› SSC › Allmänt snack › Träffar › Inför: Parkbanan GBG 16/9 med SVKG
- Detta ämne har 67 svar, 3,178 deltagare, och uppdaterades senast för 19 år, 2 månader sedan av
specialized.
-
FörfattareInlägg
-
10 september, 2006 kl. 20:30 #144184
specialized
DeltagareHär ligger det!
Lånade av Mats… Tack..:*
Mvh.Mattias – http://www.garaget.org/?car=18857
—————————————
Efternamnen på mina flickvänner är
—————————————
Jpg ,wmv och mpg 😉
—————————————10 september, 2006 kl. 20:31 #144199challe
DeltagareDu va mej en snabber liten rackare 🙂
Det va ”zwift” som jag undrade om samåkning med11 september, 2006 kl. 15:10 #144203zwift
DeltagareTja challe me bror,,
Klart vi kan samåka,,vi e två bilar från borås som åker,,Kan ju typ träffas där 156:an går på motorvägen.
Men vore gött att möta upp nån i gbg som hittar till banan oxå,
Tobbe/Borås
11 september, 2006 kl. 15:10 #144204zwift
DeltagareTja challe me bror,,
Klart vi kan samåka,,vi e två bilar från borås som åker,,Kan ju typ träffas där 156:an går på motorvägen.
Men vore gött att möta upp nån i gbg som hittar till banan oxå,
Tobbe/Borås
11 september, 2006 kl. 15:51 #144166Mats
DeltagareJa kan vara på denna Statoil kl 08.00 på lördag morgon och samla upp de som inte hittar till banan.
http://www.statoildetaljhandel.se/FrontServlet?s=sdh&state=station_home_page&stat_id=22645
Mats GBG
Regionsansvarig Göteborg11 september, 2006 kl. 15:51 #144165Mats
DeltagareJa kan vara på denna Statoil kl 08.00 på lördag morgon och samla upp de som inte hittar till banan.
http://www.statoildetaljhandel.se/FrontServlet?s=sdh&state=station_home_page&stat_id=22645
Mats GBG
Regionsansvarig Göteborg11 september, 2006 kl. 15:55 #144179oskar
DeltagareJag kommer troligen också, med min nya svarta kokare :7
Kör ju över Borås så jag kan ju haka på den sammåkningen också 🙂
//Oskar
11 september, 2006 kl. 15:55 #144180oskar
DeltagareJag kommer troligen också, med min nya svarta kokare :7
Kör ju över Borås så jag kan ju haka på den sammåkningen också 🙂
//Oskar
11 september, 2006 kl. 18:06 #144151SecretAgentMan
DeltagareFanfanfanfanfan…jag börjar vackla… 🙁
1. Faktum är att Fesken’ är *ofattbart* dryg att åka långt i.
Det är en plåga att vara tvingad att hålla fan på sig i den, rygg och rumpa domnar bort efter 20 mil, och man är lomhörd i en vecka efter hemkomsten (provade med lurar ned till Trollspeed, hjälpte föga mot mixen av det dova mullret och lådans vinande).2. Jag har som vanligt tagit på mig för mycket, och har jobb för minst en vecka framöver i garaget…varav Legacylarsans bil skall vara klar i helgen, och även om thaiper i garaget inte är panikjobb så vill jag ändå få ihop den lite kvickt (kombin skall få ny bakdiff…nyss egentligen…och servas…).
Kan ni inte flytta parkbanan lite närmare?
Det finns ett ypperligt flygfält i Värsterås, jag har sovplatser, och det dräller av spritleverantörer i stan. 😀Inget är spikat än, skall jag inbilla mig att jag är 20 och inte har något ansvar gentemot någon annan än mig själv så åker jag, skall jag inse att jag är 32 år…och har förutom alla bilar, ett hus och en sambo att ta hand om…
Blä för att vara vuxen. :+
/J – åsna mellan två hötappar
11 september, 2006 kl. 18:06 #144150SecretAgentMan
DeltagareFanfanfanfanfan…jag börjar vackla… 🙁
1. Faktum är att Fesken’ är *ofattbart* dryg att åka långt i.
Det är en plåga att vara tvingad att hålla fan på sig i den, rygg och rumpa domnar bort efter 20 mil, och man är lomhörd i en vecka efter hemkomsten (provade med lurar ned till Trollspeed, hjälpte föga mot mixen av det dova mullret och lådans vinande).2. Jag har som vanligt tagit på mig för mycket, och har jobb för minst en vecka framöver i garaget…varav Legacylarsans bil skall vara klar i helgen, och även om thaiper i garaget inte är panikjobb så vill jag ändå få ihop den lite kvickt (kombin skall få ny bakdiff…nyss egentligen…och servas…).
Kan ni inte flytta parkbanan lite närmare?
Det finns ett ypperligt flygfält i Värsterås, jag har sovplatser, och det dräller av spritleverantörer i stan. 😀Inget är spikat än, skall jag inbilla mig att jag är 20 och inte har något ansvar gentemot någon annan än mig själv så åker jag, skall jag inse att jag är 32 år…och har förutom alla bilar, ett hus och en sambo att ta hand om…
Blä för att vara vuxen. :+
/J – åsna mellan två hötappar
11 september, 2006 kl. 18:10 #144155Blocken
DeltagareFanfanfanfanfan…jag börjar vackla… :(1. Faktum är att Fesken’ är *ofattbart* dryg att åka långt i.Det är en plåga att vara tvingad att hålla fan på sig i den, rygg och rumpa domnar bort efter 20 mil, och man är lomhörd i en vecka efter hemkomsten (provade med lurar ned till Trollspeed, hjälpte föga mot mixen av det dova mullret och lådans vinande).2. Jag har som vanligt tagit på mig för mycket, och har jobb för minst en vecka framöver i garaget…varav Legacylarsans bil skall vara klar i helgen, och även om thaiper i garaget inte är panikjobb så vill jag ändå få ihop den lite kvickt (kombin skall få ny bakdiff…nyss egentligen…och servas…).Kan ni inte flytta parkbanan lite närmare?Det finns ett ypperligt flygfält i Värsterås, jag har sovplatser, och det dräller av spritleverantörer i stan. :DInget är spikat än, skall jag inbilla mig att jag är 20 och inte har något ansvar gentemot någon annan än mig själv så åker jag, skall jag inse att jag är 32 år…och har förutom alla bilar, ett hus och en sambo att ta hand om…Blä för att vara vuxen. :+/J – åsna mellan två hötappar
Klart du ska åka till Sveriges framsida och testa ALS’en! Bjud med Per på Trollspeed som tack för fin mappning – voilá, helgen är räddad! 😀
/Bläck
…………………..
Thai-Perr11 september, 2006 kl. 18:10 #144154Blocken
DeltagareFanfanfanfanfan…jag börjar vackla… :(1. Faktum är att Fesken’ är *ofattbart* dryg att åka långt i.Det är en plåga att vara tvingad att hålla fan på sig i den, rygg och rumpa domnar bort efter 20 mil, och man är lomhörd i en vecka efter hemkomsten (provade med lurar ned till Trollspeed, hjälpte föga mot mixen av det dova mullret och lådans vinande).2. Jag har som vanligt tagit på mig för mycket, och har jobb för minst en vecka framöver i garaget…varav Legacylarsans bil skall vara klar i helgen, och även om thaiper i garaget inte är panikjobb så vill jag ändå få ihop den lite kvickt (kombin skall få ny bakdiff…nyss egentligen…och servas…).Kan ni inte flytta parkbanan lite närmare?Det finns ett ypperligt flygfält i Värsterås, jag har sovplatser, och det dräller av spritleverantörer i stan. :DInget är spikat än, skall jag inbilla mig att jag är 20 och inte har något ansvar gentemot någon annan än mig själv så åker jag, skall jag inse att jag är 32 år…och har förutom alla bilar, ett hus och en sambo att ta hand om…Blä för att vara vuxen. :+/J – åsna mellan två hötappar
Klart du ska åka till Sveriges framsida och testa ALS’en! Bjud med Per på Trollspeed som tack för fin mappning – voilá, helgen är räddad! 😀
/Bläck
…………………..
Thai-Perr11 september, 2006 kl. 18:14 #144205zwift
DeltagareKanon bra då, Statoil vid ullevi kl 08:00 lördag morgon, Ja e där,
Möter säkerligen upp kinna killarna vid RYA motet på motorvägen,
Vi är än så länge två bilar från Borås, men klart vi kan mötas upp fler här, Bilisten vid viared kanske?Tobbe/Borås
11 september, 2006 kl. 18:48 #144160Grusdraparn
DeltagareKom igen nu SGM, klart du skall komma ner. Du måste ju känna lite på bitarna 🙂 Alternativt tar du brukskokarn eller tåget ner och koncentrerar dig på lite go Malt-dricka.
Ta med dig Blocken också vettja 🙂/K – ser bara möjligheter
11 september, 2006 kl. 18:50 #144167Mats
DeltagareBli vuxen e tråkit. Skit i de istället o kom ner o pröva nya mappen på bana. Thai-perr kan säkert vänta till efter helgen.
Varför göra nåt denna veckan som du ändå kan skjuta upp till nästa vecka…Mats GBG/som tror fesken inte vågar sig ut på bana när folk tittar på… :*
Regionsansvarig Göteborg -
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.