› SSC › Allmänt snack › Träffar › Inför: Konbana Hudiksvall 13/7
- Detta ämne har 18 svar, 1,292 deltagare, och uppdaterades senast för 17 år, 5 månader sedan av
elver.
-
FörfattareInlägg
-
14 juni, 2008 kl. 08:14 #14623
elver
DeltagareKonbanekörning kommer att arrangeras söndag 13:e Juli.
Plats: Flygfältet Hudiksvall. Ligger alldeles intill E4. (30 mil N om Sthlm)
Utrustning: hjälm och heltäckande klädsel.
Kostnad per bil beror på hur många vi blir, banhyran är 1500:- så ju fler som delar desto billigare.Hittills 5 intresseanmälda, vilket som exempel skulle bli 300:-/bil.
Närmare info om tider etc. kommer.
Skriv i denna tråd om ni vill anmäla er, ex:
”Jag anmäler mig: #791 elver”16 juni, 2008 kl. 06:08 #150596elver
DeltagareJag och Surbarbro var och synade flygfältet i helgen, trevligt att ses! Tackar för SSI-visitkorten. Nu ska det lappas Subbor så kanske vi hinner bli fler till körningen 😉
Jag ska ordna måtten på fältet så det går att göra en banskiss, hoppas få hjälp av ngn. ”räv” som lagt banor tidigare.16 juni, 2008 kl. 06:37 #150594Janne248
DeltagareLappas och lappas? Du har ju 18 st aktiva medlemar i södra norrland. Borde inte de vara intresserade att det händer något där för första gången på flera år?
18 st finsn på dessa platser, även om Skellefteå folket borde höra till Norra Norrland.
SKELLEFTEÅ
Bispgården
Sundsvall
Årsunda
Väja
Harmånger
Hassela
Fagervik
torsåker
Sandviken
Skellefteå
Örnsköldsvik
Åre
Sveg
Ockelbo
Hammarstrand
Gävle
GävleLite sugen själv att komma är jag, men med oljudet jag har i bilen så .. vet e f*n… inte så kul att köra när man är orolig om vad som låter…. återkommer.
16 juni, 2008 kl. 21:42 #150597elver
DeltagareLappas och lappas? Du har ju 18 st aktiva medlemar i södra norrland. Borde inte de vara intresserade att det händer något där för första gången på flera år?18 st finsn på dessa platser, även om Skellefteå folket borde höra till Norra Norrland.SKELLEFTEÅ Bispgården Sundsvall Årsunda Väja Harmånger Hassela Fagervik torsåker Sandviken Skellefteå Örnsköldsvik Åre Sveg Ockelbo Hammarstrand Gävle Gävle Lite sugen själv att komma är jag, men med oljudet jag har i bilen så .. vet e f*n… inte så kul att köra när man är orolig om vad som låter…. återkommer.
Jag vet inte om jag förstod ditt inlägg rätt men jag försöker förtydliga mig:
Detta är alltså ett arrangemang för SSI-medlemmar. Träffen sker i Södra Norrland, således gäller inbjudan de 18 tillhör denna region. Alla medlemmar är naturligtvis välkomna oavsett om de bor på ovan uppräknade orter eller någon annan.Det finns flera Imprezaförare i mitt närområde som ej är SSI:are, därför tyckte jag att det vore ett utmärkt tillfälle att ”lappa till” dem när det nu finns en SSI-aktivitet i området också. För visst finns det plats för fler än 18, och därmed kanske mer aktiviteter.
/Lars
4 juli, 2008 kl. 21:28 #150603Surbarbro
DeltagareHallå!
Sumpat numret!
Vad händer.
Ring 070 571 18 85
Klantigt!
/ Catrine
5 juli, 2008 kl. 16:34 #150595Janne248
DeltagareJag vet inte om jag förstod ditt inlägg rätt men jag försöker förtydliga mig:
Nu blir det lite OT men…
Vad jag menade är att det finns ju 18 st i Södra Norralnd som är betalande medlemar vilket borde betyda att de är intresserad av Imprezor i allmänhet och kanske av aktiv körning i synnerhet?
Varvid det borde finnas många i ditt närområde som är sugen att komma. Men SJÄLKLART är jag, styrelsen och hela SSI intresserad att få fler Impreza ägare till klubben. Så lappa på du! 🙂 Bra iniativ.6 juli, 2008 kl. 01:42 #150606.zip
DeltagarePuss och kram.
Ju fler prezor desto roligare blir det.//.zip – som har fått för mkt öl i kroppen.
7 juli, 2008 kl. 13:53 #150598elver
DeltagareHar varit borta ett tag.
Som det ser ut nu så händer det inte mycket. Eftersom jag själv är enda anmälda SSI-are blir det ju inte mycket till klubbträff…
Nog måste det finnas fler än jag i Sörnorrland som är sugna på att köra?
Jag beslutar i morgon om det blir av, ska ringa runt lite. Passa på och anmäl er nu, ni som finns i närheten!/Lars
8 juli, 2008 kl. 09:34 #150607.zip
DeltagareSom det ser ut nu så händer det inte mycket. Eftersom jag själv är enda anmälda SSI-are blir det ju inte mycket till klubbträff.
Anmäla sig vart? Jag har redan skrivit i andra tråden att jag kommer, men finns det även en anmälningstråd?
//.zip
8 juli, 2008 kl. 16:11 #150609Falkestal
DeltagareJAG KOMMER Fast jag vet inte om jag ska köra någe för min koppling
börjar bli lite slö å vill inte va med å leka längre skulle jag tro.Men jag kan självklart betala den slant det kommer att kosta ! sen så hjälper jag gärna till om det e någe som behövs göras !
Ses på söndag om det blir av !
9 juli, 2008 kl. 05:46 #150599elver
DeltagareJomen ni är såå välkomna!
Körningen blir av.
Start kl.12 på söndag, passar det? Om någon vill hjälpa till med banuppsättning etc. så går det förstås bra att komma tidigare.
Jag PM:ar er mitt tel.nr, när vi är så få går det snabbare att ta ev. frågor och detaljer på telefon.Anmäla sig vart? Jag har redan skrivit i andra tråden att jag kommer, men finns det även en anmälningstråd?//.zip
Eftersom det här är anmälningstråd (se första posten) betraktar jag dig som anmäld då!
—————-
Anmälda:
-elver
-.zip
-Falkestal9 juli, 2008 kl. 16:59 #150604Surbarbro
DeltagareJag kommer också, ev. med son.
😛 😮
Är jättesugen.Ses/ Catrine 😉
9 juli, 2008 kl. 23:18 #150600elver
DeltagareJag kommer också, ev. med son.:P 😮 Är jättesugen.Ses/ Catrine 😉
Surbarbro – strålande.
Bara för att jag skrev en tid i min förra post blir den ändrad.
Vi har tillträde till banan från 9:00 och kör så fort allt är i ordning.
Enl. FlygBasen kan ev. ett plan vilja landa sent på e.m… Kan vara bra att köra tidigt och slippa bli avbruten. Eller få en Cessna i takluckan.
Ni som har långt att åka – kliv upp tidigt 😉
Hör av er om ni vill ha övernattning, går att ordna.Vi kör in bakvägen till flygfältet, en liten grusväg vid E4-av/påfarten som kan vara svår att hitta om man inte känner till den. Se bild:
http://www.impreza.nu/ssi2/expo/view_photo.php?set_albumName=ssi791&id=infartJag har skrapat ihop 20 koner f.n.
Tidtagningen blir högst manuell.—————-
Anmälda:
-elver
-.zip
-Falkestal
-Surbarbro +110 juli, 2008 kl. 14:13 #150610Falkestal
DeltagareBlir ju kanoners det här ju !
Jag kan ju försöka fixa en skyllt att sätta upp vid grusvägen som
det står SSI på.Kan också fixa sovplats + grillning å jag kan även bjuda
på en eller 2 öl på lördag kvällen om någon vill komma ner
dagen innan.Bor en halvtimme från hudikflygfält ungefär (Subaru halvtimme 😛 )
11 juli, 2008 kl. 07:16 #150601elver
DeltagareOm nån känner för att skissa på en bana finns det 30x1320m att kladda på. Depån blir på själva banan.
-
FörfattareInlägg
- Ämnet ”Inför: Konbana Hudiksvall 13/7” är stängt för nya svar.