SSC Allmänt snack Träffar Inför: Dalaträff 30/10

Visar 15 inlägg - 91 till 105 (av 150 totalt)
  • Författare
    BRYD
    Deltagare

Jag betalade via internet idag faktist, men det tar väl ett tag innan allt är klart misstänker jag 🙂

Lt Dan
      Deltagare

>Jag och tjejen tänkte komma men jag är ju inte fullvärdig
        >medlem riktigt ännu, är det ok att komma ändå?

Trevligt!
        Avfärd lör kl 07.30 vid McDonalds barkaby.

/Lt Dan

BRYD
        Deltagare

fan du övertalade mig rätt lätt igår måste jag säga, så klart man måste prova bilen på bana… nån gång måste ju bli den första 🙂

och självklart ses vi innan avfärd på lördag… ska försöka att inte försova mig

Niklas
          Deltagare

Mitt mobilnummer finns i ”karavantråden”, blir du sen så ring. Vi väntar vid Barkaby eller åker sakta mot Västerås tills ni anslutet till karavanan.

Janne248
            Deltagare

Som jag skrev långt ovan så kan en sak göra att vi ställer in är kraftigt regn eller snö.
              Om någon vill ha en väder rapport via SMS/Mobil samtal på lördagmorgon mellan 7:00-7:30 så PM mobil nummer till mig.

Sedan en fråga till massan; Hur gör vi om det är regn? Hur mycket tål ni? Vart drar vi gränsen mellan evenemang eller inställt?

//Janne – som är less på konstant, dåligt, ruggigt & blöt väder 🙁 Men hoppas på sol den 30/10 😀

Janne248
              Deltagare

>Är det bara för betalande medlemmar?

Nej, eftersom alla får dela på banhyran (1500:-) och det inte är sponsrat av kluben, så får väl alla som kommer i en Impreza köra, bara de betalar sin del! 😀 Men man ser ju helst att alla är eller blir aktiva medlemmar. Heller hur Block?

Manu_Sti
                Deltagare

Först ville bara vara den 100e meddelande, då skriver jag nåt…

EDIT : Jag missade det tyvärr 🙁

Nej, men om det regnar, tid tagning kan tar en del, men inte för mycket..

Manuel.

Niklas
                  Deltagare

>Nej, eftersom alla får dela på banhyran (1500:-) och det inte
                    >är sponsrat av kluben, så får väl alla som kommer i en Impreza
                    >köra, bara de betalar sin del! 😀

Ok, för ditt förra inlägg kunde tolkas som att endast betalande medlemmar fick köra och folk vill kanske inte köra 40mil för att stå och titta på. 😉

/N – som slita på rallybilen hela dagen

Janne248
                    Deltagare

OK N, du har rätt! Har redigerat mitt meddelande ovan!

Niklas
                      Deltagare

Janne: Jag kör även om det spöregnar men man kör med hjärnan och tar det lite lugnare så klart.

SMHI säger i deras 5-dygnsprognos att det blir mörka moln/regn på de kommande vardagarna. Får hoppas att det varjefall blir uppehåll till helgen.

Manu_Sti
                        Deltagare

För Tidtagning, ska vi behöva en bil mellan Start och Mål som ska stå där hela tiden med allt inne. Och sedan med el, var ska vi dra ifrån? Måste tänka på kablar som kan inte va över Mål linjen, eller att man kan bomsa innan…
                          Jag tror jag ska iaf köpa en omvandlare, då allt kan bli i en bil och kopplat till batteriet..

Manuel.

Blocken
                          Deltagare

>
                            >Så prisbordet består endast av äran, om inte Mr. Ordförande
                            >kan rekvirera ut några priser ur den digra klubbkassan. 😛 :*
                            >:9 😀 😉 😉 😉 😉

Som jag sagt tidigare är det mycket imponerande initiativ att dra igång något sådant här – du och Larsa ska ha en stor klapp på axeln och Manuel ska ha en lika stor för tidtagningsprylen! Mycket bra! 🙂

Tänkte mest att om vi blir 10 bilar och alla lägger en tjuga var till prisbord, så går väl alltid något kul att skramla ihop? Idén skiter sig dock om vi blir 10 bilar som ska dela på 3 klasser + en totalsegrare? Njae, det duger gott med äran till den som på kortast tid lyckas frambringa sitt fordon runt banan. 🙂

Mvh Black – röstar för EN klass
                            0704-500052

Min STihttp://images.bravenet.com/common/images/smilies/cowboy.gif

Blocken
                            Deltagare

>alla är eller blir aktiva medlemmar. Heller hur Block?

Aktiva, galna, tokiga och körsugna :):D

Blocken
                              Deltagare

>Sedan en fråga till massan; Hur gör vi om det är regn? Hur
                                >mycket tål ni? Vart drar vi gränsen mellan evenemang eller
                                >inställt?

Kommer oavsett väder så länge det är plusgrader!

/Black – på r-däCC

Janne248
                                Deltagare

>Som jag sagt tidigare är det mycket imponerande initiativ att
                                  >dra igång något sådant här – du och Larsa ska ha en stor klapp
                                  >på axeln och Manuel ska ha en lika stor för tidtagningsprylen!
                                  >Mycket bra! 🙂

En tackar så mycket! OCH håller med, Manuel skall ha en stor klapp på axeln också!!

>3 klasser + en totalsegrare? Njae, det duger gott med äran
                                  >till den som på kortast tid lyckas frambringa sitt fordon runt
                                  >banan. 🙂

Tycker vi kör en klass också….men man kan ju alltid notera vilken GT, WRX och WRX STi som är snabbast runt….som lite kuriosa alltså.

Visar 15 inlägg - 91 till 105 (av 150 totalt)
                                • Ämnet ”Inför: Dalaträff 30/10” är stängt för nya svar.