SSC Allmänt snack Träffar Inför: Banträff Mantorp Park 1/5-2010

Visar 15 inlägg - 46 till 60 (av 78 totalt)
  • Författare
    Sternborn
    Deltagare

Ni som åker från stockholmstrakten när åker ni ner? Vore kul att göra sällskap 🙂

bobban
      Deltagare

Såååå himla typiskt då!!!

Jag hade bilen inlämnad för att byta bromsok till STI ok det är bara det att mina fina 18″ultralite fälgar passar inte då oken är på så det blir inge åka för min del på lördag
        för original bromsbeläggen håller bar ett varv sedan är de slut
        Så just nu blir det inget köra tiden finnes ej att fixa till felet pga jobb mm mm.

Det funkar om man har spacerplattor på 1,5 cm i tjocklek.
        Men vi är inte där ännu så vi får se hur det blir men som det ser ut nu så blir inte bilen klar till mantorp

Koffe
        Keymaster

Nej vad trist! Det hade jag kunnat förvarna om ifall jag bara hade tänkt efter lite…
          Jag vet vad du har för fälgar (har ju likadana), jag visste vad du tänkte byta till för ok och jag vet att den kombon inte funkar… Synd att jag inte tänkte på att varna…

Kan du inte få tag på en uppsättning XP8 eller nåt så länge? Jag kör med RBF600 och Carbotech XP8 på originalskivor och det funkar många varv. Men då väger inte min bil riktigt lika mycket iofs =) Men det lär ju vara betydligt bättre än original iaf?

Om inte annat får du komma förbi och snacka lite, skulle vara trevligt att ses igen!

MVH
          //Koffe med den silvriga WRXen (& Ultralite Spec =)

challe
          Deltagare

Jag och tobias kommer rulla upp på lördag morgon

Sternborn
            Deltagare

Jag och tobias kommer rulla upp på lördag morgon

ok varifrån åker ni? och ungefär vilken tid för jag kommer oxå åka lördag morgon vi kanske kan mötas upp i södertälje om ni har vägarna förbi?

bobban
              Deltagare

Nej vad trist! Det hade jag kunnat förvarna om ifall jag bara hade tänkt efter lite…
                Jag vet vad du har för fälgar (har ju likadana), jag visste vad du tänkte byta till för ok och jag vet att den kombon inte funkar… Synd att jag inte tänkte på att varna…

Kan du inte få tag på en uppsättning XP8 eller nåt så länge? Jag kör med RBF600 och Carbotech XP8 på originalskivor och det funkar många varv. Men då väger inte min bil riktigt lika mycket iofs =) Men det lär ju vara betydligt bättre än original iaf?

Om inte annat får du komma förbi och snacka lite, skulle vara trevligt att ses igen!

MVH
                //Koffe med den silvriga WRXen (& Ultralite Spec =)

Det kanske ordnar sig jag har ju 17″fälgar eftermarknads med mina R-däck på, ska se imorn efter att barnen har somnat om jag kan gå ner till garaget då och jag har ju 17″ wrx fälgar som ligger utan däck så vi får se hur det går skulle ju va skönt att slippa skifta däck igen.

kamikaze
                Deltagare

ok varifrån åker ni? och ungefär vilken tid för jag kommer oxå åka lördag morgon vi kanske kan mötas upp i södertälje om ni har vägarna förbi?

Vi åker ifrån Kinna strax utanför Borås

Det blir lite av en omväg att åka till Södertälje och sedan ner till Mantorp men det va trevligt att du frågade

/ Tobias ”Challes” bror

Sternborn
                  Deltagare

Vi åker ifrån Kinna strax utanför Borås

Det blir lite av en omväg att åka till Södertälje och sedan ner till Mantorp men det va trevligt att du frågade

/ Tobias ”Challes” bror

ok 🙂 Visste inte riktigt var Kinna låg 😛

Superman
                    Deltagare

jag åker också från sthlm tidigt lördag morgon.
                      Vilka fler åker ? karavan kanske ?

Sternborn
                      Deltagare

jag åker också från sthlm tidigt lördag morgon.
                        Vilka fler åker ? karavan kanske ?

Då är vi iaf 2 🙂

arellano
                        Deltagare

Jag åker från Vendelsö tidigt lördag morgon.
                          (komma i tid till incheckningen)

Arne
                          STI02

Superman
                          Deltagare

ok nice.. vilken tid åker ni frpn sthlm ?

arellano
                            Deltagare

Tänkte åka c:a 5:45, 2 tiimmar innan incheckningen börjar (7:45).

Scandic/Statoil E4 Södertälje uppsamling c.a 6:15 ?

Arne
                              STI02

mikke
                              Deltagare

Jag kan mötas upp i jönköping om några kommer där ifrån? 🙂

Sternborn
                                Deltagare

Jag åker från Vendelsö tidigt lördag morgon.
                                  (komma i tid till incheckningen)

Arne
                                  STI02

Jag åker från tungelsta 🙂 du åker möjligtvis inte slingerbulten till södertälje? isf kan vi göra sällskap redan där 🙂 men det kanske är närmre att åka motorvägen för dig 🙂

Visar 15 inlägg - 46 till 60 (av 78 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.