När du svarar gör du en reply på ett tidigare inlägg. Rubriken i ditt nya inlägg blir en kopia av det tidigare inläggets rubrik men det är möjligt att ändra (se rubrik i detta inlägg).
Forumet som vi använder nu är inte det bästa då det gäller moderering av trådar och inlägg. Det går tex inte att ta bort ett inlägg, bara att rensa dess innehåll. Om man som moderator editerar ett inlägg så skall det inte räknas som att tråden har blivit uppdaterad med ett nytt inlägg vilket är fallet med detta forumet. Därför Blocken reagerade och undrade vad jag ändrat då det såg ut som tråden fått ett nytt inlägg skrivet.
Tills vi kan kontrollera allt på ett smidigt sätt får vi tillsammans hjälpas åt att försöka hålla hög standard på trådarnas rubriker så att det ser seriöst och bra ut. Det är trots allt en klubb för hela Sverige med många användare, då är det bättre om vi försöker se snygga ut än att var och en kör sin egen stil. Gnälligt kanske men jag försöker bara få allt att se så proffsigt ut så möjligt. Det är inte för inte som jag är smått hatad på Zatzy då jag titt som tätt ändrar, korrigerar och tar bort grejor från trådar och inlägg där.
// Niklas – Hatad av vissa, älskad av andra.