SSC Allmänt snack Träffar Inför: Parkbanan GBG 16/9 med SVKG

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 68 totalt)
  • Författare
    Mats
    Deltagare

Då försöker vi igen en gång då det var lite mycket vatten i söndags… Ni har nog sett bilderna på rejsa. Det fanns alltså änder som badade på banan 😀

Lördagen den 16 körs det ett dubbel sprint. Första samlingen är 08.30 och sprint 2 börjar kl 14.00.

Så se till o boka mappning hos Trollspeed på fredag och sen rulla ner till GBG för en trevlig körning på lördagen. Vink vink. 😉

Lämplig aktivitet efter det hela kan väl vara grillning hos någon eller så gör vi som vi brukar o käkar på BK.

Klubbprylar finns det till försäljning även denna gång.

Så kom ner o kör en sväng eller bara snacka med andra som gillar o svänga.

Mats GBG
      Regionsansvarig Göteborg

SecretAgentMan
      Deltagare

Så se till o boka mappning hos Trollspeed på fredag och sen rulla ner till GBG för en trevlig körning på lördagen. Vink vink. 😉 Lämplig aktivitet efter det hela kan väl vara grillning hos någon eller så gör vi som vi brukar o käkar på BK.

*asg*

Ehrm… 😀

Lämplig aktivitet efter det hela kan väl vara grillning hos någon eller så gör vi som vi brukar o käkar på BK.

Hä, grilla och pilsner, jag känner en go’ jävel i Stenungsund…

/J

Grusdraparn
        Deltagare

KLAR-KLAR-KLAR!

Oavsett om bilen är körbar eller ej så skall jag iaf dyka upp. Å för grillning och pilsner behövs det ingen kokare, dä vät ja dä (grillade och drack pilsner med västeråsregionen i tre år innan kokarn införskaffades).

Långväga gäster är speciellt välkomna 🙂

/Klas

daniel83
          Deltagare

Finns en liten risk att man kommer ner.

//Daniel

Mats
            Deltagare

Ramla på ba!!

Mats GBG
              Regionsansvarig Göteborg

specialized
              Deltagare

Hmm,vid en närmare titt i almenackan så visar det ju sig att jobbar hela den helgen 🙁

Får kika om man har någon komp eller sem kvar 😉
                Annars så får jag stå över även denna denna gång ;(

abacus
                Deltagare

hej hopp!

Som sagt är nyfödd kyckling i SSi skulle ha varit nere i söndags och kollat in sprinten, men pga hård migrän, så var man utslagen i 2 dar, lördag och söndag!. (tack morsan för det arvet)

Dock när man ser vädret så ryser man, synd att jag missade att träffa er andra som trotsade väder och vind.

Nåväl nästa gång är jag på plats för att kolla in läget och kanske få en lite snackstund med er andra, 16/9 passar mig som handen i handsken.

Mistänker att det är samma tider som gäller dvs 08.30 -> framåt

kan bara citera en sak…. Gröna bilar GÅR snabbast…. :9

Martinr
                  Deltagare

det är väl parkbanan som ligger i arendal, intill vattnet?
                    dycker lätt upp och kollar lite =)

Mvh Martin

Chewie
                    Deltagare

Den helgen har jag inget inbokat så räkna med mig!
                      Det ska väl vara f_n om det ska spöregna så igen. Hoppas inte!
                      x( x(

zwift
                      Deltagare

Då försöker vi igen en gång då det var lite mycket vatten i söndags… Ni har nog sett bilderna på rejsa. Det fanns alltså änder som badade på banan 😀 Lördagen den 16 körs det ett dubbel sprint. Första samlingen är 08.30 och sprint 2 börjar kl 14.00.Så se till o boka mappning hos Trollspeed på fredag och sen rulla ner till GBG för en trevlig körning på lördagen. Vink vink. 😉 Lämplig aktivitet efter det hela kan väl vara grillning hos någon eller så gör vi som vi brukar o käkar på BK.Klubbprylar finns det till försäljning även denna gång.Så kom ner o kör en sväng eller bara snacka med andra som gillar o svänga.Mats GBGRegionsansvarig Göteborg

Inte hängt me här på ett tag!
                        Va e det som händer i gbg den 16/9 då?

WRX -05 Borås!

Mats
                        Deltagare

SVKG anordnar en sprint körning. På parkbanan ute vid arendal längst ute vid vattnet. SSI kör som gäst bilar. Kostar 200kr. En teknisk bana som är lite bredare än en cykelbana. Låter dock värre än det är. Vill man inte köra så kommer man ner o tittar o snackar skit. Denna dag så körs det två sprint race så blir man sugen på förmiddagen så kan man köra på eftermiddagen.

Jag ska köra och det går lite rykten om långväga gäster. Men blir de som förra gången så bangar dom ur… 😀

Lite bilder från gamla sprint race finns på rejsa.nu. Kolla i eftersnack avdelningen och titta efter sprintrace SVKG.

Edit: Länkar
                          http://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=30783&highlight=svkg
                          http://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=29648&highlight=svkg
                          http://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=28467&highlight=svkg
                          I sista tråden finns det en bra bild över banan också.

Mats GBG
                          Regionsansvarig Göteborg

X3000
                          Deltagare

Kommer om vädret är bättre än förra sprinten 😉

Skall ta Mr Bushman denna gången…. (Är sugen på glass) 😉

zwift
                            Deltagare

Skulle behöva ha en vägbeskrivning till banan i Arendal,

Tobbe/Borås

Chewie
                              Deltagare

Vi skulle kunna ha en central mötesplats, så man kan plocka upp långväga gäster, typ Statoil eller Shell vid Ullevi. Dessa stationer ligger centralt för alla vägarna som paserar stan!

Om inte annat så fixar jag en bild från vägprogram imorgon med detaljerad väg om det är någon som kommer senare!

Check!!!

challe
                                Deltagare

Det finns säkert på eniro eller ?????
                                  Ska du dit?
                                  Jag och brorsan e oxå sugna.
                                  Samåkning? 🙂

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 68 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.