SSC Allmänt snack Träffar Inför : Mantorp 1/5

Visar 15 inlägg - 46 till 60 (av 128 totalt)
  • Författare
    Yonaz
    Deltagare

SecretAgentMan: Har skickat PM till dig?
      Mantorp 1/5:
      Behöver få en bekräftelse på om det är OK att marknadsföra de bilvårdsprodukter vi pratat om tidigare.
      Enligt tidigare så kommer det erbjudas bra priser till ALLA närvarande alltså inte bara SSI.

/J

SecretAgentMan
      Deltagare

..och jag svarar när jag haft tid att jaga ansvarig hos HPC – detta har inte hänt..

🙂

/J

simo
        Deltagare

Då det verkar som det är fullbokat på hotellet så blir det att åka upp på lördag.

Är det några fler än jag o CConvoy ifrån Götet som kommer åka på morgonen?
          Älgen? osv..

/Simo

Reaperman
          Deltagare

Jag kommer åka tidigt från Växjö på lördagen.
            Är det någon mera från Växjö trakten så kan vi ju samköra om det finns några morgonpigga 🙂

Grusdraparn
            Deltagare

Ja dethär får vi ju ordna. Krisar det så borde de väl kunna knuffa i nån extrasäng, eller?

Wesly
              Deltagare

Göteborgarna får gärna ta med mig i ledet när ni kommer förbi Borås… vilken tid är ni där tror ni ?

Perra
                Deltagare

Om det krisar sig så kan jag fixa sovplatser åt Grusdräparn o Block så kan Convoy o Simo ta deras platser på hotellet??? Hör av er om det är intressant!

Mvh Perra

Jonas
                  Deltagare

Jag ska också försöka åka till Mantorp, då jag läste här att det fanns möjlighet att lösa medlemsavgiften på plats så är det ju kanon. Dock vet jag ej om jag kommer att köra då jag aldrig testat att köra bana med bil förut, men det vore ju kul. Får man köra även om man inte är så snabb.:)

/Jonas

Reaperman
                    Deltagare

Perra kommer du vara på plats med din GTR?
                      Eller åker du subba?

SecretAgentMan
                      Deltagare

Självklart får du köra!

Det är precis därför vi fipplar med olika pass – så var och en själv kan välja nivå på det hela. 🙂

Yonaz – Det är grönt för bussen med bilvårdsprodukter, tydligen skall det finnas ett utrymme för putsnissar, Kraft & jag tyckte det passade rätt bra att ställa den där. 😉 Vi ordnar det där nere. 🙂

/J

SecretAgentMan
                        Deltagare

>Perra kommer du vara på plats med din GTR?
                          >Eller åker du subba?

Det där är vad vi kan kalla en retorisk fråga. 😀 😀 😀

Vad tror du? 😉

/J

Yonaz
                          Deltagare

Nej hotellet är inte fullt men jag kan tyvärr inte fixa mer rum till special-pris (fyllt min kvot).
                            Det är fritt att boka sig själv ett rum på hotellet.
                            Priset är 920:- för ett dubbelrum inkl frukost (helgpris)
                            Boka på telefon: 013-4955400
                            /J

INFO:
                            För er som kommer till Linköping/Mantorp 30/4.

19.00 går en stor MC-kortege genom Linköping (påställnings-rally) brukar vara mycket underhållande 🙂 .
                            Strular bilen under helgen står mitt mekgarage till förfogande om det skulle behövas.
                            Önskas några aktiviteter på kvällen? Skall de ordnas med grill eller andra festligheter?

// J

dlehtihet
                            Deltagare

halloj mister O,

jajamen, ska bli spännande. Måste försöka ragga tag på lämplig hjälm dock.

Är inte mycket till tävlingsmänniska faktiskt, ska mest bli kul att kolla de ”stora grabbarna” och träffa lite nya ansikten och så 🙂

Sen ska både jag och Jonas ut och cruisa runt på banan i lagom maklig takt 😉

Roll over (* garv *)

M v h

Ban-guden 😉

>Fan va kul Danne!!
                              >
                              >Som sagt handlar det inte om snabbhet, utan om att ha
                              >roligt
                              >och förhoppningsvis lära sig något oxå. Lämna prestigen hemma
                              >bara.
                              >
                              >/K
                              >
                              >>Har varit med i SSI sedan 2000 och har aldrig heller kört
                              >>bana (* skäms *) men tänkte göra ett litet försök nu under
                              >>”prova på” delen så vi kommer nog blada runt samtidigt.
                              >Man
                              >>måste ju börja nånstans, inte sant 🙂
                              >>
                              >>M v h
                              >>
                              >>Danne
                              >>
                              >>>Jag ska också försöka åka till Mantorp, då jag läste här
                              >>att
                              >>>det fanns möjlighet att lösa medlemsavgiften på plats så
                              >>är
                              >>>det ju kanon. Dock vet jag ej om jag kommer att köra då
                              >>jag
                              >>>aldrig testat att köra bana med bil förut, men det vore
                              >ju
                              >>>kul. Får man köra även om man inte är så snabb.:)
                              >>>
                              >>>
                              >>>/Jonas
                              >>
                              >

simo
                              Deltagare

>Om det krisar sig så kan jag fixa sovplatser åt Grusdräparn o
                                >Block så kan Convoy o Simo ta deras platser på hotellet??? Hör
                                >av er om det är intressant!
                                >
                                >Mvh Perra
                                >

Tackar för erbjudandet Perra, men vi hoppar över boendet denna gången.

/Ulrik

Blocken
                                Deltagare

>Önskas några aktiviteter på kvällen? Skall de ordnas med
                                  >grill eller andra festligheter?

Grillning, bastning, bubbelpoolsbadning och måttlig öldriCCning har väl varit på tapeten 😀

http://images.bravenet.com/common/images/smilies/cowboy.gif

Visar 15 inlägg - 46 till 60 (av 128 totalt)
                                • Ämnet ”Inför : Mantorp 1/5” är stängt för nya svar.