Visar 15 inlägg - 91 till 105 (av 128 totalt)
  • Författare
    Wiklundh
    Deltagare

Verkar bli regn till helgen.
      Både roligt och tråkigt.
      Ny upplevelse att köra på blöt bana i sånna fall.
      Men hoppas på lite sol till Lördag.
      Inte långt kvar nu.
      Nedräkningen har börjat…..

griml0ck
      Deltagare

Om vi kör imorn eller på torsdag är det nog torrt.. snabb ombokning? 😛 Får väl bli o köra på proxies däcken då ;( Får hoppas det torkar upp så man får användning av slicksen :9

Yonaz
        Deltagare

>Skall det grillas på lördagen så finns ju alltid möjligheten
          >att åka till vandrarhemmet mitt i Mjölby och umgås lite Honda.
          >:)
          >
          >/J

Jag låter grillen stå kvar hemma, vädret ser inte ut att vara toppen på fredag?
          Vi kan alltid åka över till HPC eller sitta i hotellbaren 😉

Ang bilvård:
          Stefan Svensson (MAC-serien) & Mikael Franzén (WILCO-kemi) kommer finnas på plats och demonstrera bilvårdsprodukter. Utförsäljning på Autoglym produkter = kanonpriser..
          Ses på Lördag!

maxan
          Deltagare

Jag har tagit över “vel-pelle” hatten (SAM brukar vara bra på att ha den annars 😉 ).. Det finns inga bra/billiga alternativ till boende tillgängliga mellan fredag och lördag? Tänkte vara ute lite i sista minuten…

har inte riktigt bestämt mig om jag skall ner.. Och åker jag på lördag lär jag packa kameran och tillbehör och lifta med någon ner 🙂
            Subaru – AWD – All Well Driven

David
            Deltagare

Har lite frågor såhär några dar innan.
              Tänkte höra om en kompis vill köra min bil måste han oxå betala “kör” avgiften lr kan han köra på min? lr får han bara testa under lugna halvtimmen?
              Finns det nån sorts försäkring som man kan täckna på platts?
              Vad ja hört så gäller inte vanliga bilförsäkringen?!?
              Vad menas med “heltäckande bommulskläder”? Kan man tex ha jeans o en långärmnad tröja?

jraberg
              Deltagare

Finns det nån sorts försäkring som man kan täckna på platts? Nej, kolla med ditt bolag innan.
                Vad ja hört så gäller inte vanliga bilförsäkringen?!? se ovan
                Vad menas med “heltäckande bommulskläder”? Kan man tex ha jeans o en långärmnad tröja? overall a’la racing är ju det bästa men tröja och jeans borde räcka, ett xtra tips är handskar.. (inte vintervantar)

-JR somserframemotnästabanträff:9

griml0ck
                Deltagare

Från tv4.se:
                  Lördag
                  15 grader, Övervägande klart och uppehåll. !!!!

Vi kanske har tur ändå! Skulle gissa det är en 50/50 chans det blir regn eller klart. På aftonbladet står det “troligen regn” men man hoppas ju att tv4 har rätt 😉

Wiklundh
                  Deltagare

jag röstar för tv4:a. :9

Perra
                    Deltagare

Block har ju beställt bra väder så det borde inte vara nåt problem! ;):D :+ Ramla på ba´!

/P

Blocken
                      Deltagare

>>Block har ju beställt bra väder så det borde inte vara nåt
                        >>problem! ;):D :+ Ramla på ba´!
                        >>
                        >>/P
                        >
                        >BloCC hade ju beställt hjul med – i god tid – int’ hjälpte
                        >det int’. 😀 😉
                        >
                        >/J

Enligt senaste ryktena ska det bli plusgrader åtminstone 😉 Haha

DjörCC>> Kan inte du fixa bra-&-ha-länken från Hondaklubben på saker man ska tänka på/ha med sig. Bra för de som aldrig varit med förut.

/AB – somtrorJerrykommersägafåååluluuugnalädetkanduvälgörasjälvfläppo! :+

http://images.bravenet.com/common/images/smilies/cowboy.gif

OzO
                        Deltagare

Finns det mer info nånstans än denna? http://www.impreza.nu/ssi2/calender/index.php?month=5&year=2004&c=264

🙂

_______________________________________________________________________________
                          ::::: ssiwebmaster | “I would be unstoppable… if I could just get started!” | ssibluepile :::::

Blocken
                          Deltagare

>Finns det mer info nånstans än denna?

Trodde du var ute och åkte raggarbil? ;):P

Gött mos!

G-Dräparn> Hämtar er 1430 imorgon så handlar vi grillCCol & prylar! 🙂

Tjing tjinggggGG!! KLAAAAAAAAAAAAAAR KLAR KLAAAAR! 😀

/AB

modulated
                            Deltagare

Herr P har komp från 15.30 och ansluter till karavanen från
                              bondhålan Kungsör.

// Patrick P – Inte klar än.

Regionsansvarig Västerås

SecretAgentMan
                              Deltagare

…och karavanen avser lämna sourhammer runt 1500 hours i morgon…

/JerCCa – skall ut och lufta lite bromsar och köra allmän koll, klockan är 21.59…

Reaperman
                                Deltagare

Inte någon som kör förbi Växjö som har lust att plocka upp mig?
                                  Hade varit kul att jallafall träffa alla och titta lite.

Sådan jävla otur att packningen ska gå sönder knappt en vecka innan mantorp x( ;(

Visar 15 inlägg - 91 till 105 (av 128 totalt)
                                • Ämnet ”Inför : Mantorp 1/5” är stängt för nya svar.