SSC Allmänt snack Allmänt småprat inför: Bilsports mässan 25-27 november

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 43 totalt)
  • Författare
    Manu_Sti
    Deltagare

Man måste fixa ett släp med 2 axel och har en lastbil körkort, jag tittade på sånt föra året, men om vi är flera som ska till mässan och behöver flyta på bilarna, kanske kan vi dela hyrning och flyta flera bil…

Larry
      Deltagare

Både ja och nej…
        Ja, man måste ha 2-axlat.
        Nej, man behöver inte lastbilskort men BE-kort (tungt släp) och det har jag!
        Så om någon hittar ett släp kan jag fixa körningen.

Yonaz
        Deltagare

Då så..Vill du ställa ut din kokare i klubbens monter?Skicka ett mail till mig: jonas@impreza.nu*Namn*Bil modell*Bifoga eller länka bilder på din bil.*TelefonOBS! Ställer man ut sin bil = arbeta in montern hela helgen.——————————————————————–Jag söker också kontakt med rallyåkare som kör impreza <-- givetvis!Vi har tidigare fått hjälp av D1CK Wiksell och Johan Nyman.Har du kontakter så vidarebefordra dem gärna till mig.Vi söker också efter monter material, har du något som du tror kan vara till hjälp för klubben? --> jonas@sverige.nuFrågor, förslag och synpunkter luftas i tråden.

Upp å hoppa!

thorlake
          Deltagare

Du borde ha fått PM/email…

Yonaz
            Deltagare

Jepp men jag vill ha flera. 🙂

Söker efter en Svart STI! <--- Som ev. vill ställa ut.

Niklas
              Deltagare

Annars funkar väl Johans svarta dekaltrimmade bra? Visserligen ingen STI men där är många STI-dekaler på den. 😉

STIred
                Deltagare

Du får en röd istället 😀 Blir nästan snyggare. Precis kommit från lackbehandling dessutom 😉

Yonaz
                  Deltagare

Det ena goda tar inte ut det andra..(sa kärringen som hade senap i kaffet).

Yonaz
                    Deltagare

Klubben behöver hjälp/tipps ang boende under mässan.

4-6 personer som behöver boende under mässan torsdag-söndag.

/J

Niklas
                      Deltagare

En tomte kan nog få bo i vårt hus i Vallentuna. Dock är det en (bra) bit från Älvsjömässan och har man inte bil så är det nog inte det smidigaste.

Yonaz
                        Deltagare

En tomte kan nog få bo i vårt hus i Vallentuna. Dock är det en (bra) bit från Älvsjömässan och har man inte bil så är det nog inte det smidigaste.

Bara en? 😉

Tipps på billiga hotell eller BRA vandrarhem?

Niklas
                          Deltagare

Hur många platser behövs då? Trodde majoriteten utställare kom från Stockholm.

Yonaz
                            Deltagare

Vi kommer troligtvis bli 4st, som INTE är Stockholmare.

Niklas
                              Deltagare
                                Blocken
                                Deltagare

Mera tipps på boende!Ingen som vill ge bort frinätter? 😉 /J

KVARNIS! Sponsra oss med dina ölbiljetter! :7 :+

/Black

Min STi

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 43 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.