› SSC › Allmänt snack › Träffar › Inför: Bilsport Performance Show & Custom Motor Show 6-9 April
- Detta ämne har 61 svar, 3,957 deltagare, och uppdaterades senast för 18 år, 7 månader sedan av
Yonaz.
-
FörfattareInlägg
-
10 mars, 2007 kl. 08:44 #145562
SPiKE
DeltagareNu får ni fasen snyta er grabbar och tjejer – skall vi samordna något boende och kul så är det snart (om inte redan) försent!/J – bokar snart boende på egen hand tillsammans med OzO
Jag och Snowman funderar på att bli kvar en natt, stannar ni hela helgen eller?
/H – Som kan vara för sent ute
10 mars, 2007 kl. 08:45 #145532SecretAgentMan
DeltagareVi blir kvar lör-sön enligt planen. 🙂
/J
10 mars, 2007 kl. 08:50 #145563SPiKE
DeltagareHittat någe´ boende än?
10 mars, 2007 kl. 13:08 #145568Snowman
DeltagareNu får ni fasen snyta er grabbar och tjejer – skall vi samordna något boende och kul så är det snart (om inte redan) försent!/J – bokar snart boende på egen hand tillsammans med OzO
Jag och Snowman funderar på att bli kvar en natt, stannar ni hela helgen eller?/H – Som kan vara för sent ute
Japp, jag är på! Har kollat av läget hemma nu o jag fick ledigt från helgens obligatoriska familje-sammankomst 🙂 Har ju f-n aldrig varit på mässan, men alltid velat åka dit.. O nu är det ju ännu bättre när man får chansen att mingla med Impreza-bröderna!! 😛 😀
Vore ju kul om Impreza-tokarna som ska stanna över natt bodde på ungefär samma ställe med!
/Markus
10 mars, 2007 kl. 13:15 #145558Davve
DeltagareJag kommer att vara på plats.. bor ju i utanför Jönköping 🙂
Å är man bjuden på saftkalas på kvällen så kommer jag gärna 🙂
10 mars, 2007 kl. 17:13 #145542Blocken
Deltagare12 mars, 2007 kl. 08:55 #145566Staffe
DeltagareOm man letar dubbelrum så var Scandic Elmia full, men det fanns ett till Scandic i stan.
Scandic i stan (bredvid Helrörsaffärn) är finfint! Mitt i smeten och Styrbjörn i receptionen är grym! :)/AB…………………..Thai–Perr!
😀 😀 haha…ja och Styrbjörns järngroggar, tandkrämssnapsarna på pizzerian tvärs över gatan eller koookaaareee baguetterna 😀
—————————————
Blekinge som INTE hör till Skåne!!!
BugEye STI-0212 mars, 2007 kl. 21:57 #145579Andersson
DeltagareDavve du som bor där uppe har du några tips förutom det vid systembolanga?
13 mars, 2007 kl. 07:45 #145559Davve
DeltagareDavve du som bor där uppe har du några tips förutom det vid systembolanga?
IBIS HOTEL
http://www.ibishotel.se/visa_hotell.asp?land=&ort=Jönköping&hotellid=11331John bauer hotel
http://www.bokahotell.se/hotell-sverige/hotell-Jonkoping/Best-Western-John-Bauer.htmlFirst hotel
http://www.bokahotell.se/hotell-sverige/hotell-Jonkoping/First-Hotel-Klosterkungen.htmlQuality Hotel Winn Huskvarna
http://www.bokahotell.se/hotell-sverige/hotell-Jonkoping/Quality-Hotel-Winn-Huskvarna.html———————————————————————
Vandrarhem
http://www.hhv.se/Hojta till om någon behöver hjälp.
13 mars, 2007 kl. 08:09 #145533SecretAgentMan
DeltagareTack för tipset David! 🙂
SGM, Madde, OzO, Sara och PatrikK slafar på Ibis mellan lör/sön.
/J
13 mars, 2007 kl. 09:15 #145570Patrik K
DeltagareTack för tipset David! :)SGM, Madde, OzO, Sara och PatrikK slafar på Ibis mellan lör/sön./J
Gött Jerry!
Ja eftersom whallydubben är sålda så får man slipa (läs putsa) på kameralinsen istället 😛 … och JA!!! … jag sa vara med o tävla om bästa mässbilden – count me in! 😀
Nytt 2Gb Extreme III inhandlat + 1Gb sen innan så nu jäklar ska det fotas!
// Patrik K
20 mars, 2007 kl. 17:51 #145565Sasse
DeltagareSatt just i godan ro och läste Bilsport (godan ro = toaletten) och blev hiskeligt sugen på att åka ner till Jönköping.
Har en släktning från Jönköping som kommer upp hit nu i veckan så jag ska samtala med honom litegrann angående resealternativ och boende så får vi se vart det landar.20 mars, 2007 kl. 21:35 #145572Surbarbro
DeltagareHallå!
Nu har även jag lyckats sätta fart.
Bokat två rum på IBIS.
Hoppas nu, att även ni andra bor där, som ni skrev. Kul med flera på samma ställe.Så nu är även jag på….
🙂 🙂Åka tillsammans?
Senare problem.
MVH/ Catrine
20 mars, 2007 kl. 22:35 #145569Snowman
DeltagareHallå!Nu har även jag lyckats sätta fart.Bokat två rum på IBIS. Hoppas nu, att även ni andra bor där, som ni skrev. Kul med flera på samma ställe.Så nu är även jag på….:-) 🙂 Åka tillsammans?Senare problem.MVH/ Catrine
Men…. men…. Vaf… Jag ringde dem för drygt en vecka sen o då hade de inga rum… Så jag blev satt på väntelista, dom skulle ringa om det dök upp några x(. Du fick tag på ett direkt eller? Vet du om det fanns fler lediga?
Blir nog o ringa o prata lite med schääfen där imorrn 🙂
/Markus – vill oxå va med i IBIS-Impreza-gemenskapen 🙂
21 mars, 2007 kl. 16:51 #145573Surbarbro
DeltagareHallå!Nu har även jag lyckats sätta fart.Bokat två rum på IBIS. Hoppas nu, att även ni andra bor där, som ni skrev. Kul med flera på samma ställe.Så nu är även jag på….:-) 🙂 Åka tillsammans?Senare problem.MVH/ Catrine
Men…. men…. Vaf… Jag ringde dem för drygt en vecka sen o då hade de inga rum… Så jag blev satt på väntelista, dom skulle ringa om det dök upp några x(. Du fick tag på ett direkt eller? Vet du om det fanns fler lediga?Blir nog o ringa o prata lite med schääfen där imorrn :)/Markus – vill oxå va med i IBIS-Impreza-gemenskapen 🙂
Ledsen…….men jag ringde igår kväll.
Hon sa att det fanns fem rum kvar.
Jag snodde två.
Finns de som har bokat på flera ställen, kan jag tänka mig.
Prova igen, eller får väl Mamsen ringa. ( Som sonen säger: du lyckas alltid snacka till dig…..)Skynda ,skynda….vi vill väl alltid vara fler.
Lycka till!
MVH/ Catrine
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.