SSC Allmänt snack Träffar Inför: Bilsport @ Tullinge 2/7

Visar 15 inlägg - 31 till 45 (av 102 totalt)
  • Författare
    daniel83
    Deltagare

Öppettider
      09.00-17.00
      Entré: 140 kr (barn under 15 år gratis)

För deltagare
      Insläppet för föranmälda fordon öppnar kl.08.00. Deltagarna måste vara på plats innan kl. 10.30 för att vara garanterad plats inne på området. Efter det släpps oanmälda bilar in till utställningen i mån av plats.
      Entré: 140 kr (även föranmäld förare)

Tid Aktivitet Plats
      08.00 Insläppet öppnarEntré

08.00 Sekretariatet öppnarNedre delen av banan

08.00 Frukostserveringen öppnar

08.00 Sekretariat SASCA öppnar Utanför flyghangaren

09.00 Körningarna drar igång Banan

09.00 Mätningarna SASCA börjar Utanför flyghangaren

10.00 Juryn inleder sitt arbete Parkeringen

12.30 Lunchuppehåll för körningar

13.00 Sekretariatet stänger Nedre delen av banan

13.30 Körningarna fortsätter Banan

15.30 Prisutdelning SASCA Scenen

16.00 Prisutdelning Körning/Utställning Scenen

17.00 En dag på Strippen Tullinge 2005 stänger

Hitta till Tullinge
      Från söder och norr på E4:an:
      Sväng vid Fittja/Vårby kör mit
      Huddinge, väg 259. Efter ca.
      5 km kommer en liten rondell,
      där tar Ni höger mot Huddinge-
      vägen 226. Följ sedan

pannan
      Deltagare

Jag kommer

Älvsjömässan som samlingsplats lät kanon, hittar till Tullinge med förbundna ögon 😉

Ubbe
        Deltagare

Vi är gärna också med på en grupparkering inne på området om det finns plats och man får komma dragandes med en orginal-STi utan att skämmas…?

Älvsjö låter som en kanon samlingsplats!

//Ubbe & Lotta – Reggade & snart medlemmar på riktigt

PS. Håller med MatsN, skönt att ha bilen vaktad av Imprezavänner!!!

OzO
          Deltagare

Om insläppet börjar 08 så skulle jag personligen börja köa upp 0730. Har varit tokköigt tidigare år. Bara att ta med sig massa liter vatten och kaffe + bulle!

Inga sura miner om vi inte alla får plats. First come, first served! 🙂

_______________________________________________________________________________
            ::::: ssiwebmaster | ”I would be unstoppable… if I could just get started!” | ssibluepile :::::

Ubbe
            Deltagare

Vi ska dit, har polare som ska köra. Hade iofs inte tänkt att ta subarun – vill inte parka på något fält ute i bushen och att ställa ut en orginalbil ”på riktigt” känns lite menlöst. Vore dock skitskoj att åka med klubben om man vet att det finns plats. Finns risken att man får parka ute i bushen (=åka hem igen) tar vi slitåslängbilen istället.:-(

Yonaz skrev> ”Alla som vill får plats” – Är det så? – Då är vi på! 😛

Att hitta till Älvsjömässan går i princip inte att misslyckas med, är skyltat så fort man kommer i närheten. Tror dock att det står ”Stockholmsmässan” på skyltarna?

//Ubbe & Lotta – Ser fram emot att träffa likasinnade för första gången

Strat
              Deltagare

Älvsjö 07:00 då?

Ubbe
                Deltagare

Älvsjö 07:00 då?

Gäsp… Visst, 7:00 funkar för oss – bor nära…

Morpheus78
                  Deltagare

07:00 är jag åxå där 😉 Ska bo på Lissma Park natten innan, så det borde väl inte vara några problem att hitta till ”mässan” därifrån heller…..

Subaru Robban
                    Deltagare

Jag ska köra, tänkte även stå i hagen om det blir nån 😛

WalleR
                      Deltagare

Jag kommer oxå…;-)

Yonaz
                        Deltagare

Vi gör som vi gjorde förra året http://www.swespy.com/forum/images/smilies/smileyexhibit.gif

Eftersom regionsansvarig Stockholm inte kan närvara själv behöver jag hjälp av någon annan 08:a.
                          På FREDAG kväll, åka ut till tullinge och spärra av en SSI-parkering.

Någon som känner att de kan ta en tur ut till Tulling på Fredag?

RING mig! 0706761584.

Ni som ska ställa ut er bil och har föranmält er: parkera med klubben!
                          Orginalbil eller navkapslar alla är välkommna till Tullinge :+ ’

Ta med kaffe, bulle och SOLSKYDDSFAKTOR X3000b!

/J

Janne248
                          Deltagare

Satt och räknade i tråden, verkar som c:a 17~18 pers skall komma! KUL! Jag är 99% klar (bekräftar ikväll). Om jag kommer så är jag PÅ att mötas vid Älvsjö mässan. Trots jag var till Tullinge 2003 hittar jag inte.

När åker Västerås folket? Samåkning från Västerås?

Matrialare…blir det nått klubbtält så som år 2003?

SecretAgentMan
                            Deltagare

Vi gör som vi gjorde förra året http://www.swespy.com/forum/images/smilies/smileyexhibit.gif Eftersom regionsansvarig Stockholm inte kan närvara själv behöver jag hjälp av någon annan 08:a.På FREDAG kväll, åka ut till tullinge och spärra av en SSI-parkering.Någon som känner att de kan ta en tur ut till Tulling på Fredag?RING mig! 0706761584.Ni som ska ställa ut er bil och har föranmält er: parkera med klubben!Orginalbil eller navkapslar alla är välkommna till Tullinge :+ ’Ta med kaffe, bulle och SOLSKYDDSFAKTOR X3000b!/J

Mr Walle och Jeppe är klara på det, har du möjlighet att ringa Bilsport och kolla att det är OK, och vilken tid vi bör ramla in på området för att enkelt komma åt klubbparkeringen (det brukar köa ihop sig *fort* runt 9-rycket)?

/J – halvupptagen med projekt 400+ 😀

Ubbe
                              Deltagare

Behövs det mer hjälp att springa runt på fältet med avspärrningsband på fredag är det bara att säga till!

ADDE.H
                                Deltagare

Ett tips!var ute i GOD tid(med andra ord så tidigt som möjligt).det kommer vara långa köer.

/Adde

Visar 15 inlägg - 31 till 45 (av 102 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.