SSC Allmänt snack Träffar Inför: Parkbanan GBG 16/9 med SVKG

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 68 totalt)
  • Författare
    specialized
    Deltagare
      challe
      Deltagare

Du va mej en snabber liten rackare 🙂
        Det va ”zwift” som jag undrade om samåkning med

zwift
        Deltagare

Tja challe me bror,,

Klart vi kan samåka,,vi e två bilar från borås som åker,,Kan ju typ träffas där 156:an går på motorvägen.

Men vore gött att möta upp nån i gbg som hittar till banan oxå,

Tobbe/Borås

zwift
          Deltagare

Tja challe me bror,,

Klart vi kan samåka,,vi e två bilar från borås som åker,,Kan ju typ träffas där 156:an går på motorvägen.

Men vore gött att möta upp nån i gbg som hittar till banan oxå,

Tobbe/Borås

Mats
            Deltagare

Ja kan vara på denna Statoil kl 08.00 på lördag morgon och samla upp de som inte hittar till banan.

http://www.statoildetaljhandel.se/FrontServlet?s=sdh&state=station_home_page&stat_id=22645

Mats GBG
              Regionsansvarig Göteborg

Mats
              Deltagare

Ja kan vara på denna Statoil kl 08.00 på lördag morgon och samla upp de som inte hittar till banan.

http://www.statoildetaljhandel.se/FrontServlet?s=sdh&state=station_home_page&stat_id=22645

Mats GBG
                Regionsansvarig Göteborg

oskar
                Deltagare

Jag kommer troligen också, med min nya svarta kokare :7

Kör ju över Borås så jag kan ju haka på den sammåkningen också 🙂

//Oskar

oskar
                  Deltagare

Jag kommer troligen också, med min nya svarta kokare :7

Kör ju över Borås så jag kan ju haka på den sammåkningen också 🙂

//Oskar

SecretAgentMan
                    Deltagare

Fanfanfanfanfan…jag börjar vackla… 🙁

1. Faktum är att Fesken’ är *ofattbart* dryg att åka långt i.
                      Det är en plåga att vara tvingad att hålla fan på sig i den, rygg och rumpa domnar bort efter 20 mil, och man är lomhörd i en vecka efter hemkomsten (provade med lurar ned till Trollspeed, hjälpte föga mot mixen av det dova mullret och lådans vinande).

2. Jag har som vanligt tagit på mig för mycket, och har jobb för minst en vecka framöver i garaget…varav Legacylarsans bil skall vara klar i helgen, och även om thaiper i garaget inte är panikjobb så vill jag ändå få ihop den lite kvickt (kombin skall få ny bakdiff…nyss egentligen…och servas…).

Kan ni inte flytta parkbanan lite närmare?
                      Det finns ett ypperligt flygfält i Värsterås, jag har sovplatser, och det dräller av spritleverantörer i stan. 😀

Inget är spikat än, skall jag inbilla mig att jag är 20 och inte har något ansvar gentemot någon annan än mig själv så åker jag, skall jag inse att jag är 32 år…och har förutom alla bilar, ett hus och en sambo att ta hand om…

Blä för att vara vuxen. :+

/J – åsna mellan två hötappar

SecretAgentMan
                      Deltagare

Fanfanfanfanfan…jag börjar vackla… 🙁

1. Faktum är att Fesken’ är *ofattbart* dryg att åka långt i.
                        Det är en plåga att vara tvingad att hålla fan på sig i den, rygg och rumpa domnar bort efter 20 mil, och man är lomhörd i en vecka efter hemkomsten (provade med lurar ned till Trollspeed, hjälpte föga mot mixen av det dova mullret och lådans vinande).

2. Jag har som vanligt tagit på mig för mycket, och har jobb för minst en vecka framöver i garaget…varav Legacylarsans bil skall vara klar i helgen, och även om thaiper i garaget inte är panikjobb så vill jag ändå få ihop den lite kvickt (kombin skall få ny bakdiff…nyss egentligen…och servas…).

Kan ni inte flytta parkbanan lite närmare?
                        Det finns ett ypperligt flygfält i Värsterås, jag har sovplatser, och det dräller av spritleverantörer i stan. 😀

Inget är spikat än, skall jag inbilla mig att jag är 20 och inte har något ansvar gentemot någon annan än mig själv så åker jag, skall jag inse att jag är 32 år…och har förutom alla bilar, ett hus och en sambo att ta hand om…

Blä för att vara vuxen. :+

/J – åsna mellan två hötappar

Blocken
                        Deltagare

Fanfanfanfanfan…jag börjar vackla… :(1. Faktum är att Fesken’ är *ofattbart* dryg att åka långt i.Det är en plåga att vara tvingad att hålla fan på sig i den, rygg och rumpa domnar bort efter 20 mil, och man är lomhörd i en vecka efter hemkomsten (provade med lurar ned till Trollspeed, hjälpte föga mot mixen av det dova mullret och lådans vinande).2. Jag har som vanligt tagit på mig för mycket, och har jobb för minst en vecka framöver i garaget…varav Legacylarsans bil skall vara klar i helgen, och även om thaiper i garaget inte är panikjobb så vill jag ändå få ihop den lite kvickt (kombin skall få ny bakdiff…nyss egentligen…och servas…).Kan ni inte flytta parkbanan lite närmare?Det finns ett ypperligt flygfält i Värsterås, jag har sovplatser, och det dräller av spritleverantörer i stan. :DInget är spikat än, skall jag inbilla mig att jag är 20 och inte har något ansvar gentemot någon annan än mig själv så åker jag, skall jag inse att jag är 32 år…och har förutom alla bilar, ett hus och en sambo att ta hand om…Blä för att vara vuxen. :+/J – åsna mellan två hötappar

Klart du ska åka till Sveriges framsida och testa ALS’en! Bjud med Per på Trollspeed som tack för fin mappning – voilá, helgen är räddad! 😀

/Bläck

…………………..
                          Thai-Perr

Blocken
                          Deltagare

Fanfanfanfanfan…jag börjar vackla… :(1. Faktum är att Fesken’ är *ofattbart* dryg att åka långt i.Det är en plåga att vara tvingad att hålla fan på sig i den, rygg och rumpa domnar bort efter 20 mil, och man är lomhörd i en vecka efter hemkomsten (provade med lurar ned till Trollspeed, hjälpte föga mot mixen av det dova mullret och lådans vinande).2. Jag har som vanligt tagit på mig för mycket, och har jobb för minst en vecka framöver i garaget…varav Legacylarsans bil skall vara klar i helgen, och även om thaiper i garaget inte är panikjobb så vill jag ändå få ihop den lite kvickt (kombin skall få ny bakdiff…nyss egentligen…och servas…).Kan ni inte flytta parkbanan lite närmare?Det finns ett ypperligt flygfält i Värsterås, jag har sovplatser, och det dräller av spritleverantörer i stan. :DInget är spikat än, skall jag inbilla mig att jag är 20 och inte har något ansvar gentemot någon annan än mig själv så åker jag, skall jag inse att jag är 32 år…och har förutom alla bilar, ett hus och en sambo att ta hand om…Blä för att vara vuxen. :+/J – åsna mellan två hötappar

Klart du ska åka till Sveriges framsida och testa ALS’en! Bjud med Per på Trollspeed som tack för fin mappning – voilá, helgen är räddad! 😀

/Bläck

…………………..
                            Thai-Perr

zwift
                            Deltagare

Kanon bra då, Statoil vid ullevi kl 08:00 lördag morgon, Ja e där,

Möter säkerligen upp kinna killarna vid RYA motet på motorvägen,
                              Vi är än så länge två bilar från Borås, men klart vi kan mötas upp fler här, Bilisten vid viared kanske?

Tobbe/Borås

Grusdraparn
                              Deltagare

Kom igen nu SGM, klart du skall komma ner. Du måste ju känna lite på bitarna 🙂 Alternativt tar du brukskokarn eller tåget ner och koncentrerar dig på lite go Malt-dricka.
                                Ta med dig Blocken också vettja 🙂

/K – ser bara möjligheter

Mats
                                Deltagare

Bli vuxen e tråkit. Skit i de istället o kom ner o pröva nya mappen på bana. Thai-perr kan säkert vänta till efter helgen.
                                  Varför göra nåt denna veckan som du ändå kan skjuta upp till nästa vecka…

Mats GBG/som tror fesken inte vågar sig ut på bana när folk tittar på… :*
                                  Regionsansvarig Göteborg

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 68 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.