Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
  • Författare
    Jocke.T
    Deltagare

Hej alla glada!

Har hittat en bil som verkar intressant och som kan tänkas vara en kul lekbil, men jag vill veta lite mer om den. Så jag tänkte kolla ifall det är någon här som vet något om denna GT’n eller kanske är en tidigare ägare?

http://www.blocket.se/halland/Subaru_Impreza_2_0_GT_TURBO_218Hk_0__i_RANTA__65127715.htm?ca=20&w=1

Tack på förhand.

wave&smile
      Deltagare

Vart o provkört idag, gick välsigt ojämnt och en del skavanker. Tror på turbofel.

Jocke.T
        Deltagare

Okey, då är det inte mycket lönt att lägga nån energi på att kolla på den.
          Lite synd för den ser ju jävligt fin ut på bilderna.
          Tack för infon 🙂

Tyran26
          Deltagare

Vad var det för regnr

Skickat från min iPhone med Tapatalk

whitestripe
            Deltagare

Alltså det kryllar ju inte av imprezor i landet. Kanske borde man(klubben?)göra nån avdelning på forumet där man lämnar info om nån subba man äger/ägt, varit och provkört. trådarna kan heta som regnumret på bilen.

Tar väl ett tag att få mycket info om bilarna men guld värt för en som är intresserad av att köpa en.

Kan lämna info om NRJ710, RFP601, GGJ330 och JJP748 =)

Dumsnut
              Deltagare

Alltså det kryllar ju inte av imprezor i landet. Kanske borde man(klubben?)göra nån avdelning på forumet där man lämnar info om nån subba man äger/ägt, varit och provkört. trådarna kan heta som regnumret på bilen.

Tar väl ett tag att få mycket info om bilarna men guld värt för en som är intresserad av att köpa en.

Är nyfiken på lite info. Du har PM.
                Tacksam för svar.

Vincent Berglund
                Deltagare

dom håller bättre än en WRX/GT låda men inte så mycket, att dom håller bättre beror på att det är annan utväxling (en WRX/GT har 3,90)

Det hade varit super. Lite kul att kunna se hur bilen såg ut. Och vem som ägt den 🙂

Skickat från min SM-G900F via Tapatalk

Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.