SSC Allmänt snack Träffar Inför: Bilsport Performance Show & Custom Motor Show 6-9 April

Visar 15 inlägg - 31 till 45 (av 62 totalt)
  • Författare
    SPiKE
    Deltagare

Nu får ni fasen snyta er grabbar och tjejer – skall vi samordna något boende och kul så är det snart (om inte redan) försent!/J – bokar snart boende på egen hand tillsammans med OzO

Jag och Snowman funderar på att bli kvar en natt, stannar ni hela helgen eller?

/H – Som kan vara för sent ute

SecretAgentMan
      Deltagare

Vi blir kvar lör-sön enligt planen. 🙂

/J

SPiKE
        Deltagare

Hittat någe´ boende än?

Snowman
          Deltagare

Nu får ni fasen snyta er grabbar och tjejer – skall vi samordna något boende och kul så är det snart (om inte redan) försent!/J – bokar snart boende på egen hand tillsammans med OzO

Jag och Snowman funderar på att bli kvar en natt, stannar ni hela helgen eller?/H – Som kan vara för sent ute

Japp, jag är på! Har kollat av läget hemma nu o jag fick ledigt från helgens obligatoriska familje-sammankomst 🙂 Har ju f-n aldrig varit på mässan, men alltid velat åka dit.. O nu är det ju ännu bättre när man får chansen att mingla med Impreza-bröderna!! 😛 😀

Vore ju kul om Impreza-tokarna som ska stanna över natt bodde på ungefär samma ställe med!

/Markus

Davve
            Deltagare

Jag kommer att vara på plats.. bor ju i utanför Jönköping 🙂

Å är man bjuden på saftkalas på kvällen så kommer jag gärna 🙂

Blocken
              Deltagare

Om man letar dubbelrum så var Scandic Elmia full, men det fanns ett till Scandic i stan.

Scandic i stan (bredvid Helrörsaffärn) är finfint! Mitt i smeten och Styrbjörn i receptionen är grym! 🙂

/AB

…………………..
                ThaiPerr!

Staffe
                Deltagare

Om man letar dubbelrum så var Scandic Elmia full, men det fanns ett till Scandic i stan.

Scandic i stan (bredvid Helrörsaffärn) är finfint! Mitt i smeten och Styrbjörn i receptionen är grym! :)/AB…………………..ThaiPerr!

😀 😀 haha…ja och Styrbjörns järngroggar, tandkrämssnapsarna på pizzerian tvärs över gatan eller koookaaareee baguetterna 😀

—————————————
                  Blekinge som INTE hör till Skåne!!!
                  BugEye STI-02

Andersson
                  Deltagare

Davve du som bor där uppe har du några tips förutom det vid systembolanga?

Davve
                    Deltagare

Davve du som bor där uppe har du några tips förutom det vid systembolanga?

IBIS HOTEL
                      http://www.ibishotel.se/visa_hotell.asp?land=&ort=Jönköping&hotellid=11331

John bauer hotel
                      http://www.bokahotell.se/hotell-sverige/hotell-Jonkoping/Best-Western-John-Bauer.html

First hotel
                      http://www.bokahotell.se/hotell-sverige/hotell-Jonkoping/First-Hotel-Klosterkungen.html

Quality Hotel Winn Huskvarna
                      http://www.bokahotell.se/hotell-sverige/hotell-Jonkoping/Quality-Hotel-Winn-Huskvarna.html

———————————————————————
                      Vandrarhem
                      http://www.hhv.se/

Hojta till om någon behöver hjälp.

SecretAgentMan
                      Deltagare

Tack för tipset David! 🙂

SGM, Madde, OzO, Sara och PatrikK slafar på Ibis mellan lör/sön.

/J

Patrik K
                        Deltagare

Tack för tipset David! :)SGM, Madde, OzO, Sara och PatrikK slafar på Ibis mellan lör/sön./J

Gött Jerry!

Ja eftersom whallydubben är sålda så får man slipa (läs putsa) på kameralinsen istället 😛 … och JA!!! … jag sa vara med o tävla om bästa mässbilden – count me in! 😀

Nytt 2Gb Extreme III inhandlat + 1Gb sen innan så nu jäklar ska det fotas!

// Patrik K

Sasse
                          Deltagare

Satt just i godan ro och läste Bilsport (godan ro = toaletten) och blev hiskeligt sugen på att åka ner till Jönköping.
                            Har en släktning från Jönköping som kommer upp hit nu i veckan så jag ska samtala med honom litegrann angående resealternativ och boende så får vi se vart det landar.

Surbarbro
                            Deltagare

Hallå!

Nu har även jag lyckats sätta fart.
                              Bokat två rum på IBIS.
                              Hoppas nu, att även ni andra bor där, som ni skrev. Kul med flera på samma ställe.

Så nu är även jag på….
                              🙂 🙂

Åka tillsammans?

Senare problem.

MVH/ Catrine

Snowman
                              Deltagare

Hallå!Nu har även jag lyckats sätta fart.Bokat två rum på IBIS. Hoppas nu, att även ni andra bor där, som ni skrev. Kul med flera på samma ställe.Så nu är även jag på….:-) 🙂 Åka tillsammans?Senare problem.MVH/ Catrine

Men…. men…. Vaf… Jag ringde dem för drygt en vecka sen o då hade de inga rum… Så jag blev satt på väntelista, dom skulle ringa om det dök upp några x(. Du fick tag på ett direkt eller? Vet du om det fanns fler lediga?

Blir nog o ringa o prata lite med schääfen där imorrn 🙂

/Markus – vill oxå va med i IBIS-Impreza-gemenskapen 🙂

Surbarbro
                                Deltagare

Hallå!Nu har även jag lyckats sätta fart.Bokat två rum på IBIS. Hoppas nu, att även ni andra bor där, som ni skrev. Kul med flera på samma ställe.Så nu är även jag på….:-) 🙂 Åka tillsammans?Senare problem.MVH/ Catrine

Men…. men…. Vaf… Jag ringde dem för drygt en vecka sen o då hade de inga rum… Så jag blev satt på väntelista, dom skulle ringa om det dök upp några x(. Du fick tag på ett direkt eller? Vet du om det fanns fler lediga?Blir nog o ringa o prata lite med schääfen där imorrn :)/Markus – vill oxå va med i IBIS-Impreza-gemenskapen 🙂

Ledsen…….men jag ringde igår kväll.
                                  Hon sa att det fanns fem rum kvar.
                                  Jag snodde två.
                                  Finns de som har bokat på flera ställen, kan jag tänka mig.
                                  Prova igen, eller får väl Mamsen ringa. ( Som sonen säger: du lyckas alltid snacka till dig…..)

Skynda ,skynda….vi vill väl alltid vara fler.

Lycka till!

MVH/ Catrine

Visar 15 inlägg - 31 till 45 (av 62 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.