SSC Allmänt snack Träffar Inför: Banträff Mantorp Park 1/5-2010

Visar 15 inlägg - 61 till 75 (av 78 totalt)
  • Författare
    arellano
    Deltagare

Jag åker från tungelsta 🙂 du åker möjligtvis inte slingerbulten till södertälje? isf kan vi göra sällskap redan där 🙂 men det kanske är närmre att åka motorvägen för dig 🙂

Jag kan ta den vägen.
      Var och hur dags möts vi, korsning vid Skolan/fotbollsplan ? ( Macken eller vad det nu är)

Arne

klew
      Deltagare

någon som åker genom jönköping som man kan få åka med upp och tillbaka? Min bil är inte klar än och pga diverse värktabletter så får jag inte köra dit själv heller :/

Superman
        Deltagare

stannar till vid Södertälje om ngn vill mötas upp där 6:15 ?
          Vart blir bra mötesplats ?

MariaimprezaGT
          Deltagare

blir ni mkt ledsna om ja inte kommer? Hela dagen verkar köra ihop sig 🙁 Johan kunde inte följa med, tyvärr kom de upp nåt i sista sekund, vi som verkligen ville åka på detta tillsammans, även om vi inte har nån bil o köra med. De kommer nya hästar, andra kunder, o mina föräldrar!

I värsta fall får ja väl gå uppp när de ljusnar, slänga ut hästarna o sånt. Sen åka, vara framme kanske 9-10 o sen åka igen vid 11-12. Men jag föredrar faktiskt att vara med på de andra träffarna i sommar!

arellano
            Deltagare

stannar till vid Södertälje om ngn vill mötas upp där 6:15 ?
              Vart blir bra mötesplats ?

Vi kan mötas vid E4:an Scandic Södertälje (Statoil Macken) 6:15.
              (Trafikplats Saltskog).

Superman
              Deltagare

Ok det låter bra.
                Hoppas man inte kör förbi bara.. men man ser scandic från vägen antar jag ?
                ca. 6:15 då?

Sternborn
                Deltagare

Jag kan ta den vägen.
                  Var och hur dags möts vi, korsning vid Skolan/fotbollsplan ? ( Macken eller vad det nu är)

Arne

aa vi kan ju mötas upp vid macken säg en tid så är jag där då, är ju max 5min från mig 🙂
                  (det tar ju ca 20-25min till södertälje därifrån om man pressar på lite lagom) Antar att du åker impreza så jag borde känna igen dig när jag ser dig

mvh Andreas

arellano
                  Deltagare

Ok det låter bra.
                    Hoppas man inte kör förbi bara.. men man ser scandic från vägen antar jag ?
                    ca. 6:15 då?

Minns inte om du ser Scandic, men avfarten till Södertälje är strax efter det du åkt över bron.
                    Då bör Scandic synas till vänster, så håll till vänster vid slutet av avfarten.

Arne
                    070 5254110
                    Om du missar.

arellano
                    Deltagare

aa vi kan ju mötas upp vid macken säg en tid så är jag där då, är ju max 5min från mig 🙂
                      (det tar ju ca 20-25min till södertälje därifrån om man pressar på lite lagom) Antar att du åker impreza så jag borde känna igen dig när jag ser dig

mvh Andreas

Jag finns där c:a 5:30-35.
                      Vi ska hämta upp Superman vid Scandic Södertälje 6:15

Sternborn
                      Deltagare

ok perfekt då ses vi där 🙂 Jag kör en blå GT -00
                        Du kan ju ta mitt nummer ifall det skulle vara nåt: 0707988071

mvh Andreas

challe
                        Deltagare

någon som åker genom jönköping som man kan få åka med upp och tillbaka? Min bil är inte klar än och pga diverse värktabletter så får jag inte köra dit själv heller :/

Vi kommer åka förbi jönköping imorrn, du får gärna åka med om du vill.
                          Vart kan vi mötas? Kommer nog köra förbi runt 7 tiden

klew
                          Deltagare

Vi kommer åka förbi jönköping imorrn, du får gärna åka med om du vill.
                            Vart kan vi mötas? Kommer nog köra förbi runt 7 tiden

jadu, ring mig på 0739 26 89 09 så kan vi bestämma något, finns ju lite alla möjliga ställen som är ganska smidiga 🙂

Superman
                            Deltagare

Perfekt: Jag är där 6.15 . ses där

Sternborn
                              Deltagare

Jag har en del foton från idag 🙂 men orkar inte sitta och radera regplåtar på alla bilder så är det ok om jag lägger upp dom med regnr synligt?

Antar att det kommer upp en eftersnackstråd men j*vlar va kul det var att åka bana!
                                måste skaffa R-däck och bättre bromsar tills nästa gång bara 😉

Daniel666
                                Deltagare

Jag har en del foton från idag 🙂 men orkar inte sitta och radera regplåtar på alla bilder så är det ok om jag lägger upp dom med regnr synligt?

Antar att det kommer upp en eftersnackstråd men j*vlar va kul det var att åka bana!
                                  måste skaffa R-däck och bättre bromsar tills nästa gång bara 😉

Först och främst vill jag tacka för en väldigt trevlig ban-helg.
                                  Känner sig alltid ”välkommen” när man träffar ”subba”-klubben…
                                  Sen för min del är det okej med reg nummer om du nu fick med en Fiesta på kort.

Iofs körde subba idag och måste säga att lite roligt va det, men bara lite.

Visar 15 inlägg - 61 till 75 (av 78 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.