SSC Allmänt snack Träffar Inför: OutRun – Goes East 4/6

Visar 15 inlägg - 61 till 75 (av 79 totalt)
  • Författare
    Lefty
    Deltagare

Yes

Niklas
      Deltagare

Trevligt. 🙂

Niklas
        Deltagare

Då några återbud har kommit in bland de antagna så finns det nu en möjlighet för er som ännu inte kommit med att skicka in en anmälan!

http://www.outrun.nu/signup_form.html

Niklas
          Deltagare

Finns en plats kvar för den som vill vara med och åka lite roliga vägar som du garanterat aldrig skulle köra annars.

Niklas
            Deltagare

Imprezaägare vill inte köra på bana för då riskerar man bli påkörd eller åka av, man vill inte köra rattlås för då riskerar man att skada drivlinan och man vill inte vara med i Outrun. Jag undrar vad Imprezaägarna använder sina bilar till egentligen.

Fem Imprezor klara och en som är lite osäker i startfältet nu. Trodde det inte skulle bli några problem att hitta bilar här på östkusten men tydligen var det mer körglada människor i Göteborgsregionen än vad det är här.

Jaja, vi kör ändå, även om det bara blir 18 bilar som det är för tillfället.

daniel83
              Deltagare

Synd att så många anmälde sig och få som betalade in.

Jag har redan fixat allt. Längtar tills dess.

Kommer att komma en överraskning på Outrunet också.

SecretAgentMan
                Deltagare

Äljen – datumet är lite sådär…få perioder som just början på sommaren är just så överdrivet dubbelbokad vad gäller evenemang.

Själv är jag inte alls överens längre med idén om karavanåkning med testosterinstinna unga hannar…alldeles nyligen var det en Cossie som brakade av i högre hastighet i Eskilstuna under just stressat tempo med flera bilar inblandade, passageraren (ung tjej) har legat i koma i Uppsala sedan dess, Cossien fick man bända loss från något hårt.

Det spelar ingen roll vad man som arrangör försöker göra, det kommer ofelbart att gå alldeles för fort här och var.

/J – börjar förmodligen bli riktigt gammal, men värderar livhanken högt.

P.S. Kommer förmodligen (om ingen ung, vacker, rik och intelligent åkerska hittas åt OzO) att agera handbroms/kartläsare i BPOC! 😀

rallymarkus
                  Deltagare

Håller med föregånde talare..
                    Sån där körning är då inget som lockar mig iaf.
                    Lätt hänt att det händer nåt tragiskt, man vet ju aldrig vad som kommer upp baki nästa kurva eller krön.

Nä bättre o gasa på bana o under säkra former.

Men till er som ska köra Ta det lugnt:)

Niklas
                    Deltagare

Det är ni som kör som bestämmer farten, jag har inte satt en minimumgräns. Ge mig ett GPS-system så jag kan tracka hastigheterna så ingen kör för fort. Visst, tidigare har vissa bilar kört fort men jag slår vad om att de gör det till och från evenemang också, och när de kör till och från regionsträffarna i klubben, och till ICA, och… 😉 😀

Det skall nog bli bra det här, vi äldre får väl se till att lugna ner de ivriga ungtupparna.

OzO
                      Deltagare

Jag kommer skruva fast en tallrik med 8 st ägg på huven och köra med… 😉

Och ja, maj, juni är tokbokade.

(…snygg, rik kartläsare under övertalning…)

_______________________________________________________________________________
                        ::::: ssiwebmaster | ”I would be unstoppable… if I could just get started!” | ssibluepile :::::

Lefty
                        Deltagare

Framme på hotellet nu och inväntar morgondagen 🙂

Vi ses 😉

Blocken
                          Deltagare

Ozo och Mr Black håller på med BPOC’s läpp och småpill! Ska bli sketskoj detta!

🙂

/Kartläsarn utan lokalsinne

modulated
                            Deltagare

Vädret verkar dock inte bli det bästa, iaf inte här i köping där
                              det ösregnar..

BläCC, ni skulle ju ha haft med navin, att vi missade det :(.

// Patrick P – Äter frukost.

Regionsansvarig Västerås

MarieT
                              Deltagare

Ena liten fråga bara… Vad ingår i startavgiften? 🙂
                                Funderar lite löst på att ta ut Tallexpressen II…

/M

MarieT
                                Deltagare

Toppenjobb Alien! 🙂

Om det ingår så mycket i anmälningsavgiften är det absolut värt pengarna, det är skoj att det finns folk som är engagerade och fixar till såna här roliga evenemang! Så misstolka mig rätt, jag var mest bara nyfiken eftersom jag inte sett nåt om vad som ingår nånstans, det kan ju hända att jag är blind bara… 🙂

Vi får se om vi kan komma med och om det finns plats kvar när vi väl fått tummen ur, men jag är övertygad om att det blir en kanondag!

/M

Visar 15 inlägg - 61 till 75 (av 79 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.