› SSC › Allmänt snack › Träffar › Inför: Dalarna|Värmland 2005-10-01/02. Konbana.
- Detta ämne har 102 svar, 4,117 deltagare, och uppdaterades senast för 19 år, 11 månader sedan av
Janne248.
-
FörfattareInlägg
-
28 september, 2005 kl. 15:40 #138962
Mr Walle
Deltagarelördag stämmer bra, sorry
visst kan jag ta med datorn,men vad är en serieport?28 september, 2005 kl. 18:15 #138982Ubbe
DeltagareHalloj!!!!
Vi är på om ni kan leva med att två rookies gör premiär runt (å över?) konerna…
Lotta behöver fortfarande lite övertalning då ”vurpan” fortfarande sitter djupt rotad (hejjarop från Imprezavänner kan nog hjälpa 😀 ).
Vi behöver nog all träning vi kan få så vi kör båda dagarna 😛
Vågar man parka vid vandrarhemmet eller ska man ge sjutton i att boka å sova i bilen? Någon annan som ska bo på vandrarhemmet?
Någon som kör från Stockholmsområdet på lördagsmorgonen?//Ubbe & Lotta – kan även ta med en PC me COM-port om så behövs (bara regnskydd & 220V finns att tillgå) 😉
28 september, 2005 kl. 18:39 #138901LegacyLarsa
KeymasterKlart ni får komma! 🙂 Det är till för alla! meningen med det hela är ju att lära sig bilen mer, sedan är tidtagningen en bonussak…
Glöm dock ej hjälm! Och heltäckande bomullsklädsel.. ..tack:)
/Larsa
28 september, 2005 kl. 18:44 #138947Lt Dan
DeltagareGu vad laddad jag är, kommer bli super skoj!
Hur blir det med tidtagningen. Är det minst diff mellan varven som gör segraren?LTD – Dryg som Yes 😀
28 september, 2005 kl. 18:57 #138902LegacyLarsa
Keymaster😀 😀
Gu vad laddad jag är, kommer bli super skoj!Hur blir det med tidtagningen. Är det minst diff mellan varven som gör segraren?LTD – Dryg som Yes 😀
Och jag och Janne håller koll på tidtagningen.. 😛 😉
/Larsa
28 september, 2005 kl. 19:41 #138925Janne248
DeltagareUbbe & Lotta – kan även ta med en PC me COM-port om så behövs (bara regnskydd & 220V finns att tillgå) 😉
Regnskydd blir en bil som tidtagaren sitter i. 220V…då måste Larsa ta med sin superlånga kabel….tidtagnings utrustningen verkar bara funka på12V cigg uttag… OM nu jag får den levererad på fredag…kan hända posten är seg och den kommer efter helgen 🙁
28 september, 2005 kl. 19:43 #138926Janne248
Deltagaremen vad är en serieport?
Sorry, som Ubbe skriver nedan….COM port skall det väl vara….
/Janne – INTE IT nörd….
28 september, 2005 kl. 19:44 #138927Janne248
DeltagareNån som sett vädret?!?! Tyvärr hotar de ju med regn i halva sverige på lördag och fint väder på söndag….synd inte alla kommer på söndag istället…………..
28 september, 2005 kl. 20:09 #138905Wiklundh
DeltagareSå körningen blir av oavsett väder?
(Jag är tveksam att köra om det blir regn hela Lördagen)28 september, 2005 kl. 20:45 #138948Lt Dan
DeltagareSå körningen blir av oavsett väder?(Jag är tveksam att köra om det blir regn hela Lördagen)
Men hallå…amatör eller 🙂
Klart vi åker om det e blött. Desto roligare…lika för alla. Du e själv på bananen och det är endast dina egna förarmisstag som sätter begränsningen. Om inte så lär man sig mycket av det!LTD – Kom ihåg kvart i tre fattningen på kringlan..så
28 september, 2005 kl. 20:48 #138949Lt Dan
Deltagare😀 😀
Gu vad laddad jag är, kommer bli super skoj!Hur blir det med tidtagningen. Är det minst diff mellan varven som gör segraren?LTD – Dryg som Yes 😀
Och jag och Janne håller koll på tidtagningen.. 😛 ;)/Larsa
Jahap så jag fuskade sist menar du… 😀
LTD – har egen tidtagning
28 september, 2005 kl. 21:47 #138928Janne248
DeltagareSå körningen blir av oavsett väder?(Jag är tveksam att köra om det blir regn hela Lördagen)
För sent att ställa in nu, vi kör och ser vad som händer. Vill du vara 99.99999999% på sol kom på söndag. Du har ju kort att åka från Karlstad så det är väl inte några problem, du kommer ju hem i bra tid på söndag iaf…för att förbereda för jobb på mådag eller vad det kan vara.
Annars förstår jag folk som måste åka längre att lördag är en bättre dag då det inte gör nått om man är borta halva natten.
28 september, 2005 kl. 21:48 #138929Janne248
DeltagareOlle verkar bli hemma 🙁
Janne – lö+sö
Larsa – lö+sö
Helldal – lö+söFeA – lö
Wiklundh – lö
dewess – lö
rallymarkus – lö
Mickef – lö
arellano – lö
daniel83 – lö
Mecman+Rallyfrun – lö
Jeppe – lö
Marie & Daniel – lö
Matts – lö
Walle – löChrilleHardcore – lö? sö? (bara en dag, oklart vilken)
PO – lö? sö? (bara en dag, oklart vilken)29 september, 2005 kl. 06:22 #138983Ubbe
DeltagareFick inte vi vara me å leka Janne? ;( 😛
Janne – lö+sö
Larsa – lö+sö
Helldal – lö+sö
Ubbe+Lotta – lö+sö http://hem.bredband.net/urbpal/drool.gifFeA – lö
Wiklundh – lö
dewess – lö
rallymarkus – lö
Mickef – lö
arellano – lö
daniel83 – lö
Mecman+Rallyfrun – lö
Jeppe – lö
Marie & Daniel – lö
Matts – lö
Walle – lö29 september, 2005 kl. 07:14 #138930Janne248
DeltagareFick inte vi vara me å leka Janne? ;( 😛
De klart ni får!!!
Janne – lö+sö
Larsa – lö+sö
Helldal – lö+sö
Ubbe+Lotta – lö+söFeA – lö
Wiklundh – lö
dewess – lö
rallymarkus – lö
Mickef – lö
arellano – lö
daniel83 – lö
Mecman+Rallyfrun – lö
Jeppe – lö
Marie & Daniel – lö
Matts – lö
Walle – löChrilleHardcore – lö? sö? (bara en dag, oklart vilken)
PO – lö? sö? (bara en dag, oklart vilken)EDIT: De som inte kan bestämma :+ sig tillagda.
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.