SSC Allmänt snack Träffar Inför: EXTRA! Konbana Västerås 30/10-05

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 53 totalt)
  • Författare
    FeA
    Deltagare

Hörde jag konbana!? :9

Jeppe – fixar du regn? 😉

Ska göra allt vad som står i min makt för att be thäär!

/FeA

Blocken
      Deltagare

Detta låter ju som en saga! :7

Ska höra med SAD-Janne om hans patenterade tjänstegrill finns kvar! I så fall kan vi brassa hamburgare om ni vill 🙂

/Blocken

Min STi

Janne S.A.D.
        Deltagare

Detta låter ju som en saga! :7Ska höra med SAD-Janne om hans patenterade tjänstegrill finns kvar! I så fall kan vi brassa hamburgare om ni vill :)/BlockenMin STi

Absolut bklart att tjänstegrillen kommer fram bara du inte står på den som på tjänstebilen::::::::::

Har inte sett att höjdhopparn kommer!!!!!! är han fullärd när det gäller k-bana????????

Janne som inte provat någon Riskokare på flera månader pust pust å stön.

STIred
          Deltagare

Fan har precis varit nere i gbg några dagar, kan inte riktigt med säga till på jobbet att jag ska ner och jobba hemifrån igen ;(

Skulle vetat detta liiite tidigare så hade jag skjutit upp hemresan med några veckor…

Janne S.A.D.
            Deltagare

Fan har precis varit nere i gbg några dagar, kan inte riktigt med säga till på jobbet att jag ska ner och jobba hemifrån igen ;( Skulle vetat detta liiite tidigare så hade jag skjutit upp hemresan med några veckor…

Hallå jag missade ju att testa den röda senast och hoppades verkligen att du skulle komma, men vad f…. behöver du något intyg till arbetsgivaren så kan jag fixa det…

Längtar riktigt efter att lyssna på R-systemet.

Fixa det här nu inget är omöjligt bara olika svårt.

Janne

Yonaz
              Deltagare

”Höjdhopparn” – Har inga däck (med mönster i). Kanske dyker upp iaf, denna gång som läktarproffs ihop med Jerry 😉

SecretAgentMan
                Deltagare

Jerry har noll tid över, så jag kör distans-kommentering även denna gång. 😀

/J

STIred
                  Deltagare

Fan har precis varit nere i gbg några dagar, kan inte riktigt med säga till på jobbet att jag ska ner och jobba hemifrån igen ;( Skulle vetat detta liiite tidigare så hade jag skjutit upp hemresan med några veckor…

Hallå jag missade ju att testa den röda senast och hoppades verkligen att du skulle komma, men vad f…. behöver du något intyg till arbetsgivaren så kan jag fixa det…Längtar riktigt efter att lyssna på R-systemet.Fixa det här nu inget är omöjligt bara olika svårt.Janne

Ska försöka, det är nog mer en kostnadsfråga, blir ganska dyrt åka ner till gbg och tillbaka varje vecka 😉
                    Provturen har jag inte glömt, så den blir av antingen nu om jag kommer eller vid nästa tillfälle.
                    Tror jag ska iaf. ge fan i skaffa nya däck innan du provkör bilen 😀

Janne S.A.D.
                    Deltagare

Hallå jag missade ju att testa den röda senast och hoppades verkligen att du skulle komma, men vad f…. behöver du något intyg till arbetsgivaren så kan jag fixa det…Längtar riktigt efter att lyssna på R-systemet.Fixa det här nu inget är omöjligt bara olika svårt.Janne

Ska försöka, det är nog mer en kostnadsfråga, blir ganska dyrt åka ner till gbg och tillbaka varje vecka 😉 Provturen har jag inte glömt, så den blir av antingen nu om jag kommer eller vid nästa tillfälle. Tror jag ska iaf. ge fan i skaffa nya däck innan du provkör bilen 😀

Vaddå kostnad???? ren investering som jag ser det;-) 😉 mer övning=bättre bilförare=mindre skador=sparade pengar..
                      ekvationen går ihop.

ungefär 11 anmälda ööööööö???????

Var är alla andra??

Det kan väl inte va så att man ställer in en bil som är tillvekad för vinterväglag i garage under vintern!!!!!

Sideways are FUN.

Å du Holm vovdöö.

Förslag på lösning med däck utan mönster kommer här.

Traila hit den, helt ok att köra utan mönster (slicks) hos oss.

enkelt hoppas du kommer.

Janne S.A.D.
                      Blocken sitter på tåg just nu utan att lämna bilnycklarna hemma (snyft)

Davve
                      Deltagare

Detta låter ju mycket intressant… Ska kolla upp så att regeringen inte har bokat nått..

thorlake
                        Deltagare

NEEEEEEJJJJJJJJJJJJ!!!!!!!!!! INTE DEN HELGEN!!!! ;(
                          Av alla sablans 54 heger så måste det just vara denna…
                          No can do, but wanna wanna!
                          x(

Lt Dan
                          Deltagare

Toppen 😀 Har nån tiondel mm kvar på däcken så jag kommer!!!/Ltdan

Jaha, nu har jag inga tiodelar kvar så jag måste stå över tyvärr ;(
                            Ha det så skoj

/LTD

Ubbe
                            Deltagare

Vi är PÅ så länge det inte kommer någon snö :+
                              Blir det uppsamling någonstans för oss som inte vart där tidigare eller kanske en liten karavan från Knarkarby med andra 08-or? 😀

//Ubbe å Lotta

LegacyLarsa
                              Keymaster

Enligt smhi så ska det bli +10 grader eller mer!

/Larsa -som väntar på snön som ska komma i eftermidda!

Ubbe
                                Deltagare

Enligt smhi så ska det bli +10 grader eller mer!/Larsa -som väntar på snön som ska komma i eftermidda!

Låter prima! Vinterdäcken kommer inte förrän V45 så Kung Bore får hålla sig ett tag till 😛

//Ubbe

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 53 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.