› SSC › Allmänt snack › Träffar › Inför: Custom Motor Show 2011. Förslagslådan! Mycket läsning…
- Detta ämne har 34 svar, 4,201 deltagare, och uppdaterades senast för 14 år sedan av
Andersson.
-
FörfattareInlägg
-
11 mars, 2011 kl. 14:41 #220220
zitzii
Deltagaretja tänkte kolla om ni behöver folk till monter bygget för behöver ni det så kan nog jag hjälpa till att bygga upp den bara jag får tid jag ska va där:D Det här blir nog skit bra tror jag kul med en så engagerad klubb.
och här kommer en länk med fina Imprezor kanske kan använda nån av dom bilderna till TV iden http://www.scoobyphotos.com/index.php
11 mars, 2011 kl. 17:44 #220194Kvarnis
DeltagareHar ju någon gammal film från is-åking ska se om jag har kvar den.
Sen så kan jag tänka mig ni kan vissa lite från Mr Block, har ju div filmer från kokare som gör lite allt möjligt 😀Har haft nån hyfsat frän film med nån kokare med aga diff som åker hill climb.
11 mars, 2011 kl. 18:11 #220208Markus
DeltagareHar ju någon gammal film från is-åking ska se om jag har kvar den.
Sen så kan jag tänka mig ni kan vissa lite från Mr Block, har ju div filmer från kokare som gör lite allt möjligt 😀Har haft nån hyfsat frän film med nån kokare med aga diff som åker hill climb.
Ja isåkning är helt klart ett alternativ och kanske Block också men då måste vi få honom att bli medlem först. Vem mailar och frågar? 🙂 Låter som att vi behöver flera TV-apparater snart…
11 mars, 2011 kl. 18:59 #220195Kvarnis
DeltagareNja det är väl inte så nog, det är väl svårt med några riktigt trevlig filmer som filmats från lubben… lr jo jag har någon från elmia….men den är mer än barnförbjuden 😉 😀
Var kass kvalietet på filmen tyvärr märkte jag…ljudet är väl iofs trevligt 😀
http://www.youtube.com/watch?v=7_fJFo0vvNY11 mars, 2011 kl. 22:27 #220188LegacyLarsa
KeymasterJag har lite filmer på min kanal, både från gälleråsen och incar från Midlanda
http://www.youtube.com/user/Legacylarsa?feature=mhum#p/u
/Larsa
23 mars, 2011 kl. 22:21 #220209Markus
DeltagareAndersson har postat ny viktig info i Elmia 2011-tråden men för att det inte skall bli för mycket chattande i den tråden (som är ämnad som anmälningslista) så skriver jag här…
Om vi nu bara har ett hörn att dela med de andra klubbarna så får vi tänka mindre eller i synk med dem 🙂 Jag kollade runt lite hos Ford-gänget men hittade ingen idétråd om Elmia där. Kanske måste regga mig för att se alla delar?
Min idé med att ordna fram lite kläder att sälja blir kanske lite knepigare, men inte omöjlig. Väntar svar på vad som finns på lager i ”butiken nära norska gränsen”. Lät lite fuffens… 😉 På huvudlagret var det helt tomt på Subaru-prylar. Vi tolkar det givetvis som att Subaru är bäst. Jag får använda huvudet om vi hittar något att sälja med special-price-for-you-principen. Lite i stil med den här killen kanske? 😉 http://www.youtube.com/watch?v=lV-iP1jSMlI
24 mars, 2011 kl. 04:22 #220201Andersson
DeltagareVi har monter A02:44 och A02:48
http://www.custommotorshow.se/pdf/hall_a.pdf?rnd=4d8ac6b656fcb29 mars, 2011 kl. 11:52 #220210Markus
DeltagareGick tyvärr bet på att få tag på Subaru-relaterade kläder. Allt var slut och inga planer på att trycka nytt finns just nu. Kommer vi trycka något eget ändå eller hur blir det?
29 mars, 2011 kl. 11:57 #220202Andersson
DeltagareDet är Zetterlund som håller i tröjor och dekaler. Har mailat honom men inte fått svar än hur det blir.
29 mars, 2011 kl. 19:11 #220191Janne248
DeltagareOffertförfrågan skickade på visitkort och två banderoller till våra gamla leverantörer. Zetterlund skall parrallellt kolla med nya leverantörer.
5 april, 2011 kl. 16:30 #220211Markus
DeltagareBlir bra det här tanter och farbröder! 🙂
Om ni vill bidraga med bilder så släng upp länkar till album här i tråden eller maila till markus.hultgren@gmail.com. Jag har enligt Google 7530 MB ledigt utrymme…
Det är bra om bilderna har en upplösning på 1280x720p eller högre. Se till att personer på bilderna inte har något emot att vara där. Annars kan jag göra dem suddiga. Vet inte hur vi löser visningen än, om vi ens kan, men troligen vill de andra klubbarna också ha lite bilder snurrande i så fall. Det kollar vi upp.
Har ni videomaterial så kanske vi får lösa det via MSN eller andra tjänster. Skicka PM.
Video är klart roligare än bilder men kräver mer redigering. Går säkert att köra bildspel som innehåller både bilder och video. Tips?
13 april, 2011 kl. 22:11 #220196gzon
DeltagareJag kommer förbi och tjötar lite i montern under helgen. Värt att tänka på nu när som jag förstått att Legacy och Forester oxå är välkomna är att man fortfarande bara kan välja Impreza på ”bli medlem” sidan. Kanske dags att att uppdatera den?
13 april, 2011 kl. 22:46 #220212Markus
DeltagareJag kommer förbi och tjötar lite i montern under helgen. Värt att tänka på nu när som jag förstått att Legacy och Forester oxå är välkomna är att man fortfarande bara kan välja Impreza på ”bli medlem” sidan. Kanske dags att att uppdatera den?
Du är välkommen 🙂 När jag klickar på ”Medlemmar” längst upp kan jag välja massor med modeller.
14 april, 2011 kl. 10:13 #220197gzon
DeltagareDu är välkommen 🙂 När jag klickar på ”Medlemmar” längst upp kan jag välja massor med modeller.
Ja där fungerar det. Jag gick inte in från forumet utan från impreza.nu.
16 april, 2011 kl. 15:37 #220213Markus
DeltagareNu får ni hjälpa mig lite med bilder. Har väldigt dåligt med tid att leta igenom alla album som finns. Kom med tips så fixar jag lite slutredigering i veckan…
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.