SSC Allmänt snack Träffar Inbjudan till Superstage från Corvette klubben! 4/5

• Detta ämne har 6 svar, 1,313 deltagare, och uppdaterades senast för 12 år sedan av Cmon.
Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
  • Författare
    Cmon
    Deltagare

Hej!

Såg på våran träffkalender att vi inte fick den 4 maj på Emmaboda banan då bilsport skulle ha den själva.

Nu råkar det vara så lustigt att Corvette klubben fick den tiden och lyckas inte skrapa ihop deltagare fullt ut.

Därför vill dem erbjuda er ca 10 st platser!
      800kr/deltagare. Betalas kontant på plats.

Då jag antar att dem flesta här vet hur Superstage går till så går jag inte in på det mera här.

Mer info får ni utav mig på 0763050090.

Om dem inte fått ihop tillräckligt med deltagare senast måndag 29/4 så ställs hela evenemanget in.

OBS! Andersson vi har tagit till oss råd och förbättringar du gav sist!

Så kom igen nu! Visa dem få Corvetterna som kommer vart skåpet ska stå!

Steewe
      Deltagare

Det ska till ett mindre mirakel för att bilen ska vara mappad och klar tills dess, tyvärr.. 🙁

Cmon
        Deltagare

Tusan också då!

Är nämligen så att om vi inte lyckas få ihop deltagare denna gången som kommer corvette klubben lägga ner sina körningar på superstage.

Absolut ingen press på er/oss alls, men subaruklubben kommer alltid vara välkommna på superstage hos corvette klubben. Precis som förra året!

Lite för långt för att säga att vädret kommer bli bra, men än så länge så spår SMHI att det blir riktigt bra väder. Vore ju synd att missa denna chansen!

Jimmy STI 2012
          Deltagare

Hej Simon!

Jimmy här med den Blå STI:n 2012 som var med på corvette/subarukörningen ifjol.

Är sugen på att hänka med i år igen, ska bara kolla kalendern. Återkommer nu i helgen!

Mvh
            JImmy

Cmon
            Deltagare

Hej! Kalas! Hör av dig senast söndag kväll! 28/4!

Inga flera som blir sugna?:)

Jimmy STI 2012
              Deltagare

Hej Simon!

Har kollat upp datumet med frugan här hemma och vi ska vara iväg både på fredagkvällen och på lördag eftermiddag/kväll så blir tyvärr för tajt för att hinna:(

Men supertrevligt initiativ! Hoppas jag kan vara med fler andra event under sommaren!

Vi hörs!

Mvh
                Jimmy

Hej! Kalas! Hör av dig senast söndag kväll! 28/4!

Inga flera som blir sugna?:)

Cmon
                Deltagare

Pga dåligt uppslut från Corvette klubben år efter år så har vi som arrangerar detta beslutat att lägga ner helt och hållet.

Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.