SSC Allmänt snack Allmänt småprat Info till Roger R (766), Daniel J (873) och Peter W (833)

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
  • Författare
    Niklas
    Deltagare

Daniel och Peter har beställt dekaler och jag har fått hem dem men ni har inte betalat in pengar för dem. Varjefall ser jag inte er insättning på mitt kontoutdrag. Jag ber er att snarast kontakta mig om ni har fört över pengarna eller sätta in pengarna så fort ni bara kan. Dekalerna kan jag förvisso sälja till någon annan men det är inte skoj att ligga ute med pengar i onödan.

Roger har skickat in en beställning med angav inte färgen på regionsdekalen. Därför har jag utelämnat denna från beställningen men har dina två regskyltsdekaler här nu. Har inte fått pengar från dig heller, vill du ha dem så sätt in pengar så fort du kan.

Jag antar och hoppas att dessa problem beror på miss i mailläsningen från er sida. Dekalerna har jag låtit tillverka trots att ni inte betalat för att ha förståelse med att man glömt föra över pengarna i tid. Men snart får det vara slut med det. Om man inte har betalat i tid blir det inga dekaler. Trist men jag har ingen möjlighet att lägga ut pengar för er och lägga ner tid på att jaga er eller eventuella nya köpare då ni inte betalar för det ni har beställt. 🙁

Har jag inte fått pengarna i nästa vecka kommer dekalerna finnas tillgängliga i shoppen för andra att köpa.

dragster
      Deltagare

OK, sorry missade helt det med betalningen.
        Ska sätta in pengar snarast.

MVH Roger

dragster
        Deltagare

Vart ska jag betala in pengarna?
          Har inte fått något mail med intruktioner.

MVH Roger

Niklas
          Deltagare

Skickar ett mail.

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
          • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.