SSC Allmänt snack Träffar Inför: Bilsport @ Tullinge 2/7

Visar 12 inlägg - 91 till 102 (av 102 totalt)
  • Författare
    Manor
    Deltagare

Janne, Västeråsgänget verkar åka den södra vägen och kommer inte att mellanlanda på Älvsjömässan. Jag vet inte hur Daniel83 kommer att göra, men jag antar att även han åker med övriga Västeråsgänget.mvh Mats N

Jag har ingen anning om södra vägen och dyligt så jag lär väl få åka till Mässan jag….

Du är så välkommen Janne…jag trodde bara att du skulle ansluta med Värsteråsligan och åka med dem. Annars är det mässan senast 06:30 som gäller :).

mvh Mats N

Manor
      Deltagare

Klar! Om jag inte åker vilse eller sover över, kanske ska tilläggas.Kommer förbi älvsjömässan isåfall./Peo

Du lyckades ju förra gången…då höll väl Gävleligan sig vakna hela natten vill jag minnas ;).

Väl mött PO.

mvh Mats N

OzO
        Deltagare

Jag är garanterat där! (Om jag inte är i vilda Enköping eller häst-Sala… :+ 😉 :D)

_______________________________________________________________________________
          ::::: ssiwebmaster | ”I would be unstoppable… if I could just get started!” | ssibluepile :::::

SVARTEN
          Deltagare

Kommer med den svarta förhoppningsvis lite småfix kvar iof, annars kommer jag med min V50 och står på den ordinarie parkeringen.

Är det 0700 som gäller fortfarande?

/C

Janne248
            Deltagare

Jag är vid mässan 06:30.

Avfärd från Västerås 05:15 ?? 05:00? Blir det nån gemensam åkning från Västerås? Block? Daniel?
              Eller skall man åka från Ludvika ensam vid 04:00 ??

EDIT: Vill någon PM’a mobil nummer till mig som kommer från STHLm och hittar 100% säkert till mässan och rätt infart/parker eller vad det nu var…… just in case man strular och hamnar på fel parkering…

Manor
              Deltagare

Bajs, det ser ut att skita sig för mig på lördag. Frun ska jobba, och då är jag ”hemma-pappa”.

mvh Mats N

PO
                Deltagare

Klar!
                  Om jag inte åker vilse eller sover över, kanske ska tilläggas.
                  Kommer förbi älvsjömässan isåfall.

/Peo

Morpheus78
                  Deltagare

Hur många är det som skriver i denna tråd som är föranmälda till Tullinge, antingen för att köra eller ställa ut bilen… Jag själv har anmält mig för utställning, fick brev från bilsport idag med deltagarnummer och dyl……Det fanns tydligen ingen möjlighet till tvätt på området så man får ta med sig en jäkla massa vatten själv som OzO sa…..
                    Jag som aldrig är i Stockholm är det svårt att hitta till Älvsjömässan… vore ju kanon om vi kunde åka i samlad trupp 🙂

daniel83
                    Deltagare

Ta med ungarna MatsN till Tullinge.

Subaru Robban
                      Deltagare

Ingen som ska dra en repa där inne? Hur vart det med grupp uppställningen där inne då? 😛
                        / Robban Gävle

Niklas
                        Deltagare

Vilka skall till Tullinge lördagen den 2 juli och titta på ”Bilsport – En dag på strippen”?

Klubben kommer troligen ha lite ”hyss” för sig där så en lista på vilka som garanterat kommer vara på plats hade varit passande.

Själv sitter jag i kyrkan och ser på bröllop då så jag kommer inte vara där.

EDIT: Kommer eventuellt finnas en liten present till de som ställer upp och vill parkera sina bilar i en fin liten ”Imprezapark” på området.

Niklas
                          Deltagare

Eftersom jag inte har varit där förrut och inte kommer åka dit denna gången så föreslår jag att ni väljer mötesplats. Men om Älvsjömässan har använts tidigare så låter det väl inte dumt att använda denna igen, eller hur?

Visar 12 inlägg - 91 till 102 (av 102 totalt)
                          • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.