SSC Allmänt snack Träffar Inför: OutRun – Goes East 4/6

Visar 15 inlägg - 31 till 45 (av 79 totalt)
  • Författare
    daniel83
    Deltagare

Räkna då med att jag är klar.
      Hoppas jag hinner fixa en riktig bil tills dess.

Niklas
      Deltagare

Det är nu möjligt att skicka in en anmälning om du vill vara med.

Mer information finner ni på:
        http://www.outrun.nu/signup.html

STI_driver
        Deltagare

Nu är anmälan inskickad iaf! Kom igen nu allihopa, skicka in en anmälan!

Mvh/adde

Niklas
          Deltagare

Lista på de som ansökt/anmält sig finns nu på hemsidan. Vilken fin isblå PSE där finns med. 😉

STI_driver
            Deltagare

Ja visst gör det!:o:D
              Fyra evos och en impreza anmälda, Kom igen nu! 😉

daniel83
              Deltagare

Jag har anmält mig också.

Kom igen nu alla.

Niklas
                Deltagare

daniel: Din anmälan är inte komplett. Första gången fick jag bara ett teamnamn och andra gången inte ens det. Funkar det inte med popupfönstret eller?

daniel83
                  Deltagare

Jag får bara upp team och inge mer.

Ska prova strax med IE, sist körde jag med Mozilla.

Niklas
                    Deltagare

Firefox hade också problem. Får nog göra om anmälningssidan så man får upp ett mail där man fyller i istället. Inte lika snyggt men lika funktionellt.

daniel83
                      Deltagare

Nu har jag anmält mig.

Niklas
                        Deltagare

Dessutom är startlistan nu uppe på http://www.outrun.nu/resultat.html och en utförligare beskrivning av teamen finns på http://www.outrun.nu/teams_050604.html

STI_driver
                          Deltagare

Vart är alla imprezor? Manuel,STired m.m anmäl er nu! Vi måste ju sätta evona på plats! 😀

Niklas
                            Deltagare

Anmälningstiden går inte ut förrän 6e maj (datum spikat) så vissa väntar kanske lite, tyvärr. Alltid skoj att se vilka som vill vara med. 😀

SecretAgentMan
                              Deltagare

Jag funderar på att anmäla mig, men är lite skeptisk till just hela grejen med ”att sätta på plats”, även om det är vuxna människor det handlar om så vet jag hur det brukar sluta. 🙂

Det behövs väldigt lite för att det skall gå snett (vilket det gjort lite då och då historiskt sett under liknande former).

Men nu har jag heller ingen riktig koll på vad det egentligen rör sig om, men med testosteronet hängandes i luften och en bunt potenta bilar på krokiga vägar så behöver man inte vara raketforskare för att klura ut vad som är på tapeten.. 😀

/J – börjar bli gammal, kör lagligt och studerar pensionsfonder…elände elände… ;(

Niklas
                                Deltagare

Jo, får hoppas att vi klarar oss från sånna otrevligheter. Bucklad plåt, knäckt plast går att ersätta men inte en bucklad skalle eller knäckt rygg. En bil åkte av vägen på Tallrallyt men i juni är det förhoppningsvis mindre snö och is så vi slipper den risken. Arrangören hade varit gladast om alla hållit hastigheten till, under och på väg hem från evenemanget. Det sista vi vill är att deltagare skall råka illa ut och att allmänheten skall bli irriterade.

Samtidigt har arrangören en möjlighet att välja folk som förhoppningsvis vet var man skall lägga ribban och låta de som utsätter sig själva, sina kartläsare och allmänheten för fara stanna hemma.

Detta evenemang är till för att ge folk ett spännande äventyr. Inte ett sätt att avliva folk med gemensamt intresse.

Det kommer finnas ett pris till den som fortast utan att köra över hasighetsbegränsningarna som råder på vägarna. Ytterligare en gest från arrangören om att deltagarna skall ta det lugnt. Men med fler som dig Jerry i startfältet medför att färre ”fullgasidiot” inte får plats.

Visar 15 inlägg - 31 till 45 (av 79 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.