› SSC › Allmänt snack › Träffar › Inför: Bilsports Action Event EDPS Tullinge 1 Juli 2006.
- Detta ämne har 20 svar, 957 deltagare, och uppdaterades senast för 19 år, 5 månader sedan av
Manu_Sti.
-
FörfattareInlägg
-
12 juni, 2006 kl. 22:12 #14233
Manu_Sti
DeltagareJag tittade lite på anmälda till Tullinge och hittade 6 st Impreza, jag själv ska köra 401 meter, men vet ej vad dem andra ska göra…
Hoppas att det blir några arracksbollar att äta mellan körningar… 😛
12 juni, 2006 kl. 22:16 #143065Blocken
DeltagareJag tittade lite på anmälda till Tullinge och hittade 6 st Impreza, jag själv ska köra 401 meter, men vet ej vad dem andra ska göra…Hoppas att det blir några arracksbollar att äta mellan körningar… 😛
och SILL!
😀
/Block
13 juni, 2006 kl. 05:37 #143068Manor
DeltagareJag antar att vi siktar på en klubbutställning?
Själv är jag bokad på annat håll den 1/7…men det måste jag bara lösa på något sätt.mvh Mats N
13 juni, 2006 kl. 06:38 #143076Addson
DeltagareJag tänker bara dyka upp om min bil e färdig!! Den har liksom gått i ide nu!!
13 juni, 2006 kl. 06:48 #143069Manor
DeltagareJag tänker bara dyka upp om min bil e färdig!! Den har liksom gått i ide nu!!
…du kan väl komma ändå! Den ser väl helt ok ut trots fel huv och front.
mvh Mats N
13 juni, 2006 kl. 09:01 #143080Niklas
DeltagareNågon gång måste jag ju vara med på Tullinge, det kan ju vara ett fint sätt att starta semestern på eller hur? Så om jag är ledig och jag (läs: frun) inte har något annat uppbokat så kommer vi ner, hela familjen troligen.
Hur funkar det om man vill vara med i ”montern”? Måste man komma tidigt och åka sent eller kan man komma när man vill och åka när man vill? Anledningen till att jag frågar är att jag inte vet om Max pallar en hel dag.
13 juni, 2006 kl. 09:14 #143064OzO
DeltagareMåste man komma tidigt och åka sent eller kan man komma när man vill och åka när man vill? Anledningen till att jag frågar är att jag inte vet om Max pallar en hel dag.
Man måste komma tidigt, men kan åka när man vill. Klart du skall dit! Sen är det grilla! 😀
/G
::::: | ”I would be unstoppable… if I could just get started!” | :::::13 juni, 2006 kl. 09:42 #143070Manor
DeltagareNågon gång måste jag ju vara med på Tullinge, det kan ju vara ett fint sätt att starta semestern på eller hur? Så om jag är ledig och jag (läs: frun) inte har något annat uppbokat så kommer vi ner, hela familjen troligen.Hur funkar det om man vill vara med i ”montern”? Måste man komma tidigt och åka sent eller kan man komma när man vill och åka när man vill? Anledningen till att jag frågar är att jag inte vet om Max pallar en hel dag.
Helt ärligt Äljen så är det nog ingen höjdare att ha Max där…åtminstone inte om det är en rejält varm dag. Det finns ju inget att göra där för honom. Skicka frun och Max till något bad istället…det är mitt tips.
Jag har för mig att vi träffades ett gäng på Älvsjömässans parkering runt 06:00, och att man var hemma ganska sent efter Ozo grillningen (till grillningen kan väl resterande delar av familjen ansluta).
Bara ett tips i all välmening / Mats N
13 juni, 2006 kl. 09:48 #143063SecretAgentMan
DeltagareKlar, klar, klar.
Silverpilen kommer icke, LillaBlå får vara fordon för dagen.
Grilla är spikat OzO! 😀/J
13 juni, 2006 kl. 09:48 #143081Niklas
DeltagareOk, litar på dig. Då hoppar jag Tullinge, varjefall större delen av dagen. Men grillningen efteråt kan ju faktiskt funka. Tar med några Pixar-filmer så Max kan titta på dem istället för att hålla igång och bråka med mamma och pappa. Hade varit skoj att få komma på besök hos någon annan för en gångs skull! 😀
/N – som anordnat middagar, julfester och grillningar för SSI men aldrig blivit inbjuden själv! 😛
13 juni, 2006 kl. 10:21 #143071Manor
DeltagareOk, litar på dig. Då hoppar jag Tullinge, varjefall större delen av dagen. Men grillningen efteråt kan ju faktiskt funka. Tar med några Pixar-filmer så Max kan titta på dem istället för att hålla igång och bråka med mamma och pappa. Hade varit skoj att få komma på besök hos någon annan för en gångs skull! :D/N – som anordnat middagar, julfester och grillningar för SSI men aldrig blivit inbjuden själv! 😛
Niklas, du missuppfattade nog mig lite…jag menade inte att du skulle hoppa Tullinge…bara att du inte skulle ta med dig Max som är för liten för detta spektakel :).
Det har varit toppen på Tullinge de gånger som jag har varit med (tack Jeppe och Walle som brukar fixa perfekta platser för oss), och du kommer att trivas som fisken… Det är en massa Impreza bröder (och kanske systrar), en massa balla bilar…race samt ett antal försäljare av allehanda bilrelaterade ting.
Klart att du måste försöka att komma!!!
mvh Mats N – som själv är uppbokad på annat…men som ska göra ALLT i min makt för att ändra på detta!!!
13 juni, 2006 kl. 13:03 #143079Patrik K
DeltagareKlar, klar, klar.Silverpilen kommer icke, LillaBlå får vara fordon för dagen.Grilla är spikat OzO! :D/J
Madde/SGM: Finns det möjlighet att få haka på i den blå ner till Tullinge, vill ogärna missa festen där o grillningen efteråt 😛
Vi kan ju höras per lur eller PM?
// Patrik K
13 juni, 2006 kl. 13:56 #143075daniel83
DeltagareJag kommer.
Redan inbokat i kalendern.
//Daniel
13 juni, 2006 kl. 14:01 #143082Niklas
DeltagareDu vet väl hur lätt det är att åka iväg själv och lämna den andra hemma när man har ett litet barn som behöver tas hand om. Antingen kommer vi allihop eller så kommer jag inte alls. 😉
13 juni, 2006 kl. 14:14 #143066Janne248
DeltagareKlar klar klar!
När möts vi i Västerås?
-
FörfattareInlägg
- Ämnet ”Inför: Bilsports Action Event EDPS Tullinge 1 Juli 2006.” är stängt för nya svar.