SSC Allmänt snack Träffar Inför: Bilsport Performance Show & Custom Motor Show 6-9 April

Visar 15 inlägg - 46 till 60 (av 62 totalt)
  • Författare
    SPiKE
    Deltagare

Hallå!Nu har även jag lyckats sätta fart.Bokat två rum på IBIS. Hoppas nu, att även ni andra bor där, som ni skrev. Kul med flera på samma ställe.Så nu är även jag på….:-) 🙂 Åka tillsammans?Senare problem.MVH/ CatrineLedsen…….men jag ringde igår kväll.Hon sa att det fanns fem rum kvar.Jag snodde två.Finns de som har bokat på flera ställen, kan jag tänka mig.Prova igen, eller får väl Mamsen ringa. ( Som sonen säger: du lyckas alltid snacka till dig…..)Skynda ,skynda….vi vill väl alltid vara fler.Lycka till!MVH/ Catrine

Inga problems…. Snowman har en polare som han och jag kan slagga hos så det har löst sig 🙂
      Men en taxi från hotell Ibis fram på småtimmarna tar vi gärna efter ett par kalla och lite tjöt 😀

Sammåkning: absolut, vi får höras när det närmar sig

/Henrik
      0702-346444

Surbarbro
      Deltagare

Hallå!Nu har även jag lyckats sätta fart.Bokat två rum på IBIS. Hoppas nu, att även ni andra bor där, som ni skrev. Kul med flera på samma ställe.Så nu är även jag på….:-) 🙂 Åka tillsammans?Senare problem.MVH/ CatrineLedsen…….men jag ringde igår kväll.Hon sa att det fanns fem rum kvar.Jag snodde två.Finns de som har bokat på flera ställen, kan jag tänka mig.Prova igen, eller får väl Mamsen ringa. ( Som sonen säger: du lyckas alltid snacka till dig…..)Skynda ,skynda….vi vill väl alltid vara fler.Lycka till!MVH/ Catrine

Inga problems…. Snowman har en polare som han och jag kan slagga hos så det har löst sig 🙂 Men en taxi från hotell Ibis fram på småtimmarna tar vi gärna efter ett par kalla och lite tjöt 😀 Sammåkning: absolut, vi får höras när det närmar sig/Henrik 0702-346444

Skönt….
        Fick ju dåligt samvete,jag vill ju inte sno en plats från någon annan.
        Ser fram att träffas.
        Får väl ladda med bärs och lite annat.
        Man är ju inte Mamsen för inget.
        Hörs närmare.
        MVH/ Catrine

Blocken
        Deltagare

Viktig info:

Ni som ska ställa ut/hjälpa till – lugna er, ni blir kontaktade av mig eller Yonaz söndag/måndag. Eventuella frågor som ni har NU kan ni ta med mig via PM, mail eller telefon.

Tack & hej!

Mvh Blocken
          0707-575704
          block@impreza.nu

Practos
          Deltagare

Gött, då var kombin besiktad och scandic i stan bokad 🙂

Blocken
            Deltagare

Charolina på Subaru låter meddela att vi har 10% på Subarukläder på mässan! Härligt!

Dessutom kan man i vår monter handla Kläder från Swedish Subaru Dealer Team 🙂

/AB
              …………………..
              ThaiPerr!

Surbarbro
              Deltagare

Tack för tipset David! :)SGM, Madde, OzO, Sara och PatrikK slafar på Ibis mellan lör/sön./J

Jag,med min familj har också bokat samma hotell.
                Ska ni samåka?
                Vore trevligt att vara med.
                MVH/Catrine

OzO
                Deltagare

Glöm inte att fota som tokar på mässan och skicka in de bästa bidragen till en SSI fototävling/utställning! En begränsning på 3 bidrag per person är lagom tycker jag.

Galleriet: Rösta fram snyggaste bilden Elmia 2007

Övriga bilder från mässan som inte är bidrag till fototävlingen läggs i: SSI@Elmia 2007

/G 🙂
                  _____
                  ::::: | ”I would be unstoppable… if I could just get started!” | :::::

OzO
                  Deltagare

Tack för tipset David! :)SGM, Madde, OzO, Sara och PatrikK slafar på Ibis mellan lör/sön./J

Jag,med min familj har också bokat samma hotell.Ska ni samåka?Vore trevligt att vara med.MVH/Catrine

Vi har inte bestämt nåt konkret. Jag vet endast att jag & Sara puttrar på i lagligt tempo från Sorunda City tidigt lördag morgon. 🙂

/G
                    _____
                    ::::: | ”I would be unstoppable… if I could just get started!” | :::::

SecretAgentMan
                    Deltagare

SGM dras med elak snuva som inte kommer ge med sig i tid.

Hoppas ni får kul där nere, jag hade hellre varit där än hemma med täppt näsa, hosta och feber.

/J

Patrik K
                      Deltagare

Det blir samma här, har samma skitsnuva som SGM + feber & extra räksallad så jag blir också kvar hemma i Västerås. Hade varit kul att träffa alla men får helt enkelt vänta med att skaka hand tills nästa tillfälle.

// Patrik K – som ser fram emot att se alla goa bilder ni kommer ta!

PS. Finns nu minst två lediga dubbelrum på IBIS hotell i Jönköping om ngn fortfarande letar DS.

Surbarbro
                        Deltagare

Jag,med min familj har också bokat samma hotell.Ska ni samåka?Vore trevligt att vara med.MVH/Catrine

Vi har inte bestämt nåt konkret. Jag vet endast att jag & Sara puttrar på i lagligt tempo från Sorunda City tidigt lördag morgon. :)/G_____::::: | ”I would be unstoppable… if I could just get started!” | :::::

Jag tänkte inte gasa.
                          Bara ligga och smyga.
                          Vill inte torska med Tusse,” som säker är ute och kollar”.

Ni kan ju höra av er om det är intressant. ( Man vet ju inte säkert när man får upp ungdomarna.):)

MVH/Catrine 070 571 18 85

Storm
                          Deltagare

Montern är färdigsnickrad och kokarna blänker!

Flatliner affär’n har öppet och SSI är inte sena att handla.

Slå sönder spargrisen och besök oss för att handla fräcka kläder. 50 första SSI:arna får present vid ett besök i monter B:05:61.

Välkommna!

Jonas och Jonas

Mats
                            Deltagare

Flatliner is the siht!!

Mats GBG/gonatt
                              Regionsansvarig Göteborg

Yonaz
                              Deltagare

Prick 1h ochj 8min till mässan öppnar! 🙂

Glad påsk!

/J

oskar
                                Deltagare

Jag kikar förbi imorgon 🙂

//Oskar

Visar 15 inlägg - 46 till 60 (av 62 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.