SSC Allmänt snack Träffar INFÖR: 2-dagars ISTRÄFF Surahammar 25-26 februari 2006

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 150 totalt)
  • Författare
    MarieT
    Deltagare

http://www.subaru-online.se/ssi-on-ice-logo.jpg

ISTRÄFF i Surahammar 25-26 februari 2006

Häng med och åk is i dagarna två!
      Vi samlas i Surahammar på lördag förmiddag för en heldag på isen. På kvällen blir det en gemensam
      middag på vandrarhemmet, där även de som övernattar får boka in sig för en sängplats. På söndag
      morgon tar vi nya tag och åker så länge vi orkar.

Helgens schema
      Lördag
      10.00 Samling vid Preem i Surahammar
      10.30 ca. Gemensam avfärd till Västersjön
      18.00 Middag på vandrarhemmet, där serveras den klassiska rätten fläskfilé med potatisgratäng,
      och efter maten en kopp kaffe med kaka. Om ni vill dricka starkare varor än lättöl får ni ta med eget.
      Söndag
      10.00 Samling vid Västersjön

Mat under dagarna
      Vi kommer att ha grillar till förfogande på isen, ta med det ni vill ha att äta själva.
      Inne i Surahammar någon kilometer från Västersjön finns det andra alternativ – pizzerior,
      kinarestauranger och Dinners.

Bensin och tryckluft
      Preem i Surahammar håller just nu på att kolla över möjligheterna att sänka bensinpriset under helgen
      för vår skull, det verkar som att det kommer att gå vägen. De kommer också förmodligen att kunna ställa
      upp med tryckluft för oss som inte orkar byta till ishjul med bara fälgkorset. Förhandlingar pågår…

Övernattning och middag
      Övernattning och middag är till självkostnadspris.
      Övernattning kostar 150:-/pers om vi blir fler än tio personer och löser
      ett gruppkort för 400:-. Annars kostar det 195:-/pers.
      Middag lördag kväll kostar 80:-.
      Frukost söndag morgon kostar 50:-.
      Ni som övernattar och/eller stannar på middag ringer själva till vandrarhemmet och bokar in er.
      Säg till att ni hör till Imprezaklubben, så blir vi inhysta nära varandra och föreståndaren får lättare
      att hålla reda på oss.
      Var tydliga i bokningen om vad ni vill ha – övernattning med middag och frukost, eller bara middag, osv.
      Vandrarhemmet har telefon: 0220-330 08. Ni kan också kika på deras hemsida: http://www.innbiten.se.
      SISTA bokningsdag för övernattning är satt till 1 februari, enligt vandrarhemmets önskemål.
      Bokar ni senare kan de inte garantera att det finns plats.

Skriv in er här i tråden om ni är helt klara på att ni kommer, hur många ni tar med er, om ni räknar
      med att stanna både lördag och söndag, om ni sover kvar, om ni blir med på middagen osv.

Hoppas att vädret håller sig bra och att isen ligger där den ska, så kommer detta bli en av
      vinterns bästa helger!

Väl mött!

/Marie

SecretAgentMan
      Deltagare

Jamen vad fasen, det är självklart att man är *klar* på något så trevligt!

Men jag bor nog hemma. 😉 😀

/J

jraberg
        Deltagare

wow! o SSI pris på bensinen 😀 kan inte bli bättre.
          Klar!
          edit. bara lördag och åker hem direkt efter isåkat. Om inte gumman och jr vill följa med såklart men då blir det legacy racing }(

-JR tar med batteri-mutterdragarn för uthyrning iaf. 🙂

rallymarkus
          Deltagare

Hmm får se om jag tar ner bilen helgen innan träffen i så fall så är jag också klar 🙂 besked lämnas senare..

arellano
            Deltagare

Lördag Ok.
              Söndag Osäkert.

Grusdraparn
              Deltagare

Jäklar sicket evenemang hon drar ihop, kul! 🙂

Jag och Katharina kommer upp för att lära oss åka is, självklart stannar vi mellan Lördag och Söndag. Å hungriga lär vi också bli så fläskfile sitter ju inte fel.

/K – Klar-klar 2 pers.

MarieT
                Deltagare

Kul att det finns några intresserade så här långt, hoppas som sagt att isen är fin tills dess!
                  I dagsläget är det väl lite skralt med kvaliteten på isen, sist vi kollade var det ganska mycket
                  vatten mellan isen och själva snötäcket. Men nu med de milda vädret har det förmodligen sjunkit
                  ihop en del. Så hopp finns!

Toppen Grusdraparn med ett sådant exemplariskt och utförligt svar! 🙂

/Marie

MarieT
                  Deltagare

Ni som är klara, kopiera in följande text i era inlägg med svar som passar er:

Jag kommer och…

tar med mig ___ st kompisar/flickvän/pojkvän (byt ut strecket mot siffra)

stannar på middag: Ja/Nej och är ___ st som vill ha mat (byt ut strecket mot en siffra)

sover på vandrarhemmet OCH bokar själv mitt boende och frukost: Ja/Nej

dyker upp: Lördag/Söndag/Hela helgen

Tackar och niger på förhand! 🙂

/Marie

MarieT
                    Deltagare

Ni glömmer väl inte – om en vecka är det sista bokningsdag för boende på vandrarhemmet!
                      Haka på nu och var med på en av vinterns bästa helger, med massor av iskörning och god mat! :7 :9

/Marie

Wiklundh
                      Deltagare

Jag hade tänkt att vara med och leka lite. 🙂
                        Åker dock över dagen bara(vet inte om det blir Lördag eller Söndag ännu).

SecretAgentMan
                        Deltagare

Jag kommer och…

tar med mig 1 st flickvän
                          stannar på middag: Ja och är 2 st som vill ha mat.

sover på vandrarhemmet OCH bokar själv mitt boende och frukost: Nej

dyker upp: Hela helgen

/J

modulated
                          Deltagare

Jag kommer och…

tar med mig 0 st flickvän
                            stannar på middag: Ja och är 1 st som vill ha mat.

dyker upp: Hela helgen

// Patrick P – kopierar SGM.

MarieT
                            Deltagare

Lysande Patrick P & SGM! Så ser ett redigt svar ut! 🙂

/Marie

OzO
                              Deltagare

Jag kommer och…

tar med mig 1st flickvän

stannar på middag: Nej och är 0 st som vill ha mat

dyker upp: Endast lördag

Iiiiiiiiiiiiiiiiiiis! 🙂

Edit: åker förmodligen ingen is på söndagen, måste kurera mig då 🙂

_______________________________________________________________________________
                                ::::: ssiwebmaster | ”I would be unstoppable… if I could just get started!” | ssibluepile :::::

jraberg
                                Deltagare

Jag kommer och…

tar med mig 0 st kompisar/flickvän/pojkvän

stannar på middag: Nej och är 0 st som vill ha mat

dyker upp: Lördag

-JR

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 150 totalt)
                                • Ämnet ”INFÖR: 2-dagars ISTRÄFF Surahammar 25-26 februari 2006” är stängt för nya svar.