy komma ner med ditt monster eller? Så ja vet om ja ska sätta upp ”Känd från bilsport bilen” på listan :p
Steewe? Jag hänger upp ditt namn på ordinarie listan 😉 Om nu bilen blir såld så kör du väl med Magnus/JustTry’s bil? 😎
Synd bilen är till salu, annars kunde man kanske hade kunnat hänga på 🙂 Men listan är full nu eller??
30 maj, 2011 kl. 13:15 #223343Zetterlund
DeltagareVisst har du väl fått in mina pengar – även om meddelande-rutan inte medgav skriva hela namnet…
😉Betalning mottagen. 🙂
Betald också nu!
Betalning mottagen. 🙂
Får nog sätta upp mig som reserv tills jag vet när jag får nästa reg besiktning.
Men vore tråkigt att missa detta.Ringer dig om detta. Kan du PM:a ditt nummer?
Jag behöver oxå clearingnummer för att betala in.
Clearing nr: 4255 Konto nr: 00 29735
Betald och klar!
Betalning mottagen. 🙂
Synd bilen är till salu, annars kunde man kanske hade kunnat hänga på 🙂 Men listan är full nu eller??
Att bilen är till salu är inget problem 😉 Finns fler som anmält sig och ska sälja bilen :p
Skriva upp dig på listan, du kommer o kör, ångrar att du vill sälja bilen 😀 OK? :p30 maj, 2011 kl. 14:16 #223360Steewe
DeltagareDu kan ta bort mig från listan. Bilen vet jag inte om den finns kvar eller säljes, men ekonomin sätter nog tyvärr stopp för körning.
Kommer att finnas tillgänlig för hela dagen för att läsa av tider mm. 😉
/Stefan
31 maj, 2011 kl. 12:09 #223356dj_pelle
DeltagareHar betalat!
Per RagnarSTI Racing -11
1 juni, 2011 kl. 08:03 #223304Andersson
DeltagareBetalt!
1 juni, 2011 kl. 13:33 #223344Zetterlund
DeltagareDu kan ta bort mig från listan. Bilen vet jag inte om den finns kvar eller säljes, men ekonomin sätter nog tyvärr stopp för körning.
Kommer att finnas tillgänlig för hela dagen för att läsa av tider mm. 😉
/StefanOkej. Bra personal kan jag kanske behöva oxå 😉
Har betalat!
Per Ragnar
STI Racing -11Du Per.. Jag har tagit emot din betalning, men hittar inte att du anmält dig, så jag sätter upp dig på listan 😀
Betalt!
Mottagen. 🙂
1 juni, 2011 kl. 14:48 #223301Blackwidow
DeltagareBetalt! :p
1 juni, 2011 kl. 14:49 #223345Zetterlund
DeltagareBetalt! :p
Noterat och avprickad :p
1 juni, 2011 kl. 20:52 #223379BecciiD
DeltagareJag har betalt, men har nog inte kommit fram äN 😛
2 juni, 2011 kl. 15:35 #223372Garagekungen
DeltagareHej !
Jag har en kompis som just köpt en Z06 från -07 och som undrar om det är OK att hänga med ”ner” och bara titta. Möjligen åka med som passagerare på banan.
Han vill INTE köra sin egen bil på bana (respekterar naturligtvis att det är en Subaru träff).
Han vill dock kunna parkera sin bil inne på området, så att den står under uppsyn.
Är det okey?PS.
Det kanske är fler här som vill få möjlighet att titta närmare på en amerikansk ”racer-bil”, för det känns lite så.
7-liters hel-aluminium V8 med torrsumpsmörjning…
…så HÄÄÄR breda däck…
…bil-fan väger dessutom bara 1400kg !!!
:p
Trodde aldrig att en Corvette kunde vara så fräck !
:rolleyes:2 juni, 2011 kl. 16:52 #223335Zetterlund
DeltagareHej !
Jag har en kompis som just köpt en Z06 från -07 och som undrar om det är OK att hänga med ”ner” och bara titta. Möjligen åka med som passagerare på banan.
Han vill INTE köra sin egen bil på bana (respekterar naturligtvis att det är en Subaru träff).
Han vill dock kunna parkera sin bil inne på området, så att den står under uppsyn.
Är det okey?PS.
Det kanske är fler här som vill få möjlighet att titta närmare på en amerikansk ”racer-bil”, för det känns lite så.
7-liters hel-aluminium V8 med torrsumpsmörjning…
…så HÄÄÄR breda däck…
…bil-fan väger dessutom bara 1400kg !!!
:p
Trodde aldrig att en Corvette kunde vara så fräck !
:rolleyes:Han är varmt välkommen. Även om han åker usa-bil 😀
Och för information så får han gärna försöka hänga på oss och sätta en tid han oxå. Har platser över så jag är öppen för förslag på fler deltagare.. :pVill bara veta lite på förhand om han ska köra 😉 så jag kan planera in ett startnummer och körtid 😉
2 juni, 2011 kl. 19:24 #223305Andersson
DeltagareHan vill dock kunna parkera sin bil inne på området, så att den står under uppsyn.
Är det okey?HaHa, det är ju inte direkt Arlanda. Vi är mitt ute i skogen 😀 😀
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.