SSC Allmänt snack Träffar Inför: Impreza Beach 2004 (SSI-träff i Skåne)

Visar 15 inlägg - 31 till 45 (av 97 totalt)
  • Författare
    down_the_drain
    Deltagare

ser helt ok ut me org rutten plus den gröna över kivik. Får leta upp något bra fika ställe på vägen ner tycker jag. typ glass i hamnen i simrishamn el nått liknande.

/Peter

Niklas
      Deltagare

Jo, en glass i Simrishamn får vi allt klämma in, tanken är att vi åker längs med hamnen för att verkligen visa upp karavanen. Eventuellt att vi gör en liten snurr i stan så att vi kommer längs med storgatan ner från mackarna längst upp i stan och sen hela vägen ner till vattnet. 🙂

Niklas
        Deltagare

Fick precis reda på att det är ett motorevenemang i Skanör/Falsterbo samma helg som vi skall åka runt i Skåne (16-18 juli).

Hemsida: http://www.fcss.nu/

Är det något som ni vill att vi besöker? Vi skulle ju i så fall kunna planera om rutten och eventuellt flytta träffpunkten till något närmare Malmö – om det finns ett intresse.

Verkar dock vara en hel del gammelbilar som skall visas. Alltså mycket krom och rejäla mustascher.

Assazel
          Deltagare

>Fick precis reda på att det är ett motorevenemang i
            >Skanör/Falsterbo samma helg som vi skall åka runt i Skåne
            >(16-18 juli).
            >
            >Hemsida: http://www.fcss.nu/
            >
            >Är det något som ni vill att vi besöker? Vi skulle ju i så
            >fall kunna planera om rutten och eventuellt flytta
            >träffpunkten till något närmare Malmö – om det finns ett
            >intresse.
            >
            >Verkar dock vara en hel del gammelbilar som skall visas.
            >Alltså mycket krom och rejäla mustascher.

Det tycker jag lät som en strålande idé!!

down_the_drain
            Deltagare

Håller med. Vi hade varit ett kul inslag bland alla jänkare 🙂
              Men om vi placerar träffen i Lund som vi gjorde allra första gången.

/peter

Niklas
              Deltagare

Biljetterna kostar 150kr för vuxen, känner mig lite tveksam till det.

down_the_drain
                Deltagare

njae, inträdet hade jag inte räknat m. Bara en sväng för bi det hållet. Måste juh va mycket folk i rörelse vid den tidpunkten. Kul o flasha bilen.

Assazel
                  Deltagare

150:- det är ju bara grus ändå! kom igen nu. Men annars är jag för en runda runt malmö-lund- helsingborg!

Kanske tom kan köra inom min bonnahåla och få folket att tappa ögonen. Varje gång jag kommer hem med subban (blir itne så ofta att jag kör med den till jobb) glor folket som om de sett ett spöke. Schysst känsla att puttra förbi med fem likadana, den ena värre än den andra. Ta en mjukglass på lokalpressbyrån eller ngt och sen fortsätta mot skanör…

fast det är mer en kul grej, inget vi alls behöver göra.

Niklas
                    Deltagare

Förvisso, då får vi skippa rutten som jag gjort och överlåter den till er när ni har en regionsträff. Om vi träffas i Lund så skulle vi kunna köra kustvägen från Skanör-Falserbo till Simrishamn sen där vi mellanlandar för glass och sedan vidare till slutdestinationen. Men då får någon med koll på Lund och evenemangsområdet ta tag i rutterna för jag vet inte hur/var man kör i västra Skåne.

down_the_drain
                      Deltagare

kan nog bli problem, tror inte det e nån som känner till den sidan av skåne. jag tycker vi håller oss till den östra sidan där man känner till småvägarna lite bättre. Vi håller oss till den planerade rutten plus den över kivik tycker jag. Det var juh en träff nere på österlen som gällde om jag inte mins helt fel 🙂

/Peter

>Förvisso, då får vi skippa rutten som jag gjort och överlåter
                        >den till er när ni har en regionsträff. Om vi träffas i Lund
                        >så skulle vi kunna köra kustvägen från Skanör-Falserbo till
                        >Simrishamn sen där vi mellanlandar för glass och sedan vidare
                        >till slutdestinationen. Men då får någon med koll på Lund och
                        >evenemangsområdet ta tag i rutterna för jag vet inte hur/var
                        >man kör i västra Skåne.

Niklas
                        Deltagare

Jo, tror vi kör på ursprungsplanen även om det hade varit skoj att glida omkring i området och visa upp bilarna.

Dessutom är ju bilevenemanget fredag till söndag så de som vill dit hinner gå två dagar även om de är med på vår egen lilla träff.

Vi kör på Kristianstad lördagen den 17/7 klockan 12:00.

Assazel
                          Deltagare

ok! se för fasiken till att ni har mig i backspeglarna då.. jag har nada lokalsinne och jag inte satt min fot på den sidan av skåne!
                            🙂

down_the_drain
                            Deltagare

he he he du hinner nog med. Om du blir av med oss så stanna bara o lyssna efter min lilla bil. Du borde nästan höra den hemmifrån 🙂

/Peter

>ok! se för fasiken till att ni har mig i backspeglarna då..
                              >jag har nada lokalsinne och jag inte satt min fot på den sidan
                              >av skåne!
                              >:-)

tobbe.a
                              Deltagare

är det fler som kör i från malmö hållet hade det varit kul att köra med någon upp till kristianstad!!!

WRX från Vellinge

Niklas
                                Deltagare

Vi kommer att ta det lugnt, det är crusing, ingen vansinneskörning som planeras. Även om de som vill kan sträcka ut ibland på rakorna och sedan köra sakta för att låta oss andra komma ikapp.

Visar 15 inlägg - 31 till 45 (av 97 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.