SSC Allmänt snack Träffar Inför: Bilsport @ Tullinge 2/7

Visar 15 inlägg - 76 till 90 (av 102 totalt)
  • Författare
    Janne248
    Deltagare

det var länge sen vi träffade andra subbor nu på ett tag. Vi ses i Västerås pigga och glada.Fredrik med rallytokiga frun Ullis

Halv OT
      Alldeles för länge sedan man såg er på några evenemang! Hoppas ni nu med Tullinge hittar tillbaka till SSi. Vi har haft mycket roligt för oss både lokalt i Dalarna (kolla i Galleriet) och på högre nivå i och med 5-års. jubiliumet.
      /Halv OT

Ni hittar till lätt till den obemannade OKQ8! Ses där!

SVARTEN
      Deltagare

Lackeraren och Subarus reservdelsbrist sätter käppar i hjulen för mig detta år. Men i slutet av nästa vecka är den klar och efter det börjar min semester så då blir det många mil att ställa in bilen på.

Kommer då inte till samlingen då jag åker min V50 T5, man blir väl ratad om man åker sorkdrift.

/C

daniel83
        Deltagare

Det är bara att gå till hagen.Imprezaägare om Imprezaägare.
          Sen om man kör en Volvo för tillfället det spelar ingen roll,tycker jag i alla fall.

Addson
          Deltagare

Det är bara att gå till hagen.Imprezaägare om Imprezaägare.Sen om man kör en Volvo för tillfället det spelar ingen roll,tycker jag i alla fall.

Nej för fan har man volvo med sig får man stå och rackla med 240 grabbarna! Snacka om hur många varv man har kapat fjädrarna på vad man har för wonderbaun osv!!
            ha ha C du e alltid välkommen med öppna famnar puss på dig he he he:P
            See ya ther MON!!!!

rallymarkus
            Deltagare

japp älvsjämässan 06,30
              Försöker vara där då.
              Ska bara rigga upp 555 väckarklockor 😀

Manor
              Deltagare

Yo Alien !

Jag kan inte garantera att jag kommer, men är åtminstone preliminärt på. Att se Subaru-Micke in action har jag väntat länge på :). Jag vet mer i nästa vecka.

mvh Mats N

Manor
                Deltagare

Tjena tjaba! Ska jag ställa ut the mr. clean mobile? Så gör jag gärna det! Eller är det redan fullt?MVH Mr Clean

Alla är välkomna att ”ställa ut” om en yta kan fixas/bokas. Kom dock ihåg att det eventuellt är lackningsdags i helgen Mr.Clean, eller hinns det med tidigare tror du?

Mr.Clean har PM.

mvh Mats N

Manor
                  Deltagare

Ta med ungarna MatsN till Tullinge.

…jag må vara dum…men så dum är jag inte ;).

mvh Mats N

Manor
                    Deltagare

Bajs, det ser ut att skita sig för mig på lördag. Frun ska jobba, och då är jag ”hemma-pappa”. mvh Mats N

Nödigheten kanske har gått över…farmor och farfar kan eventuellt ställa upp…i så fall är jag PÅ.

AlienDice, kan inte du fixa en mötesplats så att vi inte dyker upp en och en…utan i samlad tropp? Kanske Älvsjömässans parkering som vi gjorde en gång förr.

Jag behöver väl inte tilägga att jag INTE HITTAR. Det är ju standard.

mvh Mats N

Manor
                      Deltagare

Ok, hur låter det med samling på Älvsjömässans parkering för att i gemensam tropp åka till Tullinge? Jag vet inte hur många infarter det finns till mässan, men vi kan väl ta infarten som ligger på den mindre vägen som går från Årsta partihallar (vilket kanske är den enda infarten till mässparkeringen!!?).

1. Vilken tid gäller på lördag morgon?
                        2. Någon som kommer dit måste hitta till banan i Tullinge (jag hittar alltså INTE).

Jag är PÅ, och likaså Daniel83…hur många fler kan tänka sig samlas där först?

mvh Mats N

Manor
                        Deltagare

Kommer vi in som ”föranmälda fordon”? I så fall kanske vi ska sikta på att vara på Tullinge 08:00 och samlas på Älvsjömässan senast 07:30!!? Annars verkar insläppet vara 09:00 och då träffas vi senast 08:30 på Älvsjömässans parkering.

Kan någon ta reda på om vi kommer in 08:00 eller 09:00, så spikar vi träfftiden då?

mvh Mats N
                          PS. Det är perfekt att få med sig bilen in…nära till campingprylarna och mat..samt att ingen kan sabba bilen.

Manor
                          Deltagare

Hur många är det som skriver i denna tråd som är föranmälda till Tullinge, antingen för att köra eller ställa ut bilen… Jag själv har anmält mig för utställning, fick brev från bilsport idag med deltagarnummer och dyl……Det fanns tydligen ingen möjlighet till tvätt på området så man får ta med sig en jäkla massa vatten själv som OzO sa…..Jag som aldrig är i Stockholm är det svårt att hitta till Älvsjömässan… vore ju kanon om vi kunde åka i samlad trupp 🙂

Hej !

Jag är inte en föranmäld utställare, utan jag vill bara stå i tillsammans med klubben för den goda gemenskapens skull :).

Med kjolar på lackning och fälgarna på Intera, så är bilen inte så vacker direkt…men en Impreza är en Impreza, och min är ju även en kombi 😉 (snyggaste GT-kombin på 5-år jubileumet…och den enda…).

mvh Mats N

Manor
                            Deltagare

Kommer med den svarta förhoppningsvis lite småfix kvar iof, annars kommer jag med min V50 och står på den ordinarie parkeringen.Är det 0700 som gäller fortfarande?/C

Vi har fortfarande ingen uppgift om vilken tid som gäller. Jag hoppas att vi får reda på det under dagen (Jerry eller Yonaz!!?). Kommer du till samlingen på Älvsjömässans parkering först? Mr.Clean (Adde) möter åtminstone upp där.

Sjukt fräsch bil du har ”Svarten”…jag drägglade lite på den igår på MRC. Självklart ska du ta med dig den…tycker jag :).

mvh Mats N

Manor
                              Deltagare

Där och 07.00 – Tullinge såklart!Same procedure as varje gång vi skall dit, okristligt tidigt!/J

Då träffas vi senast 06:30 vid Älvsjömässans parkering för en gemensam avfärd till Tullinge. Jag antar att det inte tar längre tid än så!!?

Varmt välkomna alla sugna :).

mvh Mats N

Manor
                                Deltagare

Jag är vid mässan 06:30.Avfärd från Västerås 05:15 ?? 05:00? Blir det nån gemensam åkning från Västerås? Block? Daniel?Eller skall man åka från Ludvika ensam vid 04:00 ??EDIT: Vill någon PM’a mobil nummer till mig som kommer från STHLm och hittar 100% säkert till mässan och rätt infart/parker eller vad det nu var…… just in case man strular och hamnar på fel parkering…

Janne, Västeråsgänget verkar åka den södra vägen och kommer inte att mellanlanda på Älvsjömässan. Jag vet inte hur Daniel83 kommer att göra, men jag antar att även han åker med övriga Västeråsgänget.

mvh Mats N

Visar 15 inlägg - 76 till 90 (av 102 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.