SSC Allmänt snack Träffar Inför Mantorp 2008-05-01

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 50 totalt)
  • Författare
    Janne248
    Deltagare

SMA införskaffad här med. Väntar på mail så man kan pynta…..

Blocken
      Deltagare

Vi tänkte komma förbi med världens fränaste kokarväskor, så se till att ha plånböckerna välfyllda!! 🙂

http://www.offshoreracing.se/annons1.gif

”>http://www.yahni.se]

/PEAB Racing

—————————————
        Världens coolaste väskor – ”>http://www.yahni.se]

storfiskarn
        Deltagare

Hur ska man bevisa att man betalt sma? min sista betalnings dag är 1a maj? vad ska jag ha med till träffen som bevis? vill ju köra..

Pedersen
          Deltagare

Du måste se till att SMA får din inbetalning i tid, det är ju svårt med pengar som är ”på väg”. Skickar du betalningen nu idag så bör det ju inte vara några problem dock.

Fransson
            Deltagare

Kan man lösa ssi lisens på plats?

/Nicke

minid
              Deltagare

Kan man lösa ssi lisens på plats?/Nicke

Ssi Licens? :S Menar du SMA?

Fransson
                Deltagare

nepp, sorry för otydligt. jag menar medlemsavgiften.
                  Går den att betala på plats?
                  /Nicke

Pedersen
                  Deltagare

Uppdatering på er som fortfarande funderar:

HPC är så snälla att det kommer att finnas möjlighet att teckna SMA engångslicenser på plats på Mantorp. Kostnaden för en sådan ligger på 150 SEK.

(Engångs eller helårs SMA-licens påverkar inte några andra ”krav”)

När det gäller frågan om det går att nyteckna/förlänga SSI medlemskapet på plats måste jag tyvärr skicka vidare den frågan till Ordf. dvs Spike.

Yonaz
                    Deltagare

nepp, sorry för otydligt. jag menar medlemsavgiften.Går den att betala på plats?/Nicke

Nicke: Du har 5 vardagar på dig att svänga förbi kassaservice alt. betala via internetbanken.
                      Ser gärna att du gör det om du vill vara säker på att få en plats på Mantorp.

//Jonas

SPiKE
                      Deltagare

Ja jag instämmer med Yonaz, det är bra om vi slipper greja med detta då det blir ganska körigt ändå.

/Henrik

Fransson
                        Deltagare

Okej. Löser detta 🙂
                          /Nicke

Pedersen
                          Deltagare

Om man ska lita på omröstningen på ”framsidan” blir vi minst 18 imprezor . Det torde vara fler än FMCS och 200SX tillsammans. 😀

Nikke McRae
                            Deltagare

Om man ska lita på omröstningen på ”framsidan” blir vi minst 18 imprezor . Det torde vara fler än FMCS och 200SX tillsammans. 😀

Låter bra! Hur många Hondaförare kommer? Imprezorna ska ju självklart dominera på banan. 🙂
                              3 dagar kvar… hoppas högtrycket stannar över torsdag också!

MariaimprezaGT
                              Deltagare

hmm sålde r-mackor till en honda s2000 i måndags.. en bil som verkade ha ”allt” enligt ägaren.. dvs han har uppgraderat allt.. vilket iofs kanske behövs på en sån bil 😀 hahah men den var iaf snygg:d ja, btw.. han ska dit å köra:D haha

Maria

Audi is teh ####!!

lunkan
                                Deltagare

Blir man nekad till att köra om man kör DP utan kat + blitz system? Tänkte det låter ju en del och har för mig att jag läste om nån decibell gräns nånstans. Inte så kul att åka ner o bli nekad att köra! Blir ju ca 40mils åka ändå men det kan ju vara kul att få prova på banan 😀

Såg nu att det är en gräns på 95db, hur högt är det? :+

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 50 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.