› SSC › Allmänt snack › Träffar › Inbjudan till Landskamp mellan SSC & IDCN @ Emmaboda SS
- Detta ämne har 108 svar, 11,946 deltagare, och uppdaterades senast för 13 år, 10 månader sedan av
Zetterlund.
-
FörfattareInlägg
-
12 juni, 2011 kl. 13:51 #223286
arellano
DeltagareKomsi-komsi…
…jag åker fortfarande otrimmat på gatdäck…
…ta chansen att spöa gubben !!!
…Muhahahaha !!!!!!
:p 😀Ta även chansen att spöa PRO, även om vi kör på R-Däck
13 juni, 2011 kl. 19:09 #223380BecciiD
Deltagareåååhh Längtar, låt det bli juli nu 😀 😀 😀 😀
13 juni, 2011 kl. 21:39 #223308Andersson
Deltagareåååhh Längtar, låt det bli juli nu 😀 😀 😀 😀
Håller med denna månaden händer inte mycke men gatebil till helgen och sen midsommar så är vi framme vid dagen D, håll ut.
14 juni, 2011 kl. 06:25 #223381BecciiD
DeltagareHåller med denna månaden händer inte mycke men gatebil till helgen och sen midsommar så är vi framme vid dagen D, håll ut.
Ska du till gatbil ?? 🙂
14 juni, 2011 kl. 11:59 #223362Steewe
DeltagareHåller med denna månaden händer inte mycke men gatebil till helgen och sen midsommar så är vi framme vid dagen D, håll ut.
Ska du till gatbil ?? 🙂
Klart Andersson måste komma till Gatebil! 😉 Jag, Magnus (Just Try), Henke (SPiKE) och ev Christian (Christian_S) ska dit. Kommer att sova i husvagn. Skicka ett PM BecciiD så får du komma förbi och ta en grogg eller två med oss Impreza-tokar. 🙂 Andersson, du får ringa oss om du kommer!
Sorry för OT.
14 juni, 2011 kl. 16:43 #223382BecciiD
DeltagareKlart Andersson måste komma till Gatebil! 😉 Jag, Magnus (Just Try), Henke (SPiKE) och ev Christian (Christian_S) ska dit. Kommer att sova i husvagn. Skicka ett PM BecciiD så får du komma förbi och ta en grogg eller två med oss Impreza-tokar. 🙂 Andersson, du får ringa oss om du kommer!
Sorry för OT.
Lite sugen 😀
Fast har ju dock lovat att jag ska jobba på fredag så jag är hemma lördag 🙁
Men låter lockande, så vi får allt se 😛14 juni, 2011 kl. 22:07 #223309Andersson
DeltagareJa tänkte det på lördagen.
15 juni, 2011 kl. 11:22 #223302Blackwidow
DeltagareCitat:
Ursprungligen postat av Andersson
Håller med denna månaden händer inte mycke men gatebil till helgen och sen midsommar så är vi framme vid dagen D, håll ut.Citat:
Ursprungligen postat av BecciiD
Ska du till gatbil ??Klart Andersson måste komma till Gatebil! Jag, Magnus (Just Try), Henke (SPiKE) och ev Christian (Christian_S) ska dit. Kommer att sova i husvagn. Skicka ett PM BecciiD så får du komma förbi och ta en grogg eller två med oss Impreza-tokar. Andersson, du får ringa oss om du kommer!
Sorry för OT.
Jag kommer vara där från torsdag till söndag och köra bana och ställa ut tillsammans med BWRS Turbomeck. Kom förbi å säg hej alla SSC:are 😉
15 juni, 2011 kl. 13:57 #223363Steewe
DeltagareJag kommer vara där från torsdag till söndag och köra bana och ställa ut tillsammans med BWRS Turbomeck. Kom förbi å säg hej alla SSC:are 😉
Kommer förbi om du bjuder på en runda. 😀
21 juni, 2011 kl. 21:51 #223350Zetterlund
DeltagareHej å hå.. Nu har det varit OT i tråden i ett par dagar :p
Dags å styra upp med ett riktigt inlägg nu då 😀
Här kommer startlistan!! Har några kvar som inte myntat ännu, så uppdatering kommer.
”Ditt” startnummer är det du blir tilldelad på plats 😉
Startnummer:
1 Garagekungen
2 Spike
3 Janne248
4 Just Try
5 Arellano
6 Eirikoo
7 Blackwidow
8 Andersson
9 DJ_pelle
10 Kenneth
11 Jonaz88
12 BecciiD
13 ThonyCM
14 Lasse Z06
15 ChristianS
16Så med lite tur så kanske startordningen blir sån oxå 😉 Vem vet.. beror på hur mycket grillning det blir på kvällen innan 😀
Finns några platser kvar fortfarande om någon är intresserad i ”sista minuten” 😀
Jag behöver även en uppdatering på vilka som behöver boende på Moshult!
Följande har anmält boende till mig.
Mig själv (fre-sön)
Kenneth (fre-sön) 2 platser
Lasse Z06 (fre-lör) 2 platser
Blackwidow (fre-lör) 2 platser
BecciiD (fre-lör) 2 platser
Janne248 (fre-sön) ?? eller kommer jag ihåg fel då? :p27 juni, 2011 kl. 16:10 #223287arellano
Deltagare1 st Sovplats fre-lörd Arellano
27 juni, 2011 kl. 16:38 #223282Janne248
DeltagareJanne248 (fre-sön) ?? eller kommer jag ihåg fel då? :p
Jag har ringt och bokat själv nu ett dubbelrum i huvudbyggnaden och nämt att mitt sällskap också tillhör ”Impreza-gänget” (som hon uttryckte sig).
Frukost = ja tack. (Vet inte Zetterlund om du begär bara lördag eller söndag också.)27 juni, 2011 kl. 18:26 #223351Zetterlund
Deltagare1 st Sovplats fre-lörd Arellano
Skriver opp dig.
Jag har ringt och bokat själv nu ett dubbelrum i huvudbyggnaden och nämt att mitt sällskap också tillhör ”Impreza-gänget” (som hon uttryckte sig).
Frukost = ja tack. (Vet inte Zetterlund om du begär bara lördag eller söndag också.)Så kan man oxå göra Janne 😉
Då behöver jag inte ha med dig i rums fördelningen. :p28 juni, 2011 kl. 18:09 #223375Garagekungen
DeltagareJag kommer ensam i min bil – om ingen vill haka på från Sthlm…
😎28 juni, 2011 kl. 18:52 #223352Zetterlund
DeltagareKidnappa med någon ner då Svante! Och du får juh sällskap av en bil med så hääääääääääääääär breda bakdäck 😉
Kommer uppdatering imorn om vilka som har boende och lite tider 🙂
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.