SSC Allmänt snack Träffar Inför: Förarutbildning! 17/9

Visar 15 inlägg - 31 till 45 (av 77 totalt)
  • Författare
    Blocken
    Deltagare

Får tyvärr vänta med slantar till den 25e! får man billigare om man lämnar dom personligen till dig? 😉 :D/Lars

Häpp, inte ett öre!

Framför allt är det inte JAG som ska ha några pengar, utan företaget Swedish Active Driving…

Välkommen!

Min STi

jraberg
      Deltagare

– 😮 ska genast börja förhandla..dock så väntar en del utgifter för mig. men jag är extremt sugen. . .

låter lite dyrt vid första anblick, men läser man och funderar lite så får man det man betalar för!

Bra initiativ block och SAD-Janne!
        Mer sånt..och gärna med rally/banrace-inriktning :* varför inte ta med honom till nån is i sura eller kolsva i vinter och köra lite is/vinterträning 😛

edit. jag tycker alltså att det verkar prisvärt..bara så jag inte sårar ngn 🙂
        -JR

Adam K
        Deltagare

Tallens -92a?
          Edit: Grattis Johan!

Janne S.A.D.
          Deltagare

– 😮 ska genast börja förhandla..dock så väntar en del utgifter för mig. men jag är extremt sugen. . .låter lite dyrt vid första anblick, men läser man och funderar lite så får man det man betalar för!Bra initiativ block och SAD-Janne! Mer sånt..och gärna med rally/banrace-inriktning :* varför inte ta med honom till nån is i sura eller kolsva i vinter och köra lite is/vinterträning :Pedit. jag tycker alltså att det verkar prisvärt..bara så jag inte sårar ngn :)-JR

Hej alla trevliga Subaruvänner!!!!!!!

Blocken har tydligen ordnat så jag kan skriva på ert forum, kul.

Givetvis kommer FÖRARUTBILDNING steg II att genomföras senare under året med som det ser ut jag och Arturs Priednieks som instruktörer.
            Arturs är chefsinstruktör vid Drosas Brauksaunas Skola (typ S.A.D.) i Riga, Arturs har också i flera år tävlat med en Subarau WRC Impreza.

Kom gärna med önskemål om vad ni vill ha för kurs.
            Asfalt
            Grus
            Is
            Snö
            Rallykurvor
            Banracing

Ju fler som svarar och kommer med förslag ju lättare har jag att anpassa utbudet enligt era önskemål.

Ni som redan anmält er till förarutbildning steg I har förtur till steg II.
            Detta för att vi i ettan går igenom en hel del tips som ligger till grunden för tvåan.

The speed was allright but the corner was too tight.

Ha de

Janne S.A.D.

Blocken
            Deltagare

Välkommen till vårt forum, Janne!

Vi fortsätter diskussionen och önskemål om framtida förarutbildningar HÄR!

Mvh Blocken

http://www.impreza.nu/ssi2/expo/view_album.php?
              set_albumName=ssi141″>Min STi

maxan
              Deltagare

– 😮 ska genast börja förhandla..dock så väntar en del utgifter för mig. men jag är extremt sugen. . .låter lite dyrt vid första anblick, men läser man och funderar lite så får man det man betalar för!Bra initiativ block och SAD-Janne! Mer sånt..och gärna med rally/banrace-inriktning :* varför inte ta med honom till nån is i sura eller kolsva i vinter och köra lite is/vinterträning :Pedit. jag tycker alltså att det verkar prisvärt..bara så jag inte sårar ngn :)-JR

Hej alla trevliga Subaruvänner!!!!!!!Blocken har tydligen ordnat så jag kan skriva på ert forum, kul.Givetvis kommer FÖRARUTBILDNING steg II att genomföras senare under året med som det ser ut jag och Arturs Priednieks som instruktörer.Arturs är chefsinstruktör vid Drosas Brauksaunas Skola (typ S.A.D.) i Riga, Arturs har också i flera år tävlat med en Subarau WRC Impreza.Kom gärna med önskemål om vad ni vill ha för kurs.AsfaltGrusIsSnöRallykurvorBanracingJu fler som svarar och kommer med förslag ju lättare har jag att anpassa utbudet enligt era önskemål.Ni som redan anmält er till förarutbildning steg I har förtur till steg II.Detta för att vi i ettan går igenom en hel del tips som ligger till grunden för tvåan.The speed was allright but the corner was too tight.Ha de Janne S.A.D.

Vi som gick på förarutbildningen för 2-3 år sedan räknas vi som steg 1 kottar eller är vi bortglömde och inställda i hyllan med damm på?

Minns inte, men var inte det med S.A.D. också? 🙂

Sitter fortfarande med upprätat säte, backar in i parkeringarna och har inga onödiga grejjer liggandes vid bakrutan. Får hota med att köra med ”laid-back” position på sätet istället tror jag.

______________________________________________________________________

http://www.impreza.nu/ssi2/src/img/roles/ssi_vweb.gif [font color=grey]SSI[font color=red]Vice Webmaster
                [font color=grey]Subaru – AWD – All Well Driven

OzO
                Deltagare

Vi som gick på förarutbildningen för 2-3 år sedan räknas vi som steg 1 kottar eller är vi bortglömde och inställda i hyllan med damm på? Minns inte, men var inte det med S.A.D. också?

Nope. Förra förarutbildningen var i samarbete med CarEvents som jag räknar till det bland bästa jag gjort med Imprezan.

_______________________________________________________________________________
                  ::::: ssiwebmaster | ”I would be unstoppable… if I could just get started!” | ssibluepile :::::

Janne S.A.D.
                  Deltagare

Hej alla trevliga Subaruvänner!!!!!!!Blocken har tydligen ordnat så jag kan skriva på ert forum, kul.Givetvis kommer FÖRARUTBILDNING steg II att genomföras senare under året med som det ser ut jag och Arturs Priednieks som instruktörer.Arturs är chefsinstruktör vid Drosas Brauksaunas Skola (typ S.A.D.) i Riga, Arturs har också i flera år tävlat med en Subarau WRC Impreza.Kom gärna med önskemål om vad ni vill ha för kurs.AsfaltGrusIsSnöRallykurvorBanracingJu fler som svarar och kommer med förslag ju lättare har jag att anpassa utbudet enligt era önskemål.Ni som redan anmält er till förarutbildning steg I har förtur till steg II.Detta för att vi i ettan går igenom en hel del tips som ligger till grunden för tvåan.The speed was allright but the corner was too tight.Ha de Janne S.A.D.

Vi som gick på förarutbildningen för 2-3 år sedan räknas vi som steg 1 kottar eller är vi bortglömde och inställda i hyllan med damm på? Minns inte, men var inte det med S.A.D. också? :)Sitter fortfarande med upprätat säte, backar in i parkeringarna och har inga onödiga grejjer liggandes vid bakrutan. Får hota med att köra med ”laid-back” position på sätet istället tror jag._____________________________________________________________

_________

http://www.impreza.nu/ssi2/src/img/roles/ssi_vweb.gif [font color=grey]SSI[font color=red]Vice Webmaster
                    [font color=grey]Subaru – AWD – All Well Driven

Tjena

Nej för sjutton, klart att den kursen räknas som en steg I.
                    Enda jag vill se är diplom eller kvitto från kursen så är ju allt grönt.

Janne

Baldo
                    Deltagare

🙂 Ja nu e det betalt å klart nu är den långaaaa väntan bara,,:-)

Kvarnis
                      Deltagare

Jag kanaske kan ta min kurs när jag är nere å hälsar på en vecka…;) 😀
                        tyvärr så är det för körigt hemma vid för att åka ner en vecka efetr ått 🙁 ska kolla datum när jag ska ner så jag vet till 100 när jag hittar tillbaka till jobbet nästa vecka.

STIred
                        Deltagare

Jepp då var det inskickat, pengarna trillar nog in på måndag. Trevlig liten födelsedagspresent från tjejen :7

dragster
                          Deltagare

Vilket skit med det datumet för min del.;(
                            Ska på brölopp den dagen.
                            Hoppas att det finns chans att följa med på framtida förarutbildningar.:9

MVH
                            Roger

lunkan
                            Deltagare

Är det nmånga platser kvar?

Lunkan som inte har några slantar förrän på torsdag!

Blocken
                              Deltagare

Är det nmånga platser kvar? Lunkan som inte har några slantar förrän på torsdag!

Vi GÖR plats för dig. 😀

/AB

Min STi

LegacyLarsa
                                Keymaster

Slantar sätts i den 25e!

/Lars

Visar 15 inlägg - 31 till 45 (av 77 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.