SSC Allmänt snack Träffar Inför: Banträff Mantorp Park 1/5-2010

Visar 15 inlägg - 31 till 45 (av 78 totalt)
  • Författare
    Poyan
    Deltagare

Jag kommer 🙂

Pedersen
      Deltagare

Betalade in SMA i Februari, men har inte fått något kort från dem än.
        Hittar inget bekräftelsemail heller, får ta och maila SMA.
        Kommer ni ha uppdaterade listor på vilka som har licens?

Jag har påmint HPC om att de ska begära ut aktuella listor.
        OM det skulle strula med att få ut listorna så återkommer jag med ett alternativ (typ ta med en utskrift på betalningsbekräftelsen från banken eller nåt).

Zetterlund
        Deltagare

Satans norrmän till att planera konstiga scheman .. nu måste jag tydligen jobba den här helgen , fast det är röd dag i kalendern å allt …. :confused:
          Jag som hade sett fram emot en livad helg på mantorp.. även om jag stått på sidan av så hade det lätt varit kul att träffa alla igen. Men men kommer fler banträffar i sommar som jag lätt ska dyka upp på.. :p

Sternborn
          Deltagare

Snabb fråga: är det tillåtet att köra med ABS lampan lysande?
            Min började lysa i går och jag kommer troligtvis inte hinna fixa det innan nästa helg.. 🙁

Pedersen
            Deltagare

Snabb fråga: är det tillåtet att köra med ABS lampan lysande?
              Min började lysa i går och jag kommer troligtvis inte hinna fixa det innan nästa helg.. 🙁

Snabbt svar: JA 😉

Sternborn
              Deltagare

Snabbt svar: JA 😉

Bra 🙂 Då slipper jag tänka på det nu 😀

Bodyshot
                Deltagare

Pierres bil är väl ingen banbil?

Han bygger ju för strippen vad han har sagt till mig? :p

Funkar den tills dess då? 😉

Nej, tror inte att vi hinner få ordning på Pierres bil tills dess tyvärr. De kan gå, men de är inte troligt. En annan mkt potent impreza som står här har en ägare som har tappat bort sin lapp.. Så den kommer nog inte heller tyvärr 🙁

MariaimprezaGT
                  Deltagare

Pierres bil är väl ingen banbil?

Han bygger ju för strippen vad han har sagt till mig? :p

Klart han vill ha en bil som är snabb på strippen, men de betyder inte att den ska vara mindre kompetent på andra saker… 🙂

Bodyshot
                    Deltagare

ok, men strippenbyggd bil är ju mjuk i fjädring för fäste, medans en banbil är hård, går det att kompromissa ihop dom två till nått som blir bra?

Då vill jag också lämna bilen till er 😉

Klart han vill ha en bil som är snabb på strippen, men de betyder inte att den ska vara mindre kompetent på andra saker… 🙂

MariaimprezaGT
                      Deltagare

ok, men strippenbyggd bil är ju mjuk i fjädring för fäste, medans en banbil är hård, går det att kompromissa ihop dom två till nått som blir bra?

Då vill jag också lämna bilen till er 😉

han har bytt coilovers. Motorns karaktär gör att de blir möjligt att prestera bra på bägge saker, vill man köra hårt på strippen kan man ju justera coiloverserna eller byta tillbaka till oem fjädringen som sitter på bilen nu, De kallar jag kompremiss 😉

Subarumicke
                        Deltagare

han har bytt coilovers. Motorns karaktär gör att de blir möjligt att prestera bra på bägge saker, vill man köra hårt på strippen kan man ju justera coiloverserna eller byta tillbaka till oem fjädringen som sitter på bilen nu, De kallar jag kompremiss 😉

Det kallar jag en teoretisk dröm dock så funkar det inte i verkligheten 🙂

mikke
                          Deltagare

Är det någon som har en sparco evo 2 plus stol som ska upp till Mantorp? Hade gärna provsuttit en 🙂

Koffe
                            Keymaster

1. Finns det nån anmälningslista nånstans eller är det bara dyka upp?
                              2. Går det att lösa endags SMA-licens på plats? (För ev. velande passagerare då, själv har jag =).
                              3. Är det nån som stannar på Freja lör-sön eller är det bara fre-lör som gäller?

MVH
                              /Koffe

Pedersen
                              Deltagare

1. Det är bara att dyka upp
                                2. Ja i samband med besiktning. EJ SENARE.
                                3. Bra fråga, nästa fråga! 😀

1. Finns det nån anmälningslista nånstans eller är det bara dyka upp?
                                2. Går det att lösa endags SMA-licens på plats? (För ev. velande passagerare då, själv har jag =).
                                3. Är det nån som stannar på Freja lör-sön eller är det bara fre-lör som gäller?

MVH
                                /Koffe

Pedersen
                                Deltagare

För att spara tid vid insläppet, skriv ut och fyll i:

http://www.hondaklubben.com/forum/download/file.php?id=53&sid=7ec88f50d7afdb5edef060e50d70c9e0

Från klubbens sida, för att vi ska slippa ta med $6,000.000 i växel så ser vi gärna att ni har jämna pengar till startavgiften (300SEK).

Visar 15 inlägg - 31 till 45 (av 78 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.