SSC Allmänt snack Träffar Inbjudan till Street Cars Summer Fest 2007 (Aug 25-26)

Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
  • Författare
    jeppe
    Deltagare

Fick följande i Mailboxen (Detta kan jag inte arangera då jag är på
      semester då) , Så Grimlock eller någon annan som vill får gärna ta i detta, Boki ?

Inbjudan till
      Svenska Subaru Imprezaklubben

Välkommen till sommarens stora motorhändelse i Stockholm!

Street Cars Summer Fest
      25-26 augusti 2007
      Barkarby flygfält, Stockholm
      Öppet: lördag 9-18 söndag 10-18
      Eventlänk: http://www.streetcarsfest.com/events_stockholm1.asp

Ett flygfält fyllt med japanare, européer och USA-bilar. Showbilar, stylade värstingar,
      diskret modifierade bruksbilar och original. Inramat av företag med tält fulla med biltillbehör
      till sommarpriser. Ett fullproppat program med bl.a.
      Utställning med domarbedömning inför publik
      Klubbträffar
      EMMA billjudtävlingar (EMMA, ESPL, EMMA Racing, dB Drag och BassRace)
      Biltorg
      Konbanekörning (både ”prova-på” och Lazzat RS Challenge)
      Fartfyllda uppvisningar på marken och i luften
      Stuntshow
      Uppträdanden
      Massor av aktiviteter för både vuxna och barn
      Konfrencier/speaker: Peter Sundfeldt från TV:s Motorjournalen

Gemensam klubbparkering

Det här är ett perfekt tillfälle att samla medlemmarna, så varför inte ordna en klubbträff
      på Street Cars Summer Fest? Vi ordnar gärna en gemensam parkering så att ni kan hålla
      ihop bilarna och medlemmarna, och därigenom öka teamkänslan och ha skoj tillsammans.
      Storleken på er parkeringsyta bestämmer ni själva. Här kan ni resa tält och smycka ert
      område som ni vill.

Under helgen får ni gärna presentera klubben, tillsammans med era mest intressanta
      bilar, inför läktarpubliken. Det blir fin reklam för klubben och kan intressera andra att
      söka medlemskap.

Ni kan antingen bjuda in till en endagsträff (någon av dagarna) eller till en tvådagars.

Anmälan – gör så här:

Checka av med medlemmarna (ex. via ert forum) hur många som är intresserade av att
      hänga med på en klubbträff i Stockholm

Gör en bedömning av hur många bilar ni ser ut att bli på lördag respektive söndag

Besök SCF:s hemsida och anmäl klubben i formuläret, länk:
      http://www.streetcarsfest.com/stall_ut_din_bil_stockholm1.asp

På evenemangsdagarna

På Barkarby flygfält har vi reserverat ett område för klubben enligt ert önskemål, så när
      medlemmarna dyker upp hänvisar vi dem till ert område. Enkelt, ellerhur?

Det viktigaste är inte att vinna – men…

Vi har två priser som är kopplade till teamen/klubbarna och som delas ut på söndagen,
      nämligen;

– Best Team Quantity (flest antal bilar på evenemanget, lördag och söndag)
      – Best Team Quality (flest antal bilar i prislistan)

På Street Cars Summer Fest arrangeras också den officiella svenska uttagningen till
      Nordic Tuner Awards 2007. Så det lär bli mycket fint och skoj att titta på och uppleva
      under hela helgen.

Kom med ni också, knyt kontakter, inspirera och inspireras.

Frågor? Ring eller maila 08-6151 200, 0733- 523 290 eller jensi@streetcarsfest.com

With kind regards / Med vänlig hälsning

Jensi Eredics
      event manager

STREET CARS FEST
      Visit us @ http://www.streetcarsfest.com

Boki
      Deltagare

Själklart 🙂 :9 😉 jag fixar det……….

Jag åker på semester också men är tillbaks tills dess.
        Bokning skall ske senast 23 Juli för att jag skall kunna fixa det, eftersom jag skall gifta mig 29 Juli och då har en massa annat som behövs fixas 😉

Lista på de som kommer….(inga frågor i denna tråd)
        Frågor ställs på-http://bbs.impreza.nu/dc/dcboard.php?az=show_topic&forum=11&topic_id=19662&mesg_id=19662&page=

– Boki, lördag/söndag

Surbarbro
        Deltagare

Själklart 🙂 :9 😉 jag fixar det……….Jag åker på semester också men är tillbaks tills dess.Bokning skall ske senast 23 Juli för att jag skall kunna fixa det, eftersom jag skall gifta mig 29 Juli och då har en massa annat som behövs fixas 😉 Lista på de som kommer….(inga frågor i denna tråd)Frågor ställs på-http://bbs.impreza.nu/dc/dcboard.php?az=show_topic&forum=11&topic_id=19662&mesg_id=19662&page=- Boki, lördag/söndag—–

Jag är den mest otekniska kvinnan i världen när de gäller DATORER.
          Fattar aldrig hur jag ska svara.
          Självklart kommer jag.

Krama Disa och lycka till på brölloppet.

Vi hörs!:D

Boki
          Deltagare

Själklart 🙂 :9 😉 jag fixar det……….Jag åker på semester också men är tillbaks tills dess.Bokning skall ske senast 23 Juli för att jag skall kunna fixa det, eftersom jag skall gifta mig 29 Juli och då har en massa annat som behövs fixas 😉 Lista på de som kommer….(inga frågor i denna tråd)Frågor ställs på-http://bbs.impreza.nu/dc/dcboard.php?az=show_topic&forum=11&topic_id=19662&mesg_id=19662&page=- Boki, lördag/söndag—–

Jag är den mest otekniska kvinnan i världen när de gäller DATORER.Fattar aldrig hur jag ska svara.Självklart kommer jag.Krama Disa och lycka till på brölloppet.Vi hörs!:D

Jag fixar det 😉

Boki
            Deltagare

-Boki, lördag/söndag
              -Surbarbro, lördag/söndag

Boki
              Deltagare

-Boki, lördag/söndag-Surbarbro, lördag/söndag—-

Liten ändring sker, vi tar enbart SÖNDAGen 26/8 eftersom vi alltid haft SSIträffar just söndagar 🙂

-Boki
                -Surbarbro

Boki
                Deltagare

Pga att inte många har visat någe intresse för detta så, ”skippar” jag att få ihopp detta med SSI-träffen på SCF.

Surbarbro
                  Deltagare

Tråkigt, Men jag åker dit hursomhelst.
                    Ska ju köra konbana. (Eftersom de såg ner så på tjejer.)
                    Får väl prova båda kärrorna, känner säkrare med servivebilen.

Får hoppas att jag får träna lite till dess.

MVH/ Catrine

Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
                  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.