SSC Allmänt snack Träffar Inför: JAPMEET (12e juli)

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 63 totalt)
  • Författare
    Micke81
    Deltagare

Nej inte den 12:e, min morsa gifter sig då, då kan inte jag komma. FAAAAAAAAAAAN också

/micke

griml0ck
      Deltagare

vi kommer ett gäng från Gävle (som vanligt :D) Tror jag ska ta det lugnt på rakorna så man sparar bromsar. Tror aldrig jag har gjort en hård inbromsning från 200+. Man får väl safta på i kurvorna istället 😉

// grim – som hoppas på regn och breställ 😛

Kvarnis
        Deltagare

>Vad jag vet har det bubblats om grillning med övriga japaner
          >på kvällen efter träffen?
          >
          >Vi verkar sprida ut oss (som vanligt) – 200sx har hyrt in sig
          >på Bodaborg i Karlskoga, SSI brukar slå till vid Lunedets
          >camping (nära banan, och mitt ute i skogen) – och det ryktas
          >om HPC i Örebro? 🙁
          >
          >Jag kollar upp saken närmare.
          >
          >/J

Gör det 🙂

Jag åker ner under fredagen i lugn å ro har jag tänkt…
          Kanske jag å sambon kommer å våld gästar dig en sväng SAM, måste ju få se hus å garaget du inhandlat 😀

Niklas
          Deltagare

>Kanske jag å sambon kommer å våld…

Oh, de tre galningarna, Herr Kvarnis, Miss Sambon och den ökända Sir Våld! 😀 😀 😀 :+

OzO
            Deltagare

Hehe! Blir många besökare i Suuura på fredagen då… Jag tältar! 😀

Dawn
              Deltagare

Jag kör nog upp från Halmstad den 12, vet inte om jag blir lite ensam kanske… men jag vill ju köra bana så bilen ska ju upp.

Niklas
                Deltagare

Dawn: Kommer du till Göteborg och åker med oss andra? Karavaning the night away!

SecretAgentMan
                  Deltagare

>Hehe! Blir många besökare i Suuura på fredagen då… Jag
                    >tältar! 😀
                    >

😮

/J

Kvarnis
                    Deltagare

>Oh, de tre galningarna, Herr Kvarnis, Miss Sambon och den
                      >ökända Sir Våld! 😀 😀 😀 :+

Det man inte löser med våld ..löser man med mer våld …..
                      det som inte löses med mer våld går sönder…och bör bytas ut …;):D

Kvarnis
                      Deltagare

>Hehe! Blir många besökare i Suuura på fredagen då… Jag
                        >tältar! 😀

Trevligt, jätte camping hos J mao ;):D

Försöker ta med fint väder å glatt humör då…det sista är det enda jag kan garantera.. dock ;):D

SecretAgentMan
                        Deltagare

Klart ni är välkomna, dock är det ONT om sovplatser, och OzO har första tjing på gästrummet med den enda (bedrövliga) extrasängen (det är hans rum kan man säga 😉 ) – så ni får själva lösa det.

Finns lite gräs att slå upp tält på runt huset, platser säljes a’ 250:-/m2. 😀 😀 😀

Det finns en gigantisk hall också om ni vill slagga under tak….och ett par halvgalna katter, och en morgonpigg nymfparakit med vass stämma. 😉

/J

Kvarnis
                          Deltagare

>Klart ni är välkomna, dock är det ONT om sovplatser, och OzO
                            >har första tjing på gästrummet med den enda (bedrövliga)
                            >extrasängen (det är hans rum kan man säga 😉 ) – så ni får
                            >själva lösa det.
                            >
                            >Finns lite gräs att slå upp tält på runt huset, platser säljes
                            >a’ 250:-/m2. 😀 😀 😀
                            >
                            >Det finns en gigantisk hall också om ni vill slagga under
                            >tak….och ett par halvgalna katter, och en morgonpigg
                            >nymfparakit med vass stämma. 😉
                            >
                            >/J

Inga problem det löser sig nog…finns luftmadrasser har jag hört ;):D

Tja… har en katt som heter Tyson..han är döpt efter sitt betende.. :o,Så borde gå bra 😀
                            Sedan så finns det ju både bössa å hörsel proppar…för fågel problem dvs ;):D

Vore trevligt, om du inte har nåt i mot det så dyker jag å sambon upp då under Fredagen :)…kan ta med hörsel proppar om det är nån som behöver 😉

thomas200sx
                            Deltagare

Skall bli gott att se er alla igen! För extra snabb transport upp ur sandfållorna kommer vi ha 2 rejäla dragbilar stående till ert förfogande! 😉 Helst ser vi förstås att tiden går åt till att köra PÅ banan. 😀

thomas200sx
                              Deltagare

En till då tydligen min personliga info dunstat i uppgraderingen…

/Thomas

Niklas
                                Deltagare

thomas: På mantorp var det ingen Impreza som var av, hur var det för Nissorna? 😀

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 63 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.