› SSC › Allmänt snack › Träffar › Inför: Förarutbildning! 17/9
- Detta ämne har 76 svar, 3,725 deltagare, och uppdaterades senast för 20 år, 2 månader sedan av
Blocken.
-
FörfattareInlägg
-
16 augusti, 2005 kl. 19:00 #139419
Blocken
DeltagareFår tyvärr vänta med slantar till den 25e! får man billigare om man lämnar dom personligen till dig? 😉 :D/Lars
Häpp, inte ett öre!
Framför allt är det inte JAG som ska ha några pengar, utan företaget Swedish Active Driving…
Välkommen!
16 augusti, 2005 kl. 21:07 #139431jraberg
Deltagare– 😮 ska genast börja förhandla..dock så väntar en del utgifter för mig. men jag är extremt sugen. . .
låter lite dyrt vid första anblick, men läser man och funderar lite så får man det man betalar för!
Bra initiativ block och SAD-Janne!
Mer sånt..och gärna med rally/banrace-inriktning :* varför inte ta med honom till nån is i sura eller kolsva i vinter och köra lite is/vinterträning 😛edit. jag tycker alltså att det verkar prisvärt..bara så jag inte sårar ngn 🙂
-JR16 augusti, 2005 kl. 22:17 #139456Adam K
DeltagareTallens -92a?
Edit: Grattis Johan!17 augusti, 2005 kl. 10:20 #139466Janne S.A.D.
Deltagare– 😮 ska genast börja förhandla..dock så väntar en del utgifter för mig. men jag är extremt sugen. . .låter lite dyrt vid första anblick, men läser man och funderar lite så får man det man betalar för!Bra initiativ block och SAD-Janne! Mer sånt..och gärna med rally/banrace-inriktning :* varför inte ta med honom till nån is i sura eller kolsva i vinter och köra lite is/vinterträning :Pedit. jag tycker alltså att det verkar prisvärt..bara så jag inte sårar ngn :)-JR
Hej alla trevliga Subaruvänner!!!!!!!
Blocken har tydligen ordnat så jag kan skriva på ert forum, kul.
Givetvis kommer FÖRARUTBILDNING steg II att genomföras senare under året med som det ser ut jag och Arturs Priednieks som instruktörer.
Arturs är chefsinstruktör vid Drosas Brauksaunas Skola (typ S.A.D.) i Riga, Arturs har också i flera år tävlat med en Subarau WRC Impreza.Kom gärna med önskemål om vad ni vill ha för kurs.
Asfalt
Grus
Is
Snö
Rallykurvor
BanracingJu fler som svarar och kommer med förslag ju lättare har jag att anpassa utbudet enligt era önskemål.
Ni som redan anmält er till förarutbildning steg I har förtur till steg II.
Detta för att vi i ettan går igenom en hel del tips som ligger till grunden för tvåan.The speed was allright but the corner was too tight.
Ha de
Janne S.A.D.
17 augusti, 2005 kl. 10:36 #139420Blocken
DeltagareVälkommen till vårt forum, Janne!
Vi fortsätter diskussionen och önskemål om framtida förarutbildningar HÄR!
Mvh Blocken
http://www.impreza.nu/ssi2/expo/view_album.php?
set_albumName=ssi141″>Min STi17 augusti, 2005 kl. 12:22 #139399maxan
Deltagare– 😮 ska genast börja förhandla..dock så väntar en del utgifter för mig. men jag är extremt sugen. . .låter lite dyrt vid första anblick, men läser man och funderar lite så får man det man betalar för!Bra initiativ block och SAD-Janne! Mer sånt..och gärna med rally/banrace-inriktning :* varför inte ta med honom till nån is i sura eller kolsva i vinter och köra lite is/vinterträning :Pedit. jag tycker alltså att det verkar prisvärt..bara så jag inte sårar ngn :)-JR
Hej alla trevliga Subaruvänner!!!!!!!Blocken har tydligen ordnat så jag kan skriva på ert forum, kul.Givetvis kommer FÖRARUTBILDNING steg II att genomföras senare under året med som det ser ut jag och Arturs Priednieks som instruktörer.Arturs är chefsinstruktör vid Drosas Brauksaunas Skola (typ S.A.D.) i Riga, Arturs har också i flera år tävlat med en Subarau WRC Impreza.Kom gärna med önskemål om vad ni vill ha för kurs.AsfaltGrusIsSnöRallykurvorBanracingJu fler som svarar och kommer med förslag ju lättare har jag att anpassa utbudet enligt era önskemål.Ni som redan anmält er till förarutbildning steg I har förtur till steg II.Detta för att vi i ettan går igenom en hel del tips som ligger till grunden för tvåan.The speed was allright but the corner was too tight.Ha de Janne S.A.D.
Vi som gick på förarutbildningen för 2-3 år sedan räknas vi som steg 1 kottar eller är vi bortglömde och inställda i hyllan med damm på?
Minns inte, men var inte det med S.A.D. också? 🙂
Sitter fortfarande med upprätat säte, backar in i parkeringarna och har inga onödiga grejjer liggandes vid bakrutan. Får hota med att köra med ”laid-back” position på sätet istället tror jag.
http://www.impreza.nu/ssi2/src/img/roles/ssi_vweb.gif [font color=grey]SSI[font color=red]Vice Webmaster [font color=grey]Subaru – AWD – All Well Driven 17 augusti, 2005 kl. 12:38 #139400OzO
DeltagareVi som gick på förarutbildningen för 2-3 år sedan räknas vi som steg 1 kottar eller är vi bortglömde och inställda i hyllan med damm på? Minns inte, men var inte det med S.A.D. också?
Nope. Förra förarutbildningen var i samarbete med CarEvents som jag räknar till det bland bästa jag gjort med Imprezan.
::::: ssiwebmaster | ”I would be unstoppable… if I could just get started!” | ssibluepile :::::18 augusti, 2005 kl. 06:21 #139467Janne S.A.D.
Hej alla trevliga Subaruvänner!!!!!!!Blocken har tydligen ordnat så jag kan skriva på ert forum, kul.Givetvis kommer FÖRARUTBILDNING steg II att genomföras senare under året med som det ser ut jag och Arturs Priednieks som instruktörer.Arturs är chefsinstruktör vid Drosas Brauksaunas Skola (typ S.A.D.) i Riga, Arturs har också i flera år tävlat med en Subarau WRC Impreza.Kom gärna med önskemål om vad ni vill ha för kurs.AsfaltGrusIsSnöRallykurvorBanracingJu fler som svarar och kommer med förslag ju lättare har jag att anpassa utbudet enligt era önskemål.Ni som redan anmält er till förarutbildning steg I har förtur till steg II.Detta för att vi i ettan går igenom en hel del tips som ligger till grunden för tvåan.The speed was allright but the corner was too tight.Ha de Janne S.A.D.
Vi som gick på förarutbildningen för 2-3 år sedan räknas vi som steg 1 kottar eller är vi bortglömde och inställda i hyllan med damm på? Minns inte, men var inte det med S.A.D. också? :)Sitter fortfarande med upprätat säte, backar in i parkeringarna och har inga onödiga grejjer liggandes vid bakrutan. Får hota med att köra med ”laid-back” position på sätet istället tror jag._____________________________________________________________
_________
http://www.impreza.nu/ssi2/src/img/roles/ssi_vweb.gif [font color=grey]SSI[font color=red]Vice Webmaster [font color=grey]Subaru – AWD – All Well Driven Tjena
Nej för sjutton, klart att den kursen räknas som en steg I.
Enda jag vill se är diplom eller kvitto från kursen så är ju allt grönt.Janne
18 augusti, 2005 kl. 07:23 #139465Baldo
Deltagare🙂 Ja nu e det betalt å klart nu är den långaaaa väntan bara,,:-)
18 augusti, 2005 kl. 15:14 #139436Kvarnis
DeltagareJag kanaske kan ta min kurs när jag är nere å hälsar på en vecka…;) 😀
tyvärr så är det för körigt hemma vid för att åka ner en vecka efetr ått 🙁 ska kolla datum när jag ska ner så jag vet till 100 när jag hittar tillbaka till jobbet nästa vecka.20 augusti, 2005 kl. 09:55 #139452STIred
DeltagareJepp då var det inskickat, pengarna trillar nog in på måndag. Trevlig liten födelsedagspresent från tjejen :7
21 augusti, 2005 kl. 19:25 #139450dragster
DeltagareVilket skit med det datumet för min del.;(
Ska på brölopp den dagen.
Hoppas att det finns chans att följa med på framtida förarutbildningar.:9MVH
Roger23 augusti, 2005 kl. 12:23 #139440lunkan
DeltagareÄr det nmånga platser kvar?
Lunkan som inte har några slantar förrän på torsdag!
23 augusti, 2005 kl. 12:49 #139421Blocken
DeltagareÄr det nmånga platser kvar? Lunkan som inte har några slantar förrän på torsdag!
Vi GÖR plats för dig. 😀
/AB
23 augusti, 2005 kl. 14:18 #139407LegacyLarsa
KeymasterSlantar sätts i den 25e!
/Lars
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.