SSC Allmänt snack Träffar Inför Gelleråsen 2008-08-10 med FMCS

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 20 totalt)
  • Författare
    Pedersen
    Deltagare

Varmt välkommen till Ford Motorsport Club Sweden (FMCS) banträff, söndagen den 10 augusti på Gelleråsen.

Detta arrangemang ger dig som medlem i någon av bankartellens klubbar möjlighet att få prova på bankörning på en av Sveriges absolut roligaste banor, Gelleråsen. Arrangör för denna banträff är FMCS, i samarbete med 200SX Owners Group Sweden (200SX), Honda Performance Club (HPC), Peugeot Sport Club (PSC) och Svenska Subaru Imprezaklubben (SSI).

Träffen genomförs med ett arrangörstillstånd och en försäkring från vilket innebär att FMCS som arrangör, våra funktionärer och åskådare är försäkrade.

För allas säkerhet och trevnad bör/ska du vara insatt i nedanstående information. Överträdelse kan resultera i avstängning från banan…

Kontaktpersoner under dagen:

* Per-Anders Gustafsson, ”Focus RS”: 0703 – 100 250

Inpassage till depån:

* Det kommer att finnas två köer in på depåområdet. Följ skyltning till rätt kö för respektive klubb. Varje klubb kommer att ha två funktionärer som tar hand om sina respektive medlemmar. Av dessa får du mer information, samt har möjlighet att betala eventuella avgifter.

Regler, rekommendationer och uppmaningar:

OBS! För att få behålla förmånen att köra på banan måste du respektera alla de regler FMCS fastställt.

För att få beträda banan måste du uppfylla följande krav:

* Inneha körkort utfärdat av vägverket.
      * Inneha förarförsäkring hos Svenska Motorsportalliansen. OBS! I år går det inte att teckna några

challe
      Deltagare

Är det någon som tänkt köra samma upplägg som sist dvs boka några stugor på banområdet och grilla dan innan? 🙂 :7

Jag och tobias är iaf sugna på det 😀

Och till våran grodälskare så tyckte jag mig se ett ”ta-bort-grodplask” medel i affärn tidigare idag, som kanske funkar bättre än det vi använde sist 😀 😀 😀

Poyan
        Deltagare

Inneha förarförsäkring hos Svenska Motorsportalliansen. OBS! I år går det inte att teckna några

SPiKE
          Deltagare

Det är bättre om du fixar det innan så du är säker.
            http://front.marsh.se/CybersureFrontoffice/brand/sma-slc/

kamikaze
            Deltagare

Så där då va boende bokat me 🙂
              En fyrbäddsstuga Lör – Sön finns en plats över om någon är sugen.

Hur blir det kommer det några från de norra delarna av landet nu när banträffen är lite mer i mitten av vårt härliga land

SPiKE
              Deltagare

Så där då va boende bokat me 🙂 En fyrbäddsstuga Lör – Sön finns en plats över om någon är sugen.

Och DÄR var ölkvällen räddad :9

/H – Laddad som faen

Chewie
                Deltagare

Hörde jag en skål? Längtar redan!!!!!!:P 😛 😛

Just try
                  Deltagare

Hörde jag en skål? Längtar redan!!!!!!:P 😛 😛

Det hörde du jag hänger på upp, får vara vapen dragare denna helg troligtvis. Får väl göra det jag gör bäst! Dricka öl för köra det kan jag fan inte 😉

Någon mer som bokat stuga? känns inte som jag vill bo själv. Kan inte Ni som vet länka till sidan där man bokar boende eller skriva ut nummret.

SkåÅÅÅÅLLLLL :+

kamikaze
                    Deltagare

http://www.karlskogamotorstadion.com/boende/indexboende.htm

Där har du den klart att du ska boka, det finns alltid någon som behöver en sängplats

Nikke McRae
                      Deltagare

Om jag förstått det rätt så kostar inte själva bankörningen någonting denna gång?

Snart dags! 🙂

Pedersen
                        Deltagare

Tyvärr. Det är samma som vanligt, dvs 300 pistoler.

Nikke McRae
                          Deltagare

Tyvärr. Det är samma som vanligt, dvs 300 pistoler.

Ok, såg inte att det stod i inbjudan.

Manu_Sti
                            Deltagare

Hej,
                              Tänkte titta om det finns plats i nån stuga eller om man ska boka en ny…
                              Jag tänkte prova min ny låda den 10e se om allt är bra, iaf låter den riktig bra…

Andersson
                              Deltagare

Bilen står redan lastad o klar i garaget efter Mantorp som regnade bort, men 16de plats i RS-bana när det regnar får man väl va nöjd med på bara 2 repor.
                                Handbromsvändning spar tid 😉

MVH C Andersson / Mr Konjak
                                ”Det var bättre förr…
                                när kvinnor var kvinnor
                                män var män och fikus
                                var en krukväxt”

LegacyLarsa
                                Keymaster

Är lite sugen på att komma, dock åker jag nog ner på morgonen.

/Larsa

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 20 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.