› SSC › Allmänt snack › Träffar › INFÖR: 2-dagars ISTRÄFF Surahammar 25-26 februari 2006
- Detta ämne har 149 svar, 7,016 deltagare, och uppdaterades senast för 19 år, 10 månader sedan av
MarieT.
-
FörfattareInlägg
-
21 februari, 2006 kl. 21:15 #140856
MarieT
DeltagareTjena detta blir min första isträff,har fixat plåtfälgar och isdäck idag ska slå på dom på fälgarna imorgon.Är det bara att åka varv på varv eller ska man åka på tid?Kanske en dum fråga men som sagt så har jag alldrig vart me på något sånthär.(Ska bli jätte kul längtar tills lördag)Mvh/Håen
Det är bara att köra varv på varv och ha så roligt som möjligt i sin egen takt. Det blir ingen
officiell tidtagning eller tävling, det är lite ajabaja att anordna tävlingar såhär… 😉/Marie
21 februari, 2006 kl. 21:18 #140790Blocken
DeltagareKul att det trillar in fler och fler som vill vara med och åka! :)Ytterligare info inför helgen:Kaffetermosar kan lämnas hemma! Maddie har fixat bilburen kaffemaskin som serverar rykande varmt kaffe, choklad eller cappuchino! Tummen upp för ett lysande initiativ! :* :)/Marie
WOW! Tjusigt!
Det är som gjort för en toppenhelg! 🙂
/Black – lyfter på hatten för arrangören
21 februari, 2006 kl. 21:49 #140791Blocken
Deltagare21 februari, 2006 kl. 23:26 #140869Adam K
DeltagareArellano (bara isåka Lördag, ingen middag, inget boende, 1 pers)KLAR
SGM (isåka + middag 2 pers) SVINKLAR
Modulated (isåka + middag 1 pers)KLAR
Ozo (isåka, ingen middag) KLAR
jraberg (isåka 1 pers) KLAR
Daniel83 (isåka + middag 2 pers) KLAR
Legacy-Larsa (isåka + middag 1 pers)KLAR-KLAR!
Plura (isåka Lördag + middag 3 pers) KLAR
Alrik (isåka Söndag, ingen middag, inget boende) KLAR
Grusdraparn (isåka + middag 2 pers + boende 2 pers) KLAR HAR BOKAT
Simo,Ulrik Simonsson (isåka + middag 1 pers + boende 1 pers) KLAR HAR BOKAT
Jeppe (isåka + middag 1 pers + boende 1 pers)KLAR har bokat middag och rum
Mr Walle (isåka + middag 1 pers + boende 1 pers KLAR har bokat middag och rum
Kenneth (isåka, ingen middag, inget boende) KLAR
Michael Wiklundh (isåka Lördag, ingen middag, inget boende) KLAR
Tendency, Jerry (isåka, ingen middag, inget boende) KLAR
SPiKE (isåka, middag 2 pers, boende 2 pers) KLAR HAR BOKAT
grim (isåka, middag, boende) KLAR HAR BOKAT
Blocken (enbart isåka söndag) KLAR
BjörkmansMange (enbart isåka söndag) KLAR
PO (enbart isåka lördag) KLAR
TOMAS (isåka lörd & sönd,middag 1 pers, boende 1 pers) bokad & klar.
Haen (endast isåka lördag) Klar
*Adam K (isåka endast Lördag, ingen middag, inget boende) verkar som att jag kan komma! -Flyget ska bokas för Söndag morgon :-)*
(-Ploga nu till kurvorna lite mer så vi inte rätar ut dem alldeles 😉 )22 februari, 2006 kl. 08:12 #140797Janne248
DeltagareArellano (bara isåka Lördag, ingen middag, inget boende, 1 pers)KLAR
SGM (isåka + middag 2 pers) SVINKLAR
Modulated (isåka + middag 1 pers)KLAR
Ozo (isåka, ingen middag) KLAR
jraberg (isåka 1 pers) KLAR
Daniel83 (isåka + middag 2 pers) KLAR
Legacy-Larsa (isåka + middag 1 pers)KLAR-KLAR!
Plura (isåka Lördag + middag 3 pers) KLAR
Alrik (isåka Söndag, ingen middag, inget boende) KLAR
Grusdraparn (isåka + middag 2 pers + boende 2 pers) KLAR HAR BOKAT
Simo,Ulrik Simonsson (isåka + middag 1 pers + boende 1 pers) KLAR HAR BOKAT
Jeppe (isåka + middag 1 pers + boende 1 pers)KLAR har bokat middag och rum
Mr Walle (isåka + middag 1 pers + boende 1 pers KLAR har bokat middag och rum
Kenneth (isåka, ingen middag, inget boende) KLAR
Michael Wiklundh (isåka Lördag, ingen middag, inget boende) KLAR
Tendency, Jerry (isåka, ingen middag, inget boende) KLAR
SPiKE (isåka, middag 2 pers, boende 2 pers) KLAR HAR BOKAT
grim (isåka, middag, boende) KLAR HAR BOKAT
Blocken (enbart isåka söndag) KLAR
BjörkmansMange (enbart isåka söndag) KLAR
PO (enbart isåka lördag) KLAR
TOMAS (isåka lörd & sönd,middag 1 pers, boende 1 pers) bokad & klar.
Haen (endast isåka lördag) Klar
*Adam K (isåka endast Lördag, ingen middag, inget boende) verkar som att jag kan komma! -Flyget ska bokas för Söndag morgon
Janne (endast fotografering lördag + hämtning av Tire-väskor +lämning av krängare)22 februari, 2006 kl. 08:23 #140895KassaMannen
DeltagareKassaMannen (isåka + 1 middag + 1 boende + 1 frukost) KLAR har bokat frukost middag och rum
/Kassamannen
22 februari, 2006 kl. 09:20 #140808simo
DeltagareFick det till 26 anmälda…så vitt jag vet har bara SSI 5år varit en större träff!
Bara 12 timmars jobb kvar tills däcksvärmarna rullar av.. :9/U – som undrar hur Niklas & Co ska kunna hålla sig borta!?
22 februari, 2006 kl. 12:05 #140906Patrik K
DeltagareKul att det trillar in fler och fler som vill vara med och åka! :)Ytterligare info inför helgen:Kaffetermosar kan lämnas hemma! Maddie har fixat bilburen kaffemaskin som serverar rykande varmt kaffe, choklad eller cappuchino! Tummen upp för ett lysande initiativ! :* :)/Marie
Fifan, sicka roddare! 🙂 Muttermaskiner, Bensinrabatter & Kaffebilar. Lysande jobbat!!!/K – inte långt kvar nu
För en som verkar ha missat infon, det stod ngt om bensinrabatt =)) Har det framkommit ngt pris? Sitter med lite soppa kvar i tanken o funderar på om jag ska försöka snålköra till Sura för o fylla på där eller toppa upp här i Västerås?
/ Patrik
Ja nu hitta ja´t =) Men ngn som vet bensinpriset i Sura? Fel läge kanske o säga att man tänker lite på plånboken =)
22 februari, 2006 kl. 12:21 #140913Niklas
DeltagareIngen från Sthlm som kan hjälpa mig att frakt papprör från Blocken till mig?
22 februari, 2006 kl. 12:55 #140857MarieT
DeltagareFör en som verkar ha missat infon, det stod ngt om bensinrabatt =)) Har det framkommit ngt pris? Sitter med lite soppa kvar i tanken o funderar på om jag ska försöka snålköra till Sura för o fylla på där eller toppa upp här i Västerås?/ PatrikJa nu hitta ja´t =) Men ngn som vet bensinpriset i Sura? Fel läge kanske o säga att man tänker lite på plånboken =)
Jag har noll koll på vad literpriset kommer att landa på, men det blir förmodligen jämförbart
med att tanka obemannat i stan innan du kör till Sura.
Och ja, att jaga ören när det är dags att köra på isen är liiite fel läge…. 😉
Har du tur så kommer din bil att dra mindre än 3 liter milen på isen, troligtvis mer… 🙂
En tank går åt rätt fort så du kommer säkert behöva tanka i Sura i vilket fall som helst./Marie
22 februari, 2006 kl. 14:04 #140907Patrik K
DeltagareFör en som verkar ha missat infon, det stod ngt om bensinrabatt =)) Har det framkommit ngt pris? Sitter med lite soppa kvar i tanken o funderar på om jag ska försöka snålköra till Sura för o fylla på där eller toppa upp här i Västerås?/ PatrikJa nu hitta ja´t =) Men ngn som vet bensinpriset i Sura? Fel läge kanske o säga att man tänker lite på plånboken =)
Jag har noll koll på vad literpriset kommer att landa på, men det blir förmodligen jämförbart med att tanka obemannat i stan innan du kör till Sura. Och ja, att jaga ören när det är dags att köra på isen är liiite fel läge…. 😉 Har du tur så kommer din bil att dra mindre än 3 liter milen på isen, troligtvis mer… :)En tank går åt rätt fort så du kommer säkert behöva tanka i Sura i vilket fall som helst./Marie
Ha ha ha ja du Marie =)
Man har ju slutat jobb o börjat nytt så har man stor tur blir det lite extra klirr o full tank till Sura så man slipper fisköra, sen är det bara att toppa på där =)) Får se hur mkt man vågar gasa, det lär ju bli lagom svårt o ha ”ett ägg under pedalen” *ler*
22 februari, 2006 kl. 17:07 #140870Adam K
DeltagareMarie,
Är isen lika tjock över större delen av sjön kanske det kan vara värt att ploga upp en andra bana, med tanke på ’folkmängden’?
Kul med så mycket folk, men lite Bangladesh-varning 😉22 februari, 2006 kl. 20:21 #140792Blocken
Deltagaredet lär ju bli lagom svårt o ha ”ett ägg under pedalen” *ler*
Jorå… 13 mil på 95 liter… 😮 :+
/Black
22 februari, 2006 kl. 21:18 #140809simo
DeltagareHur är det med parkering på o kring sjön?
Blir ett o annat kilo…26*1500~40 ton 😮
Kommer inte ihåg formel, men det lär krävas mer än ett par cm is för att bära detta…/U
22 februari, 2006 kl. 21:23 #140900Lotta
DeltagareFinns plats för en till tro..? Skulle vara trevligt att träffa er, det var ett tag sedan sist. Vet att det är sent påkommet..
//Lotta, vars bättre hälft måste jobba i helgen..
Kommer i sådana fall endast på lördag, ingen middag eller övernattning.
-
FörfattareInlägg
- Ämnet ”INFÖR: 2-dagars ISTRÄFF Surahammar 25-26 februari 2006” är stängt för nya svar.