› SSC › Allmänt snack › Träffar › Inför: Bilsport @ Tullinge 2/7
- Detta ämne har 101 svar, 3,817 deltagare, och uppdaterades senast för 19 år, 11 månader sedan av
OzO.
-
FörfattareInlägg
-
29 juni, 2005 kl. 17:06 #138862
daniel83
DeltagareJag är vid mässan 06:30.Avfärd från Västerås 05:15 ?? 05:00? Blir det nån gemensam åkning från Västerås? Block? Daniel?Eller skall man åka från Ludvika ensam vid 04:00 ??EDIT: Vill någon PM’a mobil nummer till mig som kommer från STHLm och hittar 100% säkert till mässan och rätt infart/parker eller vad det nu var…… just in case man strular och hamnar på fel parkering…
Janne, Västeråsgänget verkar åka den södra vägen och kommer inte att mellanlanda på Älvsjömässan. Jag vet inte hur Daniel83 kommer att göra, men jag antar att även han åker med övriga Västeråsgänget.mvh Mats N
Jag åker södra vägen direkt till Tullinge.
29 juni, 2005 kl. 19:08 #138819Janne248
DeltagareJanne, Västeråsgänget verkar åka den södra vägen och kommer inte att mellanlanda på Älvsjömässan. Jag vet inte hur Daniel83 kommer att göra, men jag antar att även han åker med övriga Västeråsgänget.mvh Mats N
Jag har ingen anning om södra vägen och dyligt så jag lär väl få åka till Mässan jag….
29 juni, 2005 kl. 19:59 #138816Blocken
DeltagareJanne, Västeråsgänget verkar åka den södra vägen och kommer inte att mellanlanda på Älvsjömässan. Jag vet inte hur Daniel83 kommer att göra, men jag antar att även han åker med övriga Västeråsgänget.mvh Mats N
Jag har ingen anning om södra vägen och dyligt så jag lär väl få åka till Mässan jag….
Enligt noggrant överläggande med Daniel83 kom vi fram till att McD Hälla Västerås kl 0500 är en utmärkt tid och plats att utgå ifrån. Vi åker direkt till Tullinge, får ’la spinna ringar om vi kommer för tidigt :+
Glöm inte mackor & kaffe 😀
/Bläck
29 juni, 2005 kl. 21:47 #138847Yonaz
DeltagareJerry: Bra jobbat, har du privata nummer till grabbarna på bilsport? Nu slipper jag åka upp till Tullinge 04.00 🙂
/J – som är arbetslös på torsdag 😮
(Börjar nytt jobb på fredag) 😉
30 juni, 2005 kl. 07:03 #138805SecretAgentMan
DeltagareMan har ’la kontakter (skall se till att du får dem). 😀
Jag pratade med Fredrik som körde våran dag på Emmaboda/Superstegen.
Jag hade tänkt ringa upp dig, och lämna dem, så du fick dra i det, meeeeeen, det gick lika fort att ringa direkt, så sparade jag lite jobb åt dig. 🙂
/J
30 juni, 2005 kl. 08:36 #138866Mecman
DeltagareKan man följa med in på området utan att man är anmäld? Hade varit kul att stå tillsammans med alla andra goa vänner och subbor?
Att lära utan att göra är som att älska utan att röra.
30 juni, 2005 kl. 08:49 #138896Niklas
DeltagareEVOklubben och 3000GTklubben skall också träffas på Älvsjö så ni blir nog ett rejält gäng som åker därifrån till Tullinge.
Själv förstår jag inte hur ni har råååd att åka på sånt där. 😛
30 juni, 2005 kl. 08:49 #138820Janne248
DeltagareKan man följa med in på området utan att man är anmäld? Hade varit kul att stå tillsammans med alla andra goa vänner och subbor?Att lära utan att göra är som att älska utan att röra.
Som det ser ut längre upp i tråden så är det lugnt, ett område spärras av på fredag.
Se till att vara på plats i endera västerås 05:00 och häng på det gänget eller Älvsjömässen 06:30 och häng på det gänget eller vid grindarna till Tullinge 07:00.Vart var det du bodde? Falun? Jag åker från Ludvika, vet dock inte om jag åker med Älvsjö-gänget eller Västerås-gänget.
OT: Länge sedan jag såg något från dig, kul att du är tillbaka! Kommer du på träffen i Rättvik den 9/7?? Kolla denna TRÅD
Slut på OT
30 juni, 2005 kl. 09:14 #138867Mecman
DeltagareTjena Janne. När tänkter du åka ifall vi skulle surra förbi dig i Ludvika och åka tilsammans till något ställe?
30 juni, 2005 kl. 10:39 #138821Janne248
DeltagareTjena Janne. När tänkter du åka ifall vi skulle surra förbi dig i Ludvika och åka tilsammans till något ställe?Att lära utan att göra är som att älska utan att röra.
Om vi skall vara 05:00 i Västerås så måste jag åka 03:45 från Ludvika. Lite tid tillgod behövs, känns som om jag måste åka samma tid om jag skall hinna till Älvsjömässen till 06:30 också.
Så skall vi säga OKQ8 (mini/micro borta vid Hillängen, bredvid Mekonomen) vid 03:45 för jag måste tanka???
Västerås gänget! Är det OK om jag + mecman hänger med er?
30 juni, 2005 kl. 10:50 #138868Mecman
DeltagareTjena Janne. När tänkter du åka ifall vi skulle surra förbi dig i Ludvika och åka tilsammans till något ställe?Att lära utan att göra är som att älska utan att röra.
Om vi skall vara 05:00 i Västerås så måste jag åka 03:45 från Ludvika. Lite tid tillgod behövs, känns som om jag måste åka samma tid om jag skall hinna till Älvsjömässen till 06:30 också.Så skall vi säga OKQ8 (mini/micro borta vid Hillängen, bredvid Mekonomen) vid 03:45 för jag måste tanka???Västerås gänget! Är det OK om jag + mecman hänger med er?
Det blir jättebra. Är det OKQ8 i Ludvika som ligger vid korsningen vid mataffären och Jet? Vi kommer dit 03.45 Pigga och glada.
MVH Fredrik och frun Ullis
30 juni, 2005 kl. 11:56 #138822Janne248
DeltagareÄr det OKQ8 i Ludvika som ligger vid korsningen vid mataffären och Jet? Vi kommer dit 03.45 Pigga och glada.MVH Fredrik och frun Ullis
Nej, det är den obemannade som ligger på väg 66 (tror jag att vägen heter) ut mot Västerås hållet. Så åk mot västerås i rondellen i Ludvika så ser ni en obemmanad OKQ8 på höger hand. Men annars så har du väl mitt nummer? Jag har erat…
30 juni, 2005 kl. 12:06 #138869Mecman
DeltagareÄr det OKQ8 i Ludvika som ligger vid korsningen vid mataffären och Jet? Vi kommer dit 03.45 Pigga och glada.MVH Fredrik och frun Ullis
Nej, det är den obemannade som ligger på väg 66 (tror jag att vägen heter) ut mot Västerås hållet. Så åk mot västerås i rondellen i Ludvika så ser ni en obemmanad OKQ8 på höger hand. Men annars så har du väl mitt nummer? Jag har erat…
OK. Vi försöker hitta, annars får gps:en hitta åt oss. PM:a ditt nummer utifall att vi inte har det. Då syns vi på Lördag i ottan klockan 03.45. Trevligt ska de bli.
Fredrik med rallyfrun ullis
30 juni, 2005 kl. 13:45 #138863daniel83
Om vi skall vara 05:00 i Västerås så måste jag åka 03:45 från Ludvika. Lite tid tillgod behövs, känns som om jag måste åka samma tid om jag skall hinna till Älvsjömässen till 06:30 också.Så skall vi säga OKQ8 (mini/micro borta vid Hillängen, bredvid Mekonomen) vid 03:45 för jag måste tanka???Västerås gänget! Är det OK om jag + mecman hänger med er?
Alltid roligt med flera som åker samtidigt.
kl 05:00 bär det av mot Tullinge.30 juni, 2005 kl. 13:48 #138870Mecman
Alltid roligt med flera som åker samtidigt.kl 05:00 bär det av mot Tullinge.
kanonkul. det var länge sen vi träffade andra subbor nu på ett tag. Vi ses i Västerås pigga och glada.
Fredrik med rallytokiga frun Ullis
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.