SSC Allmänt snack Träffar Inför: Konbana ”Göteborg” 6/11-05

• Detta ämne har 48 svar, 2,696 deltagare, och uppdaterades senast för 20 år sedan av oskar.
Visar 4 inlägg - 46 till 49 (av 49 totalt)
  • Författare
    Mats
    Deltagare

Vi lägger ner detta nu!
      Varken jag, Jonas eller Ulrik har lust att lägga tid och pengar (nästan lika mycket som för en dag på t.ex mantorp) när uppslutningen är såhär dålig. Det känns lite surt att ha lagt ner en massa tid på detta och så är det inte fler som vill köra. GBG regionen är ju en av de större regionerna, men vi har absolut sämst uppslutning då det gäller sånahär saker.
      Ett jättestort tack till de som tänkte komma imorgon. Tack för visat intresse. Men jag hoppas ni är av samma åsikt att det inte blir så skoj med 5-6 bilar.

Nu får vi i denhär regionen ta oss själva i kragen och bli lite mer aktiva. Förslag på vad vi kan göra mottages gärna. Kom igen nu och brainstorma lite. Alla idéer duger.

Med vänliga hälsningar, den nya Regionsansvarige

Mats GBG
      Regionsansvarig GBG
      Svart e snyggast

Ps. Vi har 64st koner som kan användas till varierande aktiviter. DS

X3000
      Deltagare

F-n va tråkigt.. Va ju sååå sugen.. Men d va väl lika bra med tanke på att nästan ingen skulle komma..

Stort tack Till Ulrik, Jonas å Mats för d ni har gjort.. Jag antar att vi försöker igen till Våren.. Hoppas inte folk i Regionen är lika tråkiga då.. x(

Blocken
        Deltagare

Aj rackarns, det var trist 🙁

Men ni gör rätt beslut som ställer in, när intresset är så svalt.
          Vi får alla hjälpas åt att komma med idéer som hjälper till att få igång regionen igen – nu har ni ju förutsättningarna med koner o grejer 🙂

Bra jobbat ni som gjort förberedelserna i alla fall! 🙂

Good luck!

/Blocken

Min STi

oskar
          Deltagare

Jag tycker att ni som har försökt att arrengera detta ska ha stor cred för allt jobb…Men jag tror att det är lite för sent på året för sånna här saker, det är nog många däribland jag som har ställt in sina bilar för vintern. (och jag vet att det är ju då imprezan är som roligast men men 🙂 )

Men jag tror att om vi satsar på nästa vår och sommar så kommer intresset för sånna här saker vara mycket större.

Mvh Oskar / som gärna hade kommit idag om inte subban va avställd 🙁

Visar 4 inlägg - 46 till 49 (av 49 totalt)
          • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.