SSC Allmänt snack Träffar Inför banträff Ring Knutstorp 2008-06-29

Visar 12 inlägg - 16 till 27 (av 27 totalt)
  • Författare
    Nikke McRae
    Deltagare

Då var en stuga bokad och klar för min del också.
      Mr Andersson är med och delar på Stuga nr 2 ”Tallen”. 🙂

När går karavanen neråt från region öst, Spike? 🙂

SPiKE
      Deltagare

Då var en stuga bokad och klar för min del också.Mr Andersson är med och delar på Stuga nr 2 ”Tallen”. 🙂 När går karavanen neråt från region öst, Spike? 🙂

Tjaa, jag tänkte åka förbi Mantorp/gatebil på Lördagen och sedan kuska neråt. Ca 3 timmar tar det ner till Knutstorp så vid 15:00 behöver vi nog åka.

Andersson
        Deltagare

Då var en stuga bokad och klar för min del också.Mr Andersson är med och delar på Stuga nr 2 ”Tallen”. 🙂 När går karavanen neråt från region öst, Spike? 🙂

Tjaa, jag tänkte åka förbi Mantorp/gatebil på Lördagen och sedan kuska neråt. Ca 3 timmar tar det ner till Knutstorp så vid 15:00 behöver vi nog åka.

Jag är på, tänker oxå åka o titta på galna norrbaggar. Undrar om dom gör några donuts 😉

MVH C Andersson / Mr Konjak
          ”Det var bättre förr…
          när kvinnor var kvinnor
          män var män och fikus
          var en krukväxt”

Just try
          Deltagare

Hänger på er ner från mantorp också!! Får se om vi är två eller tre i bilen. Ska tjöta på tuggarn.

griml0ck
            Deltagare

Jag stannar nog oxo förbi på mantorp på vägen. Vi borde vara där kring 10-11 tiden kanske.

griml0ck
              Deltagare

smhi säger regn på söndag morgon i helsingborg. Får hoppas dom har fel som vanligt. Ska vara regn i stockholm/linköping på lördag oxo när gatebil är. Surt sa räven. Alltid ska det regna exakt den dag man ska ut på banan.

Chewie
                Deltagare

Någon som har en bädd över i en stuga?

/ Tuggarn som blir CO driver denna helgen!!!!!

Pedersen
                  Deltagare

Nu har SMHI uppdaterat sina prognoser:

17-18 grader och molnigt. Ser ut att bli hyffsat trots allt.

Nikke McRae
                    Deltagare

Någon som har en bädd över i en stuga?/ Tuggarn som blir CO driver denna helgen!!!!!

Hittar du ingen bädd, så kan du nog sova i min stuga. Jag delar stuga med mr Andersson. 🙂

Vädret ser ut att bli kanon. Inte för soligt och lagom varmt! :9

Jag åker neråt Statoilmacken i Mantorp vid 15 tiden, fyller på E85 så man klarar sig ner.
                      Keep me updated när ni tänker starta färden neråt.

griml0ck
                      Deltagare

Regn mellan 6-12 i helsingborg på söndag säger smhi ;( Har vi fortfarande körningsförbud vid regn? Vi sa ju så efter kinnekulle olyckan. Är ju kanske inte så roligt men klart säkrast. Regn på lördag morgon när man ska starta oxo.. typiskt.. då var de ju bra man tvätta bilen igår då.

Pedersen
                        Deltagare

Vi kör i regn så länge förhållandena bedöms som OK, dvs inget störtregn samt inget stående vatten på banan. Skulle det behövas så flaggar vi dock av och avvaktar lite.

Det brukar inte vara något större problem med lite nederbörd även om det är roligare med bra väder…

Pedersen
                          Deltagare

Sådärja, nu är regnet borta från SMHIs prognos (igen). 17-19 grader både lördag och söndag i Helsingborg. Is nice! 😀

En påminnelse: Försök att ha jämna pengar med till träffavgiften för att underlätta för insläppet.

Jag åker ner idag så är det någon som undrar över något så är det telefon som gäller fr.o.m. cirkus 13.00. Numret står i första posten i tråden.

Ses i morgon!

//Stefan

Visar 12 inlägg - 16 till 27 (av 27 totalt)
                          • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.