SSC Allmänt snack Träffar Inför: Impreza Beach 2004 (SSI-träff i Skåne)

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 97 totalt)
  • Författare
    OzO
    Deltagare

17/7?? Samma dag som ”JapMeet med 200SX OGS” eller…? 🙂

_______________________________________________________________________________
      ::::: ssiwebmaster | ”I would be unstoppable… if I could just get started!” | ssibluepile :::::

Niklas
      Deltagare

Korrekt, det är den enda helgen som det funkar för mig då det måste vara en helgdag och vad jag vet så är det inte många från söder som åker till Japmeet ändå. Har inte varit det föregående år varjefall. Dawn är väl den enda, får se om han hoppar Japmeet och vill vara med oss och cruise’a istället. 🙂

Förväntar mig inte folk från Stockholm, Västerås, Göteborg, Dalarna eller Norrland att komma till min lilla träff i Skåne. Detta är något för skåningarna som aldrig får vara med om något roligt annars. 😉

Take it or leave it. :*

EDIT: Så, nu blev det lite gladare… 😀

OzO
        Deltagare

Ville bara påpeka dubbelkrocken i fall nån annan inte hade gjort det. Men planera på ba’! :*

_______________________________________________________________________________
          ::::: ssiwebmaster | ”I would be unstoppable… if I could just get started!” | ssibluepile :::::

Niklas
          Deltagare

Försökte ju lobba för att köra denna träffen på en vardag men då de som bor i Skåne inte garanterat kan komma vara med då så får det bli på en helgdag. Det är trots allt de som är de viktiga denna gången, ser inte mig själv som viktig ens…eller jo, lite kanske. 😉

Assazel
            Deltagare

jag kan både helg som vardag!

Allan
              Deltagare

Är i tokholm hela v 29

Niklas
                Deltagare

Allan: Ajdå, tyvärr finns det inga alternativ. 🙁

down_the_drain
                  Deltagare

Alien, när pinnar du ner till St:olof? Jag hjälper gärna till m planeringen av diverse rutter samt grillning.

/Peter

Niklas
                    Deltagare

Vi åker ner den 12/7 skulle jag tro, får se när jag lämnar bilen på service men det borde bli den veckan så att bilen är klar till träffen den 17e. Vi kommer vara ner till den 25/7.

Niklas
                      Deltagare

Bilen kommer att vara servad den 17/7 vilket känns skönt. Kommer att kolla rutten ikväll efter att jag diskat. Hur många är det som är intresserade av att vara med?

Hade varit skoj om vi blivit varjefall fem bilar.

down_the_drain
                        Deltagare

här har du första dåren 🙂

/Peter

tobbe.a
                          Deltagare

Är det bara att hänga på om man är intresserad eller?
                            Har inte varit me på någon träff än!!!

Niklas
                            Deltagare

>Är det bara att hänga på om man är intresserad eller?
                              >Har inte varit me på någon träff än!!!

Träffen är till för alla med Imprezor. Har du en sån så är du välkommen.

wallis
                              Deltagare

Jag kommer vara på Österlen över hela midsommar, så ska ni reka ngn rutt så skicka ett pm. Håller till i Vitemölla.

Niklas
                                Deltagare

Vad säger ni om denna rutten? Den är ungefär 14mil lång. Drog ner en hel del på sträckan då det kändes som det blev för långt att runda hela Skåne.

Har lagt till några alternativ, vad tycker ni om dem? Någon sträcka ni vill köra av dem? Då byter vi ut orginalrutten (den grå) mot den alternativa sträckningen.

Tips på andra vägar?

http://www.shellkonto.nu/alien/temp/impreza_beach_2004_routemap.jpg

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 97 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.