SSC Allmänt snack Träffar INFÖR: 2-dagars ISTRÄFF Surahammar 25-26 februari 2006

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 150 totalt)
  • Författare
    MarieT
    Deltagare

Suveränt! :7

Det blir så mycket lättare för mig att hålla koll på hur många som vill ha middag på kvällen
      och som ska sova kvar när ni fyller i den enkla lilla listan. Toppen! 🙂

daniel83
      Deltagare

Jag kommer och…

tar med mig 1 st kompisar/flickvän/pojkvän

stannar på middag: Ja och är 2 st som vill ha mat

sover på vandrarhemmet OCH bokar själv mitt boende och frukost: Nej

dyker upp: Hela helgen

//Daniel – Åkt rallybil

SPiKE
        Deltagare

Jag kommer och…

tar med mig 1st flickvän

stannar på middag: Ja och är 2 st som vill ha mat

sover på vandrarhemmet OCH bokar själv mitt boende och frukost: JA

dyker upp: Hela helgen

Ska bli kul
          😛 😛 😛

tulo
          Deltagare

är det ok komma med en simpel legacy turbo o köra??

MarieT
            Deltagare

är det ok komma med en simpel legacy turbo o köra??

Du är så välkommen så! 🙂

/Marie

LegacyLarsa
              Keymaster

Jag kommer och…tar med mig 0 st kompisar/flickvän/pojkvän (byt ut strecket mot siffra)

stannar på middag: Ja

och är 1 st som vill ha mat (byt ut strecket mot en siffra)

dyker upp: Lördag

Måste ju ha lite dubb kvar till helgen efter…
                /Lars

Jesper_J
                Deltagare

hejsan.
                  undrar lite hur det ser ut där i surahammar där vi ska åka is.

går det å komma ner nära sjön med en stor tradare?? hmm den kanske å 20m lång och 4,5 hög!

vill ha den så nära isen som det bara går. men inte på, 🙂

mvh jesper

Plura
                  Deltagare

Jag kommer och…

tar med mig 2 st flickvän/svåger
                    stannar på middag: Ja och är 3 st som vill ha mat

dyker upp: Lördag

/Pelle – Träffa släkt på söndag

MarieT
                    Deltagare

hejsan. undrar lite hur det ser ut där i surahammar där vi ska åka is.går det å komma ner nära sjön med en stor tradare?? hmm den kanske å 20m lång och 4,5 hög! vill ha den så nära isen som det bara går. men inte på, 🙂 mvh jesper

Det går att komma hyfsat nära sjön med en tradare. På länsväg 252 finns en ficka där man kan parkera, lasta av/på, sen är det några hundra meter kvar till påfarten till sjön. Ska du ha nåt spännande med dig? 🙂

/Marie

Jesper_J
                      Deltagare

Det går att komma hyfsat nära sjön med en tradare. På länsväg 252 finns en ficka där man kan parkera, lasta av/på, sen är det några hundra meter kvar till påfarten till sjön. Ska du ha nåt spännande med dig? :)/Marie

nä det ska jag väl inte. än så länge e det bara kjellemans gammla drottning som kommer åka där i.
                        men min bror kör den bilen och ev, så går det e fixa billig transport av kockare från sthlm. det blir inte alls dyrt/bil. lr det beror ju på vad man tycker e dyrt;-)

men har lagt fram som förslag till ägarna av bilen; att om vi kan använda bilen till att köra våra kockare i och inte behöver betala särkillt mycket så kommer det upp bilder på tradaren med imprezor på forumet/hemsidan och så kan de själv ta bilder och lägga på sin egen hemsida. det e ju inte fel för dem att synas bland *motorfolk*

den här transporten vi kommer använda är väldigt lämplig när man fraktar låga stylade bilar.

men det verkar som om det finns impreza ägare som tycker det e en dålig ide’
                        och då kanske man inte kan få med några som vill ha sin bil på bild. 🙁

men får se först om det e möjligt med min pris ide jag har lagt fam för tradarens ägare.

mvh jesper

griml0ck
                        Deltagare

Jag vill gärna komma, men det är tyvärr svårt o säga med all säkerhet att jag kommer kunna göra det 🙁 Vet ej hur det ser ut me jobbet så långt framöver. Men dom nya rallydäcken sitter på fälg nu. Så nu fåre ta o frysa på!

// J

LegacyLarsa
                          Keymaster

ja, iborlänge är det inte mycket snö kvar ;( så hur ser det ut i västmanland?

/Lars -har varit +7grader idag…

MarieT
                            Deltagare

Det har varit milt här i två dagar, omkring +8 grader.
                              Vi får hoppas att det blir kallt igen!

/Marie

Plura
                              Deltagare

Hej,

Jag hade tänkt att ringa och boka mat idag. Men hur funkar det om det inte blir någon is att åka på? Går det boka av maten? Jag har ju ca 45 mil enkel resa till surahammar och det är lite långt att åka för att äta.

Vi kommer att sova hos släktingar i Västerås så det är bara maten det gäller.

/Pelle

alrik
                                Deltagare

Om jag kommer så kommer jag dyka upp på söndagen troligen med 1 st kompis.

Lördagen blir det att köra flytt på dagen och inflyttningsfest i Örebro på kvällen. Dock mycket lugn fest pga att jag ska jobba söndagkväll. ;(

/ Mikael

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 150 totalt)
                                • Ämnet ”INFÖR: 2-dagars ISTRÄFF Surahammar 25-26 februari 2006” är stängt för nya svar.