SSC Allmänt snack Träffar Inbjudan till Landskamp mellan SSC & IDCN @ Emmaboda SS

Visar 15 inlägg - 61 till 75 (av 109 totalt)
  • Författare
    GT99
    Deltagare

Får nog sätta upp mig som reserv tills jag vet när jag får nästa reg besiktning.
      Men vore tråkigt att missa detta.

Blackwidow
      Deltagare

Jag behöver oxå clearingnummer för att betala in.

Just try
        Deltagare

Betald och klar!

BecciiD
          Deltagare

BecciiD ? Ska jag sätta upp dig på listan? Finns platser kvar om du vill köra 🙂

Skulle Jimmy komma ner med ditt monster eller? Så ja vet om ja ska sätta upp ”Känd från bilsport bilen” på listan :p

Steewe? Jag hänger upp ditt namn på ordinarie listan 😉 Om nu bilen blir såld så kör du väl med Magnus/JustTry’s bil? 😎

Synd bilen är till salu, annars kunde man kanske hade kunnat hänga på 🙂 Men listan är full nu eller??

Zetterlund
            Deltagare

Visst har du väl fått in mina pengar – även om meddelande-rutan inte medgav skriva hela namnet…
              😉

Betalning mottagen. 🙂

Betald också nu!

Betalning mottagen. 🙂

Får nog sätta upp mig som reserv tills jag vet när jag får nästa reg besiktning.
              Men vore tråkigt att missa detta.

Ringer dig om detta. Kan du PM:a ditt nummer?

Jag behöver oxå clearingnummer för att betala in.

Clearing nr: 4255 Konto nr: 00 29735

Betald och klar!

Betalning mottagen. 🙂

Synd bilen är till salu, annars kunde man kanske hade kunnat hänga på 🙂 Men listan är full nu eller??

Att bilen är till salu är inget problem 😉 Finns fler som anmält sig och ska sälja bilen :p
              Skriva upp dig på listan, du kommer o kör, ångrar att du vill sälja bilen 😀 OK? :p

Steewe
              Deltagare

Du kan ta bort mig från listan. Bilen vet jag inte om den finns kvar eller säljes, men ekonomin sätter nog tyvärr stopp för körning.

Kommer att finnas tillgänlig för hela dagen för att läsa av tider mm. 😉

/Stefan

dj_pelle
                Deltagare

Har betalat!

Per Ragnar

STI Racing -11

Andersson
                  Deltagare

Betalt!

Zetterlund
                    Deltagare

Du kan ta bort mig från listan. Bilen vet jag inte om den finns kvar eller säljes, men ekonomin sätter nog tyvärr stopp för körning.
                      Kommer att finnas tillgänlig för hela dagen för att läsa av tider mm. 😉
                      /Stefan

Okej. Bra personal kan jag kanske behöva oxå 😉

Har betalat!
                      Per Ragnar
                      STI Racing -11

Du Per.. Jag har tagit emot din betalning, men hittar inte att du anmält dig, så jag sätter upp dig på listan 😀

Betalt!

Mottagen. 🙂

Blackwidow
                      Deltagare

Betalt! :p

Zetterlund
                        Deltagare

Betalt! :p

Noterat och avprickad :p

BecciiD
                          Deltagare

Jag har betalt, men har nog inte kommit fram äN 😛

Garagekungen
                            Deltagare

Hej !
                              Jag har en kompis som just köpt en Z06 från -07 och som undrar om det är OK att hänga med ”ner” och bara titta. Möjligen åka med som passagerare på banan.
                              Han vill INTE köra sin egen bil på bana (respekterar naturligtvis att det är en Subaru träff).
                              Han vill dock kunna parkera sin bil inne på området, så att den står under uppsyn.
                              Är det okey?

PS.
                              Det kanske är fler här som vill få möjlighet att titta närmare på en amerikansk ”racer-bil”, för det känns lite så.
                              7-liters hel-aluminium V8 med torrsumpsmörjning…
                              …så HÄÄÄR breda däck…
                              …bil-fan väger dessutom bara 1400kg !!!
                              :p
                              Trodde aldrig att en Corvette kunde vara så fräck !
                              :rolleyes:

Zetterlund
                              Deltagare

Hej !
                                Jag har en kompis som just köpt en Z06 från -07 och som undrar om det är OK att hänga med ”ner” och bara titta. Möjligen åka med som passagerare på banan.
                                Han vill INTE köra sin egen bil på bana (respekterar naturligtvis att det är en Subaru träff).
                                Han vill dock kunna parkera sin bil inne på området, så att den står under uppsyn.
                                Är det okey?

PS.
                                Det kanske är fler här som vill få möjlighet att titta närmare på en amerikansk ”racer-bil”, för det känns lite så.
                                7-liters hel-aluminium V8 med torrsumpsmörjning…
                                …så HÄÄÄR breda däck…
                                …bil-fan väger dessutom bara 1400kg !!!
                                :p
                                Trodde aldrig att en Corvette kunde vara så fräck !
                                :rolleyes:

Han är varmt välkommen. Även om han åker usa-bil 😀
                                Och för information så får han gärna försöka hänga på oss och sätta en tid han oxå. Har platser över så jag är öppen för förslag på fler deltagare.. :p

Vill bara veta lite på förhand om han ska köra 😉 så jag kan planera in ett startnummer och körtid 😉

Andersson
                                Deltagare

Är det okey?

HaHa, det är ju inte direkt Arlanda. Vi är mitt ute i skogen 😀 😀

Visar 15 inlägg - 61 till 75 (av 109 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.