SSC Allmänt snack Träffar Inför Mantorp 2009-05-10

Visar 10 inlägg - 16 till 25 (av 25 totalt)
  • Författare
    Pedersen
    Deltagare

Synd jag inte hunnit monterat allt från whiteline, bara hälften ungefär :D.

Det är väl därför det finns både mekdepå och bandepå? 😉

STIred
      Deltagare

Det är väl därför det finns både mekdepå och bandepå? 😉

Ha ha precis kan ju bli lite kul aktivitet mellan varven montera lite delar 😀

/r

STIred
        Deltagare

Helvetes biljävel. Startmotorn gick åt helvete idag x(. Blir nog lätt få tag i en när man har typ en dag på sig. Så in i helvete typiskt, kunde fan pajat efter helgen.

/r-spränger biljäveln snart… dagens ilandsproblem med 😉

Grusdraparn
          Deltagare

Helvetes biljävel. Startmotorn gick åt helvete idag x(. Blir nog lätt få tag i en när man har typ en dag på sig. Så in i helvete typiskt, kunde fan pajat efter helgen./r-spränger biljäveln snart… dagens ilandsproblem med 😉

Du kan få låna min över helgen, om det nu är samma lika som till GT?
            Upptäckte förut att mitt svänghjul hade ett par små sprickor i sig, så motorn kommer inte i förrän tidigast under nästa vecka ändå.

/Klas

STIred
            Deltagare

Du kan få låna min över helgen, om det nu är samma lika som till GT?Upptäckte förut att mitt svänghjul hade ett par små sprickor i sig, så motorn kommer inte i förrän tidigast under nästa vecka ändå./Klas

Skulle vara jättesjysst om det gick att ordna. Jag tror det är samma lika på alla old age. Plockade loss min ikväll och luktade ganska bränt. Spolen var av med. Behöver det bara för att kunna köra på söndag, sen köper jag nog en ny under nästa vecka.

Du har PM 😉

/r

Pedersen
              Deltagare

OBS!

Har ni inte fått era SMA medlemskort eller papper så är det inget problem. HPC kommer att ha dagsaktuella listor med sig.

Ang. träffavgiften, ta med JÄMNA pengar (300) så jag slipper leka växelkontor i entrén. TACK på förhand.

Snart dags, vi ses på SÖNDAG!

Boki
                Deltagare

OBS!Har ni inte fått era SMA medlemskort eller papper så är det inget problem. HPC kommer att ha dagsaktuella listor med sig.Ang. träffavgiften, ta med JÄMNA pengar (300) så jag slipper leka växelkontor i entrén. TACK på förhand.Snart dags, vi ses på SÖNDAG!

Det är så att jag skall ej köra bana men vill ändå komma och träffas. Kostar det i alla fall 300? Och kommer jag in till depåparkeringen med bilen? Obs, är ej aktiv medlem.

SPiKE
                  Deltagare

Nej det kostar inget att komma och kolla, vad gäller parkering så brukar det gå att ställa sig på gruset vid tvättplattan ca 50m från depån.

Nikke McRae
                    Deltagare

Då var bilen redo för morgondagen.
                      R-däck = check
                      XP8’or = check
                      Bromsvätska = check
                      Bränslekonto = check
                      Ombordkamera = check
                      Laddad förare = check

Vi ses imorgon kokarkamrater! 🙂

STIred
                      Deltagare

Då var bilen igång igen så chanserna har ökat igen att det blir körning imorgon. Hoppas inget oförutsett händer under natten bara, med mitt flyt vet man ju aldrig 😀

/r

Visar 10 inlägg - 16 till 25 (av 25 totalt)
                      • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.