- Detta ämne har 9 svar, 965 deltagare, och uppdaterades senast för 20 år, 8 månader sedan av Niklas.
-
FörfattareInlägg
-
3 maj, 2004 kl. 07:55 #13753NiklasDeltagare
Då var det dax för årets första Blackrace i Göteborg! På fredag kör vi på Bananpiren och jag kommer göra några försök för att se hur mycket bättre bilen blivit efter de små modifieringarna jag gjort.
Bara nu vädergudarna är på vår sida! SMHI visar regn på fredag men det är kanske under förmiddag och eftermiddag och inte under kvällen. TV4 har bara till torsdag på sin men där ser det ut som fronterna med regn kommer passera landet på torsdag och sen är det inte något jätteelakt som hägrar. Vi får väl se framöver…
Storm, du är väl klar eller du har ångrat dig? Skall du köra din nya bakhjulsdrivna Impreza kanske? 😀 😉
Fler som kommer dit? 🙂
3 maj, 2004 kl. 13:57 #133892MatsDeltagareJag kommer troligtvis att komma ner och åtminstone titta på Blackrace. Har aldrig pysslat med raktfram körning innan så jag vet inte om det är läge för mig att köra. Men det kommer väl flere tillfällen. Skulle vara snyggt om SSI kom i samlad trupp till Blackrace. Vem har tänkt ta sig dit o titta och eller köra?
Mats GBG
Svart e snyggast:P3 maj, 2004 kl. 14:15 #133893NiklasDeltagareJag skall dit och köra.
Storm skall dit och titta.Vet inte om det är fler, vet inte om Erik har fått tillbaka sin Impreza. Han är alltid där men har han ingen bil så kommer han eventuellt i sin Volvo kombi.
Åk dit och titta, blir du sugen på att köra en gång så är det bara att säga till en funkis så besiktigas din bil och du betalar 200kr. Sen är det bara att ställa sig i lineup och vänta på din tur.
3 maj, 2004 kl. 14:18 #133888SecretAgentManDeltagare…eller så kommer man till klubbens banträffar och har kul, gratis om man är betalande medlem… 😉
Men jag klagar inte på rattlås (beställer hem mer växellådspackningar)… 😀 :+
/J
3 maj, 2004 kl. 14:37 #133894NiklasDeltagareTrist att åka 70 mil för att stå på en parkering och titta på när alla andra kör runt för att man inte vill ut och slita en hel dag på banan när man skall göra service om några hundra mil.
Då lägger jag hellre de milen till att åka ner till Småland och titta på SM-rally med presspasset i fickan.De som sett mig köra Blackrace kan nog gå i god för att jag inte kommer slita ut någon växellåda på fredag med tanke på att jag är långsammaste Imprezan (eller någon av de långsammaste) som kört Blackrace i Sverige. Jag kör mitt eget race och skiter i att få bästa tiden.
Visst är det roligare att köra bana, mycket roligare – även om jag bara kört med dåliga bromsar. Om vi hade haft banåkning på fredag i Göteborg hade jag åkt dit direkt efter att jag fått mitt papper på vilken tid jag fick på 201m.
Jag kör endast Blackrace för att få en tid så jag vet hur mycket piggare bilen har blivit efter de modifieringar jag gjort under vintern.Låt oss nu inte få ännu en “rattlås vara eller inte vara”-tråd.
3 maj, 2004 kl. 14:51 #133889simoDeltagareNu ska vi se…moddar som gjorts under vintern:
Mer tejp
Tyngre hjul
Knock linkSkulle inte tro att du kan smyga iväg om du ska förbättra din tid! 😉
>
>Visst är det roligare att köra bana, mycket roligare – även
>om jag bara kört med dåliga bromsar. Om vi hade haft banåkning
>på fredag i Göteborg hade jag åkt dit direkt efter att jag
>fått mitt papper på vilken tid jag fick på 201m.
>Jag kör endast Blackrace för att få en tid så jag vet hur
>mycket piggare bilen har blivit efter de modifieringar jag
>gjort under vintern.
>
>Låt oss nu inte få ännu en “rattlås vara eller inte
>vara”-tråd.3 maj, 2004 kl. 18:55 #133891StormDeltagareNja det blir nog 4×4 subarun 😀
Alien: Hör av dig så kan vi åka tillsammans 😉3 maj, 2004 kl. 20:13 #133895NiklasDeltagareSkall ta med mig damen och en av hennes väninnor, vi åker från Frölunda vid 19:00 skulle jag gissa.
3 maj, 2004 kl. 20:21 #133890TengilDeltagareJag kommer antagligen.
Fast jag blir bara åskådare.P.s Älien din dams väninna råkar inte vara runt 22 och gilla röda Imprezor;-) 😉 😀
4 maj, 2004 kl. 05:48 #133896NiklasDeltagareHon är 29, singel och dalkulla. Resten får du själv ta reda på. 😉
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.