› SSC › Allmänt snack › Träffar › Inför Mantorp 2009-05-10
- Detta ämne har 24 svar, 1,474 deltagare, och uppdaterades senast för 16 år, 6 månader sedan av
STIred.
-
FörfattareInlägg
-
28 april, 2009 kl. 10:11 #152244
Pedersen
DeltagareSynd jag inte hunnit monterat allt från whiteline, bara hälften ungefär :D.
Det är väl därför det finns både mekdepå och bandepå? 😉
28 april, 2009 kl. 12:05 #152237STIred
DeltagareDet är väl därför det finns både mekdepå och bandepå? 😉
Ha ha precis kan ju bli lite kul aktivitet mellan varven montera lite delar 😀
/r
7 maj, 2009 kl. 17:58 #152238STIred
DeltagareHelvetes biljävel. Startmotorn gick åt helvete idag x(. Blir nog lätt få tag i en när man har typ en dag på sig. Så in i helvete typiskt, kunde fan pajat efter helgen.
/r-spränger biljäveln snart… dagens ilandsproblem med 😉
7 maj, 2009 kl. 19:17 #152231Grusdraparn
DeltagareHelvetes biljävel. Startmotorn gick åt helvete idag x(. Blir nog lätt få tag i en när man har typ en dag på sig. Så in i helvete typiskt, kunde fan pajat efter helgen./r-spränger biljäveln snart… dagens ilandsproblem med 😉
Du kan få låna min över helgen, om det nu är samma lika som till GT?
Upptäckte förut att mitt svänghjul hade ett par små sprickor i sig, så motorn kommer inte i förrän tidigast under nästa vecka ändå./Klas
7 maj, 2009 kl. 21:22 #152239STIred
DeltagareDu kan få låna min över helgen, om det nu är samma lika som till GT?Upptäckte förut att mitt svänghjul hade ett par små sprickor i sig, så motorn kommer inte i förrän tidigast under nästa vecka ändå./Klas
Skulle vara jättesjysst om det gick att ordna. Jag tror det är samma lika på alla old age. Plockade loss min ikväll och luktade ganska bränt. Spolen var av med. Behöver det bara för att kunna köra på söndag, sen köper jag nog en ny under nästa vecka.
Du har PM 😉
/r
7 maj, 2009 kl. 21:42 #152245Pedersen
DeltagareOBS!
Har ni inte fått era SMA medlemskort eller papper så är det inget problem. HPC kommer att ha dagsaktuella listor med sig.
Ang. träffavgiften, ta med JÄMNA pengar (300) så jag slipper leka växelkontor i entrén. TACK på förhand.
Snart dags, vi ses på SÖNDAG!
9 maj, 2009 kl. 13:17 #152249Boki
DeltagareOBS!Har ni inte fått era SMA medlemskort eller papper så är det inget problem. HPC kommer att ha dagsaktuella listor med sig.Ang. träffavgiften, ta med JÄMNA pengar (300) så jag slipper leka växelkontor i entrén. TACK på förhand.Snart dags, vi ses på SÖNDAG!
Det är så att jag skall ej köra bana men vill ändå komma och träffas. Kostar det i alla fall 300? Och kommer jag in till depåparkeringen med bilen? Obs, är ej aktiv medlem.
9 maj, 2009 kl. 15:34 #152247SPiKE
DeltagareNej det kostar inget att komma och kolla, vad gäller parkering så brukar det gå att ställa sig på gruset vid tvättplattan ca 50m från depån.
9 maj, 2009 kl. 16:06 #152246Nikke McRae
DeltagareDå var bilen redo för morgondagen.
R-däck = check
XP8’or = check
Bromsvätska = check
Bränslekonto = check
Ombordkamera = check
Laddad förare = checkVi ses imorgon kokarkamrater! 🙂
9 maj, 2009 kl. 19:45 #152240STIred
DeltagareDå var bilen igång igen så chanserna har ökat igen att det blir körning imorgon. Hoppas inget oförutsett händer under natten bara, med mitt flyt vet man ju aldrig 😀
/r
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.