SSC Allmänt snack Träffar Inför: Parkbanan GBG 16/9 med SVKG

Visar 15 inlägg - 31 till 45 (av 68 totalt)
  • Författare
    SecretAgentMan
    Deltagare

*asg*

Fesken’ har ju redan varit på bana med publik. 😀 😉

Maltdrickandet i goda vänners lag drar mer än parkbana faktiskt, det har varit ALLDELES för lite sådant på senare tid i denna blå-band-förening. 😉

/J – suger på karamellen

Mats
      Deltagare

Är det maltdrickandet som det är problem med så kan jag hjälpa till! Nån gång måste man väl lära sig o dricka malt också…
        Säg bara till var festen är så kommer jag. :+

Mats GBG
        Regionsansvarig Göteborg

challe
        Deltagare

Tja challe me bror,,Klart vi kan samåka,,vi e två bilar från borås som åker,,Kan ju typ träffas där 156:an går på motorvägen.Men vore gött att möta upp nån i gbg som hittar till banan oxå,Tobbe/Borås

Det låter ju kalas tobbe. Jag och broren möter upp.
          Hörs väl av framemot helgen med od 🙂

Chewie
          Deltagare

Jag kommer och håller dig i handen och väntar på kokare från olika håll! Ska bli kanonväder i helgen så man e laddad!!!!

Mats
            Deltagare

Gött.
              Då ses vi där.

Raggar Mats
              Regionsansvarig Göteborg

Nyman
              Deltagare

Är formodligen i gbg i helgen upptäckte jag nu, skulle va skoj å kika ut en sväng men har dock aldrig kört bana förut så de kanske är bättre att börja på en konbana…

Men arendal sa ni, ligger inte Speedwaybanan i gbg där ute?
                Så jag vet vart jag ska ta vägen…

Eftersom man är ganska ny här så skulle de ju va skoj å träffa å lära känna lite andra impreza ägare 😉

-= enough is enough =-

Mats
                Deltagare

Kom till statoil vid nya Ullevi kl 08.00 så kan du åke med oss andra ut dit. just nu är vi väl en 4-5 bilar som skall träffas där. Vägbeskrivning hittar du här: http://www.statoildetaljhandel.se/FrontServlet?s=sdh&state=station_home_page&stat_id=22645

Klart du ska pröva bilen. Inget som säger att du måste köra på gränsen. Kör lite lugnt o känn på bilen o snacka lite skit med oss andra impreza-idioter. O köp dig en klubbtröja kanske. 😉

Mats GBG
                  Regionsansvarig Göteborg

Nyman
                  Deltagare

Problemet är att jag inte kommer ner förens vid lunch typ..

Är de vid speedwaybanan så bör jag hitta..

-= enough is enough =-

Mats
                    Deltagare

http://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/album243/Parkbanan.jpg

Ja tror ja får ta kurser hos bläck i hur man använder paint… 😀 :+
                      Men Nyman kanske fattar vartåt han ska söka sig.

Mats GBG
                      Regionsansvarig Göteborg

Nyman
                      Deltagare

HAHA!!

Sjukt bra om jag får säga… 😉 😉 😉

Men då ska jag nog kunna ta mig ut…

Tackar för de…

Nu är de bara att hoppas att man får fästet för batteriet innan man åker ner i fall man nu skulle bli sugen att prova köra också..

Skulle ju ta 2 dagar och har nu tagit 1 vecka å 2 dagar… 🙁
                        -= enough is enough =-

X3000
                        Deltagare

Verkar bli massa folk å fint väder.. Oj va kul.. Sugen som attan!!

Blir det nån efterfest med grill å partaj lr nåt sånt efter??

zwift
                          Deltagare

Japp blir kanon fint,
                            Ni har ju mitt nummer, slå en pling innan helgen så kan vi bestämma lite närmare,

Om det är någon annan som åker genom Borås på vägen ner, så säg till här bara så styr vi upp nått..Ju fler desto bättre!!!

Tobbe/Borås

oskar
                            Deltagare

Om det är någon annan som åker genom Borås på vägen ner, så säg till här bara så styr vi upp nått..Ju fler desto bättre!!!Tobbe/Borås

Jag gör ju det… Tycker bilisten i viared verkar vara bra mötesplats, ska vi säga vid 07.30 eller är det för sent?

//Oskar

zwift
                              Deltagare

Om det är någon annan som åker genom Borås på vägen ner, så säg till här bara så styr vi upp nått..Ju fler desto bättre!!!Tobbe/Borås

Jag gör ju det… Tycker bilisten i viared verkar vara bra mötesplats, ska vi säga vid 07.30 eller är det för sent?//Oskar

Kanske lite sent,
                                Lika bra vi ses där vid 07:15 så vi inte blir sena till Statoil i gbg,

Tobbe/Borås

oskar
                                Deltagare

Jag gör ju det… Tycker bilisten i viared verkar vara bra mötesplats, ska vi säga vid 07.30 eller är det för sent?//Oskar

Kanske lite sent,Lika bra vi ses där vid 07:15 så vi inte blir sena till Statoil i gbg, Tobbe/Borås

Taget… ses där då 🙂

//Oskar

Visar 15 inlägg - 31 till 45 (av 68 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.