SSC Allmänt snack Träffar Inför: MidNight Racing Vårträff 23/4 *INTE RACE*

Visar 4 inlägg - 46 till 49 (av 49 totalt)
  • Författare
    syke
    Blockerad

Jag håller med! Trevligt och skoj att se så många fina bilar! På tok för kallt dock!

Perra
      Deltagare

>Vart riktigt bra faktiskt 🙂
        >
        >Perras Skyline var en höjdpunkt. Lite roligt att klämma och
        >känna på en Irl.

Tackar för det! Kul att få klämma lite på din 05:a oxå. Fin bil det där!

Och kul träff blev det ju men jag måste säga att arrangörerna hade misslyckats med att få dit värmen! 😀 Men det blir nog bättre till nästa gång. Det är konstigt att man inte hinner prata med alla som man träffar, trots att man är där flera timmar. Tiden springer iväg när man har kul. 🙂 Det var kul att så många Subbor och Skylines dök upp. Snyggt av alla som kom tycker jag! 🙂

Mvh Perra

pannan
        Deltagare
          Perra
          Deltagare

Jag såg oxå den bilden. Väldigt fin. :7

Tyvärr hittade jag det här inlägget på Zatzy:

”Om någon äger en silverfärgad subaru och parkerade ”utanför” micro och inte bland alla andra subarus och märker att han har repor eller bucklor på sin huv/framskärm så vet jag vilka som gjorde detta.
            Det stod nämligen många fulla snorungar om jag får kalla det själv. Som var väldigt iqbefriade och råkade sätta sig på bland annat huven och”spillde” öl överallt. De var ju så smarta att de kastade öl på varandra.

Tyvärr kunde jag inte stanna längre tills ägare av denna subba kom tillbaka då jag var tvungen att åka. Och sätta lapp på rutan hade nog inte hjälpt då de som var bredvid säkert hade dragit loss lappen fort som fan.
            Men jag har regnumret på bilen som de åkte i. Så den som känner igen sig kan PM.a mig.”

Inlägget gjordes av en kille som kallar sig skillz. Ni kan väl tipsa ägaren om ni vet vem det är. 🙁

/P

Visar 4 inlägg - 46 till 49 (av 49 totalt)
          • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.