› SSC › Allmänt snack › Träffar › Inför: Dalaträff 30/10
- Detta ämne har 149 svar, 6,382 deltagare, och uppdaterades senast för 20 år, 10 månader sedan av
Janne248.
-
FörfattareInlägg
-
24 oktober, 2004 kl. 21:00 #135428
Blocken
DeltagareKul initiativ Tallgrenarna! Klart ni ska filma! 😀
Jag tar på mig skinnkjol och en snäv blus så ska det nog bli lattjo dettahära :D:D:D *host*>Så nu när vi blir med på film så få vi väll ta i så det
>knakar i rattstopparna! 😀”Knakar i rattstopparna”? Det var äkta surahammariska ;):):P
/AB
Min STihttp://images.bravenet.com/common/images/smilies/cowboy.gif
24 oktober, 2004 kl. 21:04 #135429Blocken
DeltagareJanne,
Blir det nåt imponerande prisbord med kranskulla och grejer eftersom vi har tidtagning? Jag menar, är det värt att satsa på nya däck för enbart den här träffen? Hörde att både Risto, Dahlbäck och Joki hade bra pris på R-däck nu för tiden 🙂
/Black – laddad till tänderna redan idag!
Min STihttp://images.bravenet.com/common/images/smilies/cowboy.gif
24 oktober, 2004 kl. 21:07 #135491Tallen
DeltagareTa med mickar och norskan bara så blir det greit!
🙂 🙂 😀…öÖÖhöö… norska SPRÅKET menar jag förståss, om nu någon trodde annat!
/D
25 oktober, 2004 kl. 07:13 #135537Niklas
DeltagareManuel: Vad spelar det för roll om det är rullande start eller stillastående. Tiden börjar då man rullar förbi fotocellen, det kvittar väl om man kommer med fart eller står still? Fast det kan bli svårt att alla skall hålla samma hastighet när de åker förbi fotocellen.
/N – som också bygger något inför halkbanan 😮
25 oktober, 2004 kl. 07:23 #135500Manu_Sti
DeltagareNja det är inte lika, det är en lång procedur för att starta från stillstående, men säkert enklare om man kommer rullande, det är bara en programmerings fråga…
Men jag fixar båda i programmet och då kan ni välja den ni vill köra med…Manuel.
25 oktober, 2004 kl. 07:24 #135538Niklas
DeltagareManuel: Du är kungen ju! 😉
25 oktober, 2004 kl. 07:25 #135457Janne248
Deltagare>Janne,
>
>Blir det nåt imponerande prisbord med kranskulla och grejer
>eftersom vi har tidtagning? Jag menar, är det värt att satsa
>på nya däck för enbart den här träffen? Hörde att både Risto,
>Dahlbäck och Joki hade bra pris på R-däck nu för tiden 🙂Mr Ordförande, Dalaregionen är en fattig liten region som 😉 inte har råd med prisbord att imponera på sina medlemar med, så som storstadsregionerna har 😉 , utan vi får här i regionen försöka imponera med att anordna trevliga aktiviteter och bara förlusta oss i att skryta med äran om vi varit duktigare än våra klubbkamrater. 🙂 :+
Så prisbordet består endast av äran, om inte Mr. Ordförande kan rekvirera ut några priser ur den digra klubbkassan. 😛 :* :9 😀 😉 😉 😉 😉
25 oktober, 2004 kl. 07:32 #135539Niklas
DeltagareJag kan ta med lite Pirellinyckelband till vinnaren och Toyonyckelband som tröstpris. }(
För att vara lite seriös, jag sponsrar de tre bästa med varsin SSI-regskyltsdekal. Inte direkt något att skryta om för barnbarnen men varjefall något.
EDIT: Jag antar att vi kör i olika klasser? Bästa GT, Bästa WRX, Bästa WRX STI, Bästa Impreza, Bästa överdekaltrimmade, …
25 oktober, 2004 kl. 08:07 #135458Janne248
Deltagare>EDIT: Jag antar att vi kör i olika klasser? Bästa GT, Bästa
>WRX, Bästa WRX STI, Bästa Impreza, Bästa överdekaltrimmade,
>…Bra idé! Har inte rikigt funderat på sådant, men det gör ju det hela lite roligare!
Vore skoj bara att få en lista på vilka bilar alla kör??
EDIT: Gör en själv! 😉
KLARA!!:
Janne – GT
Larsa – GT
Lt Dan – WRX Sti
FeA – GT
Tallströms – GT
Block – WRX STi
Alien – GT
Billy – GT(?)
Strat – GT
Manuel – WRX Sti
HAEN – GTIntresserade:
Mickef – GT
modulated – GT
badlynx – ?????????25 oktober, 2004 kl. 08:34 #135510Groover
DeltagareBlock!
Hör av dig så kan vi samåka från Falun.Den som ingen turbo har…
han får åka utan bar….25 oktober, 2004 kl. 09:03 #135459Janne248
DeltagareGroover!! Kommer du?
25 oktober, 2004 kl. 10:24 #135511Groover
DeltagareJajamensan. Kolla din mail för övrig info.
Den som ingen turbo har…
han får åka utan bar….25 oktober, 2004 kl. 10:26 #135522BRYD
DeltagareJag och tjejen tänkte komma men jag är ju inte fullvärdig medlem riktigt ännu, är det ok att komma ändå?
25 oktober, 2004 kl. 11:25 #135460Janne248
Deltagare>Jag och tjejen tänkte komma men jag är ju inte fullvärdig
>medlem riktigt ännu, är det ok att komma ändå?Det går nog bra! Se till att läsa hela denna tråd så ni vet vad som gäller!
(Se bara till att bli medlem sedan! 😉 Passa på och pynta pengarna nu så bli ni ju medlem från 1/11-04->31/12-05)
EDIT: Förtydligande! Klubben dör utan aktiva (betalande) medlemmar, så självklart tror jag att alla vill att så många som möjligt skall vara aktiva! Men själv klart skall de som inte är medlem få komma (om de kör Impreza), alltid kan man ju ”lura” någon att bli medlem! *hehe*:D 😀 😀 😀 😛 :+ :9
25 oktober, 2004 kl. 11:34 #135540Niklas
DeltagareÄr det bara för betalande medlemmar?
-
FörfattareInlägg
- Ämnet ”Inför: Dalaträff 30/10” är stängt för nya svar.