SSC Allmänt snack Träffar Inför: Dax för anmälningsansökan för OutRun 2 – ReRun!

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 18 totalt)
  • Författare
    Niklas
    Deltagare

http://www.shellkonto.nu/alien/outrun/040731/logo.jpg

Hemsida: http://www.shellkonto.nu/alien/outrun/index.html

Nu är det möjligt att skicka in en anmälningsansökan till OutRun 2! 😮 :7

Niklas
      Deltagare

Nu har anmälningarna börjat droppa in, hög tid för er andra att skicka in med!

http://www.shellkonto.nu/alien/outrun/signup.html

Niklas
        Deltagare

Upp!

Niklas
          Deltagare

Magert intresse från klubben, tur att man snart inte är regionsansvarig längre så man inte sliter ut sig helt i onödan. 🙁

Allan
            Deltagare

volvo och bmw…vafalls??

Niklas
              Deltagare

OutRun 2 är till för alla.

X3000
                Deltagare

>Magert intresse från klubben, tur att man snart inte är
                  >regionsansvarig längre så man inte sliter ut sig helt i
                  >onödan. 🙁

Vi är några iaf som är mkt tacksamma att det finns sånna som du Äljen som kan ta tag i saker å fixxa så vi andra får ha sköj. 🙂 Dom som inte varit med vet ej vad dom missar. Jag va med på första Outrun å kan bara säga att jag hade TOK-KUL!!

Tack Alien.

Niklas
                  Deltagare

Jo, all heder åt er som redan anmält er. Det är för er jag sliter mitt hår och förkortar mitt liv med några år. 😉

Rallystacke
                    Deltagare

>Jo, all heder åt er som redan anmält er. Det är för er jag
                      >sliter mitt hår och förkortar mitt liv med några år. 😉

Det är vi tacksamma för att du gör..! 🙂

X3000
                      Deltagare

>Jo, all heder åt er som redan anmält er. Det är för er jag
                        >sliter mitt hår och förkortar mitt liv med några år. 😉

Klart jag anmält mig.. Detta får man ju inte missa. Tack igen Äljen
                        🙂

CastoRFibeR
                        Deltagare

men va f** vi är ju bara 3st från SSI som anmält sig..
                          kom igen nu. ni som va med förra gången vet ju hur kul det va och ni som missade det hela får ju nu en chans till 🙂

Niklas
                          Deltagare

Då är det snart dags för OutRun 2 och jag tittar på startlistan och blir riktigt besviken över att inte se fler från klubben som vill vara med och leka. Av 12 bilar som är startklara är det bara två som är från SSI. Dålig uppslutning från klubben är bara förnamnet!

Visst, där har varit fler Imprezor men de har lämnat återbud.

Det är tur att EVO-klubben är mer intresserade av att använda sina bilar än vad Impreza-klubben är. Det är fyra EVOsar som är klara för start på lördag.

Tror jag börjar förstå varför det inte händer så mycket här på västkusten då det gäller arrangemang, det finns ju inget intresse bland folket så varför lägga ner flera timmar och mil på att starta upp, rekognisera och ro iland ett projekt som OutRun…

Tack till alla som anmält sig till evenemanget, jag skall göra allt för att ni inte skall bli besvikna. Tack till Whiplash Racing som enda Impreza vill vara med och leka! Stort tack till Storm (nya regionsansvariga för Göteborg) som hjälper till med allt som jag ber om!

🙁

/A – som flyttar till Stockholm…där man vågar kör med sina bilar

down_the_drain
                            Deltagare

men Alien… Du flyttar åt fel håll !! Flytta tillbaka till skåne 🙂 Här gillas det att köra bil:P

/Peter ”Blitz Blitz Blitz” (som även gillar att sniffa andra Imprezor i hasorna)

Niklas
                              Deltagare

down_the_drain: Jo, det är nog sant. En deltagare på lördag är från Malmö, ingen från Imprezaklubben kommer från Göteborg.

Mats
                                Deltagare

Skulle mycket gärna varit med på Rerun men det passar bara inte in i min kalender… Tro mig jag har försökt hitta tid…}( 🙁 }(

Jag hoppas dock att detta kan bli ett återkommande event i Götet. Det var jävligt kul förra gången.

Storm -> Om du kan tänka dig att dra i det hela nån gång i framtiden så ställer jag gärna upp och hjälper till med vad jag kan. Fråga på bara.;-)

Mats GBG
                                  aka Imprezzive Black

Svart e snyggast

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 18 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.