SSC Allmänt snack Träffar Inför: Bilsport Performance Show & Custom Motor Show 6-9 April

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 62 totalt)
  • Författare
    OzO
    Deltagare

OzO bekräftar! Kan ju inte missa att dregla över polerade V8 : or och dricka kaffe i klubbmontern! 😉

/G – som vill slippa åka massa mil
      _____
      ::::: | ”I would be unstoppable… if I could just get started!” | :::::

Davve
      Deltagare

Det ryktas om att SGM och OzO kommer göra mässan osäker, och kommer för första gången att stanna kvar över helgen med. :DKan OzO bekräfta/dementera detta?/J

Nämen får vi finbesök 😉

Ska bli skoj nu när man bor i Elmiastaden 🙂

/D – Jönköping har varit osäker sedan jag flyttade hit 😉

SecretAgentMan
        Deltagare

OzO bekräftar! Kan ju inte missa att dregla över polerade V8 : or och dricka kaffe i klubbmontern! ;)/G – som vill slippa åka massa mil

Men du – vi samåker ju!
          En inofficiell tävlan om tuffaste jänkebilden tycker jag står på schemat. 😀

/J

Impreza112
          Deltagare

Tjena
            Jag kommer också, fick idag besked att bilen blev uttagen.
            Ställer ut privat.
            Så vi ses grabbar.
            Ska bli så skönt att för första gången på 3år nu ta ut den och njuta lite, sedan väntar bara en mapp.
            V8 är najs Jerry:-)

Mvh/Christian

Niklas
            Deltagare

Jag kommer med största sannolighet finnas i trakterna kring Jönköping under påskhelgen och om gud och plånboken vill så blir det i Subarun och inte i Opeln.

Om jag skall till Elmia låter jag vara osagt men jag tycker vi hittar på något skoj! Jävla bönder! 😀

SecretAgentMan
              Deltagare

Har någon redan börjat rodda med hotell?
                Vi måste ju samlas på ett ställe helt klart, det förenklar ju det hela en smula. 🙂

/J

Niklas
                Deltagare

Samlas som att bo i samma korridor och springa nakna och skrika på nätterna eller samlas ute och käka någonstans och springa nakna och skrika efteråt?

Strat
                  Deltagare

Glöm inte den traditionella minttandkräm/loka drinken på passande kebabhak. En höjdare laget runt.

/Claes

SecretAgentMan
                    Deltagare

Samlas som att bo i samma korridor och springa nakna och skrika på nätterna eller samlas ute och käka någonstans och springa nakna och skrika efteråt?

DVD*! 😀

/J

* Det Vet Du

Niklas
                      Deltagare

Känner inte att jag fick ett svar, förutom att jag nu vet att du är på oavsett vad det gäller så länge det resulterar i nakenchock och gallskrik.

kelta
                        Deltagare

haha grabbar jag vet inte längre om de e så bra att ta med hela familjen 😀
                          jag har bokat en stuga på Villa Björkhagen Camping
                          nära till mässan iallafall lite längre till city

SecretAgentMan
                          Deltagare

Nu får ni fasen snyta er grabbar och tjejer – skall vi samordna något boende och kul så är det snart (om inte redan) försent!

/J – bokar snart boende på egen hand tillsammans med OzO

OzO
                            Deltagare

Helt klart roligare om vi bor på samma plats, dessutom smidigare om vi skall sammanstråla för käk + läsk, osv. Om man letar dubbelrum så var Scandic Elmia full, men det fanns ett till Scandic i stan. Sen har jag inte kollat mer.

Hur är det i år? Dyker det upp några SSI:are? Vad får inte saknas i montern t.ex.? :+

Skall vi ha en bästa mässbildstävling kanske? 😀

http://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/album481/mini_DSC07168.jpg

/G
                              _____
                              ::::: | ”I would be unstoppable… if I could just get started!” | :::::

Niklas
                              Deltagare

Jag har som sagt berättat att jag troligen kommer finnas nere. Men då jag inte tror jag skall på mässan så tänker jag inte styra upp något och inte själv kunna slutföra. Men om ni hittar på något där nere under påskhelgen utanför mässhallen så får ni gärna höra av er. Eller om ni vill komma ut i skogen och hälsa på.

Blocken
                                Deltagare

Skall vi ha en bästa mässbildstävling kanske?

Det var tamejtusan det bästa förslag jag hört på mycket länge! SSI ställer upp med priser till de tre bästa! Sasse är jury – Block har redan ordnat priser! 🙂

DESSUTOM – De 40 första SSI’arna i montern får varsinn SWRT Almanacka 2007 med MÅNGA läckra bilder! :7

Good luck!

Mvh Blocken

…………………..
                                  ThaiPerr!

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 62 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.