SSC Allmänt snack Träffar Inför: Banträff Mantorp Park 1/5-2010

Visar 3 inlägg - 76 till 78 (av 78 totalt)
  • Författare
    Koffe
    Keymaster

För min del är det OK, men då jag misstänker att du kanske har rätt många bilar på bilderna så tror jag det blir svårt att få svar av alla… Så mitt tips är att ta lite tid och radera plåtarna ändå så slipper du ev. strul sen =)

R-däck och bromsar kan jag annars rekomendera starkt. Oj vad kul det är när både däck och bromsar håller varv efter varv efter varv efter……

Stort tack till Piff och Puff för bra däckservice! 🙂

MVH
      //Koffe

Jag har en del foton från idag 🙂 men orkar inte sitta och radera regplåtar på alla bilder så är det ok om jag lägger upp dom med regnr synligt?

Antar att det kommer upp en eftersnackstråd men j*vlar va kul det var att åka bana!
      måste skaffa R-däck och bättre bromsar tills nästa gång bara 😉

Sternborn
      Deltagare

För min del är det OK, men då jag misstänker att du kanske har rätt många bilar på bilderna så tror jag det blir svårt att få svar av alla… Så mitt tips är att ta lite tid och radera plåtarna ändå så slipper du ev. strul sen =)

R-däck och bromsar kan jag annars rekomendera starkt. Oj vad kul det är när både däck och bromsar håller varv efter varv efter varv efter……

Stort tack till Piff och Puff för bra däckservice! 🙂

MVH
        //Koffe

Ja jag får nog göra det för annars kommer det ta lång tid innan jag får svar från alla..
        vart väl strax över 200 bilder så det kommer att ta tid 😛 det var flickvännen som fotade så det vart mest bara subbor på bilderna 😉

Jag är faktiskt förvånad över att både mina däck och mina bromsar klarade av ett 28min pass idag utan försämrad verkan trots att det är standard.. Men då vart det mkt motorbroms just för att spara på bromsarna 🙂 Däcken jag körde med(Kumho Ecsta SPT KU31) hade gått ca 100 mil när jag kom till mantorp idag när jag åkte därifrån såg det ut som dom gått 1000mil 😛

Tack allihopa för en kanondag, bland en av dom roligaste hittills i mitt liv!

karlzzon.
        Deltagare

Banracing klassas som en drog, DYR och man vill alltid ha mer!!!!!!

Visar 3 inlägg - 76 till 78 (av 78 totalt)
        • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.