› SSC › Allmänt snack › Träffar › Inför: EXTRA! Konbana Västerås 30/10-05
- Detta ämne har 52 svar, 2,520 deltagare, och uppdaterades senast för 19 år, 11 månader sedan av
Yonaz.
-
FörfattareInlägg
-
17 oktober, 2005 kl. 16:36 #140056
FeA
DeltagareHörde jag konbana!? :9
Jeppe – fixar du regn? 😉
Ska göra allt vad som står i min makt för att be thäär!
/FeA
17 oktober, 2005 kl. 18:53 #140028Blocken
DeltagareDetta låter ju som en saga! :7
Ska höra med SAD-Janne om hans patenterade tjänstegrill finns kvar! I så fall kan vi brassa hamburgare om ni vill 🙂
/Blocken
18 oktober, 2005 kl. 18:08 #140069Janne S.A.D.
DeltagareDetta låter ju som en saga! :7Ska höra med SAD-Janne om hans patenterade tjänstegrill finns kvar! I så fall kan vi brassa hamburgare om ni vill :)/BlockenMin STi
Absolut bklart att tjänstegrillen kommer fram bara du inte står på den som på tjänstebilen::::::::::
Har inte sett att höjdhopparn kommer!!!!!! är han fullärd när det gäller k-bana????????
Janne som inte provat någon Riskokare på flera månader pust pust å stön.
18 oktober, 2005 kl. 18:46 #140057STIred
DeltagareFan har precis varit nere i gbg några dagar, kan inte riktigt med säga till på jobbet att jag ska ner och jobba hemifrån igen ;(
Skulle vetat detta liiite tidigare så hade jag skjutit upp hemresan med några veckor…
19 oktober, 2005 kl. 07:38 #140070Janne S.A.D.
DeltagareFan har precis varit nere i gbg några dagar, kan inte riktigt med säga till på jobbet att jag ska ner och jobba hemifrån igen ;( Skulle vetat detta liiite tidigare så hade jag skjutit upp hemresan med några veckor…
Hallå jag missade ju att testa den röda senast och hoppades verkligen att du skulle komma, men vad f…. behöver du något intyg till arbetsgivaren så kan jag fixa det…
Längtar riktigt efter att lyssna på R-systemet.
Fixa det här nu inget är omöjligt bara olika svårt.
Janne
19 oktober, 2005 kl. 08:06 #140043Yonaz
Deltagare”Höjdhopparn” – Har inga däck (med mönster i). Kanske dyker upp iaf, denna gång som läktarproffs ihop med Jerry 😉
19 oktober, 2005 kl. 08:19 #140022SecretAgentMan
DeltagareJerry har noll tid över, så jag kör distans-kommentering även denna gång. 😀
/J
19 oktober, 2005 kl. 08:56 #140058STIred
DeltagareFan har precis varit nere i gbg några dagar, kan inte riktigt med säga till på jobbet att jag ska ner och jobba hemifrån igen ;( Skulle vetat detta liiite tidigare så hade jag skjutit upp hemresan med några veckor…
Hallå jag missade ju att testa den röda senast och hoppades verkligen att du skulle komma, men vad f…. behöver du något intyg till arbetsgivaren så kan jag fixa det…Längtar riktigt efter att lyssna på R-systemet.Fixa det här nu inget är omöjligt bara olika svårt.Janne
Ska försöka, det är nog mer en kostnadsfråga, blir ganska dyrt åka ner till gbg och tillbaka varje vecka 😉
Provturen har jag inte glömt, så den blir av antingen nu om jag kommer eller vid nästa tillfälle.
Tror jag ska iaf. ge fan i skaffa nya däck innan du provkör bilen 😀20 oktober, 2005 kl. 08:28 #140071Janne S.A.D.
Hallå jag missade ju att testa den röda senast och hoppades verkligen att du skulle komma, men vad f…. behöver du något intyg till arbetsgivaren så kan jag fixa det…Längtar riktigt efter att lyssna på R-systemet.Fixa det här nu inget är omöjligt bara olika svårt.Janne
Ska försöka, det är nog mer en kostnadsfråga, blir ganska dyrt åka ner till gbg och tillbaka varje vecka 😉 Provturen har jag inte glömt, så den blir av antingen nu om jag kommer eller vid nästa tillfälle. Tror jag ska iaf. ge fan i skaffa nya däck innan du provkör bilen 😀
Vaddå kostnad???? ren investering som jag ser det;-) 😉 mer övning=bättre bilförare=mindre skador=sparade pengar..
ekvationen går ihop.ungefär 11 anmälda ööööööö???????
Var är alla andra??
Det kan väl inte va så att man ställer in en bil som är tillvekad för vinterväglag i garage under vintern!!!!!
Sideways are FUN.
Å du Holm vovdöö.
Förslag på lösning med däck utan mönster kommer här.
Traila hit den, helt ok att köra utan mönster (slicks) hos oss.
enkelt hoppas du kommer.
Janne S.A.D.
Blocken sitter på tåg just nu utan att lämna bilnycklarna hemma (snyft)20 oktober, 2005 kl. 10:54 #140053Davve
DeltagareDetta låter ju mycket intressant… Ska kolla upp så att regeringen inte har bokat nått..
20 oktober, 2005 kl. 20:25 #140063thorlake
DeltagareNEEEEEEJJJJJJJJJJJJ!!!!!!!!!! INTE DEN HELGEN!!!! ;(
Av alla sablans 54 heger så måste det just vara denna…
No can do, but wanna wanna!
x(24 oktober, 2005 kl. 08:16 #140040Lt Dan
DeltagareToppen 😀 Har nån tiondel mm kvar på däcken så jag kommer!!!/Ltdan
Jaha, nu har jag inga tiodelar kvar så jag måste stå över tyvärr ;(
Ha det så skoj/LTD
24 oktober, 2005 kl. 19:37 #140059Ubbe
DeltagareVi är PÅ så länge det inte kommer någon snö :+
Blir det uppsamling någonstans för oss som inte vart där tidigare eller kanske en liten karavan från Knarkarby med andra 08-or? 😀//Ubbe å Lotta
25 oktober, 2005 kl. 08:21 #140025LegacyLarsa
KeymasterEnligt smhi så ska det bli +10 grader eller mer!
/Larsa -som väntar på snön som ska komma i eftermidda!
25 oktober, 2005 kl. 08:30 #140060Ubbe
DeltagareEnligt smhi så ska det bli +10 grader eller mer!/Larsa -som väntar på snön som ska komma i eftermidda!
Låter prima! Vinterdäcken kommer inte förrän V45 så Kung Bore får hålla sig ett tag till 😛
//Ubbe
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.